Volgens hmf de grootste miskoop van psv ooitquote:Op zondag 22 januari 2017 10:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenorods topproduct loopt nu bij Liverpool.
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vilhena mag blij zijn dat hij überhaupt in de basis staat bij Feyenoord. Waar haalde hij de arrogantie vandaan om afgelopen zomer eerst niet te willen bijtekenen omdat hij niet voldoende salaris aangeboden kreeg bij Feyenoord? Welke malloot heeft hij toen alsnog binnen boord willen houden. We hadden hem moeten lozen afgelopen zomer.
Alleen maar draven met de bal waardoor de andere spelers inmiddels alweer in de dekking staan. Daarnaast altijd vanaf kansloze afstanden schieten. Vilhena mag de veters van Clasie nog niet eens strikken.quote:
Oke.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alleen maar draven met de bal waardoor de andere spelers inmiddels alweer in de dekking staan. Daarnaast altijd vanaf kansloze afstanden schieten. Vilhena mag de veters van Clasie nog niet eens strikken.
op wijnstekersgod gestemdquote:Op zondag 22 januari 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
https://goudenelftal.nl
Dat hele gouden elftal bestaat straks louter uit Feyenoorders
Heb gehoord dat je op het middenveld kunt stemmen op de volgende 5:quote:Op zondag 22 januari 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
https://goudenelftal.nl
Dat hele gouden elftal bestaat straks louter uit Feyenoorders
Da's misschien ook weer wat overdreven, maar een grote Europese club zal hij uiteraard nooit halen. Dat zié je toch. Ik bedoel, altijd maar dat rennen met de bal zodat hij tijd heeft om iets te bedenken. En dan maar hopen dat hij niet kiest voor een afstandsschot.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vilhena mag blij zijn dat hij überhaupt in de basis staat bij Feyenoord. Waar haalde hij de arrogantie vandaan om afgelopen zomer eerst niet te willen bijtekenen omdat hij niet voldoende salaris aangeboden kreeg bij Feyenoord? Welke malloot heeft hij toen alsnog binnen boord willen houden. We hadden hem moeten lozen afgelopen zomer.
Touché.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenorods topproduct loopt nu bij Liverpool.
Jazeker. En wat een goeie gozer is het ook. Gewoon even geld doneren aan de Feyenoordjeugdopleidingquote:Op zondag 22 januari 2017 11:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede carrièreplanning van die gozer.
Ook niet de competitie voor zo'n speler, maargoed Koeman haalt m voor de hoofdprijs en spelen onder je vorige trainer bij wie je altijd als eerste op het bord stond is natuurlijk aantrekkelijk voor zowel Feyenoord als Clasie. Oh en het salaris.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo heel moeilijk. Hoe gaat het nu met Clasie eigenlijk? Ons topproduct van Varkenoord lijkt niet verder te komen dan de bank bij een Engelse middenmoot.
En dan die matige vrije trappen. Zondag ook weer zo kansloos.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alleen maar draven met de bal waardoor de andere spelers inmiddels alweer in de dekking staan. Daarnaast altijd vanaf kansloze afstanden schieten. Vilhena mag de veters van Clasie nog niet eens strikken.
Zou die ballen ook helemaal niet moeten nemen.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan die matige vrije trappen. Zondag ook weer zo kansloos.
Clasie is toch gewoon basisspeler daar inmiddels? Op een iets andere positie alleen, geen controleur meer.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook niet de competitie voor zo'n speler, maargoed Koeman haalt m voor de hoofdprijs en spelen onder je vorige trainer bij wie je altijd als eerste op het bord stond is natuurlijk aantrekkelijk voor zowel Feyenoord als Clasie. Oh en het salaris.
Zou beter naar Spanje gaan of een leuke Duitse club.
Die trainer rouleert heel veel. Hij speelt ongeveer de helft van de competitiewedstrijden.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Clasie is toch gewoon basisspeler daar inmiddels? Op een iets andere positie alleen, geen controleur meer.
Eliagod.twitter:iwanvanduren twitterde op zondag 22-01-2017 om 11:46:01Elia: 'Ik ga niet naar Ajax kijken. Ik ga wat met mijn kinderen doen. Als ik geen berichtjes krijg van mijn Ajax-vrienden, weet ik genoeg.' reageer retweet
Nouja, dan doet ie het prima.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die trainer rouleert heel veel. Hij speelt ongeveer de helft van de competitiewedstrijden.
Nah, mag vooral tegen de kleintjes spelen en in de league cup. In de EL weinig actie gekomen volgens mij. De jongen mist ook de fysieke kracht om daar te gaan slagen.quote:
Dat klopt niet, speelt gewoon regelmatig competitie, waaronder laatst nog tegen Liverpool.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nah, mag vooral tegen de kleintjes spelen en in de league cup. In de EL weinig actie gekomen volgens mij. De jongen mist ook de fysieke kracht om daar te gaan slagen.
Echt hè, om elke kleine overtreding fluiten, denk dat hij wel 5 handsballen over het hoofd gezien heeft en dan die strafschop nog.quote:
Absoluut, zo moet je het opbouwen.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede carrièreplanning van die gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |