Die zie ik eerder als opvolger voor Vilhena. Een opvolger voor El Ahmadi heb ik in de Eredivisie nog niet echt rond zien lopen, al springen dat soort type spelers er ook niet echt uit.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
Zou proberen nu Ayoub te halen, met oog op de toekomst een prima opvolger voor KAE
Oeh, extra kans dat Kashia een legende kan worden!quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Ook geen Jens Toornstra morgen waarschijnlijk.
En die Kali van Willem II (als opvolger van Vilhena)? Leek wel aardig te kunnen ballen, heb alleen te weinig gezien om hem goed te kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zie ik eerder als opvolger voor Vilhena. Een opvolger voor El Ahmadi heb ik in de Eredivisie nog niet echt rond zien lopen, al springen dat soort type spelers er ook niet echt uit.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:34 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
En die Kali van Willem II (als opvolger van Vilhena)? Leek wel aardig te kunnen ballen, heb alleen te weinig gezien om hem goed te kunnen beoordelen.
hoezo dat?quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Ook geen Jens Toornstra morgen waarschijnlijk.
Die moet je echt niet in je selectie willen. Dan nog eerder Mokotjo.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:34 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
En die Kali van Willem II (als opvolger van Vilhena)? Leek wel aardig te kunnen ballen, heb alleen te weinig gezien om hem goed te kunnen beoordelen.
Dit is de enige fatsoenlijke oplossing denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:16 schreef ace_eleven het volgende:
Dan maar iets als Jan-Arie - Tapia -Kuyt met Kongolo centraal denk ik?
GioGod.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:34 schreef Happel het volgende:
Gio bij Brandpunt: http://brandpunt.kro-ncrv.nl/profiel/brandpunt/segment/908/
Caland zijn gebruikelijke haat op W2. Kali speelt nu behoorlijk onder zijn niveau, maar inderdaad een risico als je zijn verleden bekijkt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:49 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Geen idee hoor.
edit: geen gemakkelijke jongen, lees ik![]()
Kali is maximaal een subtoppertje in de eredivisie. Zelfs Vejinovic is beter.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland zijn gebruikelijke haat op W2. Kali speelt nu behoorlijk onder zijn niveau, maar inderdaad een risico als je zijn verleden bekijkt.
Hij was deze winter al bijna weggegaan naar Basaksehir trouwens. Nummer 2 van Turkije. Al een tijd niks meer van gehoord.
Ik haat Willem2 niet hoor, die club doet mij ongeveer net zoveel als Telstar of Top Oss. Helemaal niks dus.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland zijn gebruikelijke haat op W2. Kali speelt nu behoorlijk onder zijn niveau, maar inderdaad een risico als je zijn verleden bekijkt.
Hij was deze winter al bijna weggegaan naar Basaksehir trouwens. Nummer 2 van Turkije. Al een tijd niks meer van gehoord.
Met dit idee kan je toch net zo goed ons 4-3-3 systeem aanhouden met Kuyt iets naar achter en Elia en Berghuis weer iets naar voren? Zie niet in hoe switchen naar 4-4-2 ineens een voordeel zou zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou, na lang intern beraad, morgen zo spelen:
Jorgensen - Kuyt
Elia - Vejinovic - Tapia - Berghuis
Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Karsdorp
Elia en Berghuis dus iets meer terug dan normaal. Kuyt juist wat meer naar voren, 4-4-2 dus.
Omdat je met teruggetrokken buitenspelers wat meer stabiliteit op je middenveld krijgt in mijn ogen omdat het middenveld met Tapia - Vejinovic en Kuyt ervoor natuurlijk compleet overlopen gaat worden, dat zagen we in Deventer destijds.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dit idee kan je toch net zo goed ons 4-3-3 systeem aanhouden met Kuyt iets naar achter en Elia en Berghuis weer iets naar voren? Zie niet in hoe switchen naar 4-4-2 ineens een voordeel zou zijn.
Bovendien lijkt me een centraal middenveld met Tapia en Vejinovic naast elkaar veel te flegmatiek. Al weet ik niet wie dan in de plaats van Vejinovic zou moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |