Hoe komt het?quote:
Haha een leuk geintje ten nadele van je vriendje om aan te geven wat een leuk speels koppel jullie zijn. Leuk zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze kijken daar niet naar lengte maar geestelijke leeftijd toch?
Dit klopt dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad omdat heel FOK! behalve jij ziet dat je vriend een klapmongool uit istanbul is.
We hebben een vakantiehuisje gekregen, dan krijg je spontaan zin om naar zulke winkels te gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen dat voor hun lol doen.
Ja dat weet ik niet alsof mijn vriendin mij naar de ballenbak stuurt. :Squote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze kijken daar niet naar lengte maar geestelijke leeftijd toch?
nicequote:
Is mijn vriend niet. Daar kan ik echt niet mad op worden hoor. Je mag van hem alles vinden. Hij zit toch niet aan me vast.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad omdat heel FOK! behalve jij ziet dat je vriend een klapmongool uit istanbul is.
Krijg nu billenkoek van Noelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha een leuk geintje ten nadele van je vriendje om aan te geven wat een leuk speels koppel jullie zijn. Leuk zeg.
Ik vind het echt afschuwelijke meubels die ze daar verkopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
We hebben een vakantiehuisje gekregen, dan krijg je spontaan zin om naar zulke winkels te gaan.
Moest zo lachen om deze post mooi manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha een leuk geintje ten nadele van je vriendje om aan te geven wat een leuk speels koppel jullie zijn. Leuk zeg.
oke geakquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is mijn vriend niet. Daar kan ik echt niet mad op worden hoor. Je mag van hem alles vinden. Hij zit toch niet aan me vast.
Net zoals iedereen die andere ex een randdebiel vond. Daar lig ik toch niet wakker van geak.
Lekker strak in je vel blijven zitten chickiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:54 schreef Neverknown het volgende:
heb ineens fucking honger pizza order time...........
ben on fire nuquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zo sexy gezien 🔥🔥
Oei dat was ook wel een randdebiel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is mijn vriend niet. Daar kan ik echt niet mad op worden hoor. Je mag van hem alles vinden. Hij zit toch niet aan me vast.
Net zoals iedereen die andere ex een randdebiel vond. Daar lig ik toch niet wakker van geak.
Ik kom hier normaal nooit, maak eens een samenvattingquote:
het is hopeloos, ze vind BOEF schattig/grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei dat was ook wel een randdebiel.
Ik zoek gewoon wat aandacht. Deal with it.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oke geak
maar je bent wel zo onzeker dat je zijn foto hier op FOK! dumpt. Want blijkbaar boeit het je wel.
soort zoekt soort, ik denk dat jullie prima bij elkaar passen..
geef me geen schuld gevoel. Ik leef zo ongezond.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker strak in je vel blijven zitten chickie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |