laat je de vrouw nooit betalen?quote:
Krijg je niet genoeg aandacht van je ouders?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon wat aandacht. Deal with it.
Jij bent duidelijk geen omgang met vrouwen gewend.
Vindtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
het is hopeloos, ze vind BOEF schattig/grappig
Gast, even serieus. Rot eens op met je negativiteit. Je bent erger dan ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke geak
maar je bent wel zo onzeker dat je zijn foto hier op FOK! dumpt. Want blijkbaar boeit het je wel.
soort zoekt soort, ik denk dat jullie prima bij elkaar passen..
en ik koel je helemaal af. Met mijn meet-verzoek.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ben on fire nu
al die mannen die me kut vinden winden me echt op hnngggg
Yolo tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
geef me geen schuld gevoel. Ik leef zo ongezond.
is realiteit schatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, even serieus. Rot eens op met je negativiteit. Je bent erger dan ik.
Oh jawel. Maar ik ben een vrouw en ik houd van aandacht.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Krijg je niet genoeg aandacht van je ouders?
Mis jequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
en ik koel je helemaal af. Met mijn meet-verzoek.
ik geef je nu toch aandacht? wat wil je nou danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik ben een vrouw en ik houd van aandacht.
Pff jij gaat nog lang maagd blijven.
Wat is dat eigenlijk allemaal over Dubai dat ik heb gehoord, meloewa?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar ik ben een vrouw en ik houd van aandacht.
Pff jij gaat nog lang maagd blijven.
sla die jongen zijn post gwnover johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, even serieus. Rot eens op met je negativiteit. Je bent erger dan ik.
daar hebben ze tegenwoordig echt wel prima shit hoor. Lekker straks en modernquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijke meubels die ze daar verkopen.
Hij doet al heel gezellig in de DM van elke vrouw op FOK! hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
dopfles, doe gewoon gezellig mee of rot op
oh sorry, iedereen een leuk weekend?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
dopfles, doe gewoon gezellig mee of rot op
Waarom heb ik geen DM gekregenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij doet al heel gezellig in de DM van elke vrouw op FOK! hoor.
Dat is dus precies waar ik absoluut niet van houd. Strak en modern vind ik voor robots, zo ongezellig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
daar hebben ze tegenwoordig echt wel prima shit hoor. Lekker straks en modern
dit wel iddquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij doet al heel gezellig in de DM van elke vrouw op FOK! hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |