HEB IK HIER NOG WAT OVER TE ZEGGEN AUB?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, doe maar met mozy, die mocht wel naast jou liggen
Hij steunt je niet, hoezo snoezigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn boy heeft patat besteld voor mij.
Wat snoezig.
Is relatief he. Jij mocht wensen dat je ooit een meisje krijgt, van stoeptegeldom tot heel slim. Ze willen je allemaal niet wss.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Uhh nee, ik haat op mensen die dom overkomen
Zolang hij er op weil is het okquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij steunt je niet, hoezo snoezig
Is hij een feeder?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn boy heeft patat besteld voor mij.
Wat snoezig.
Veel ups veel downs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hoorde vandaag ook: je ziet er elke keer weer anders uit.
IS DAT GOED OF SLECHT
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
HEB IK HIER NOG WAT OVER TE ZEGGEN AUB?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is relatief he. Jij mocht wensen dat je ooit een meisje krijgt, van stoeptegeldom tot heel slim. Ze willen je allemaal niet wss.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef xcachet het volgende:
Oh zin om bij de Ikea te gaan winkelen
Straks verlaat hij je als je dun bentquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zolang hij er op weil is het ok
Ik wil niet dun zijn, dat siert mij niet, heb heupen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Straks verlaat hij je als je dun bent
volgensmij weet ie gewoon dat je honger hebt en zo kans heeft op seksquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hij vindt samen eten fijn. En tis een zaterdag, prima.
Morgen weer normaal.
Kan me niet voorstellen dat mensen dat voor hun lol doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef xcachet het volgende:
Join the club babequote:
vandaag nog geweest. 😏quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef xcachet het volgende:
Alleen jammer dat Noel te groot is om in de ballenbak te mogen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:51 schreef xcachet het volgende:
Mijn vriend hoeft maar te winken en hij krijgt wat hij wil.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
volgensmij weet ie gewoon dat je honger hebt en zo kans heeft op seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |