net de live timing bekeken. Dat is schroeienquote:
Zegt Marit dat?quote:Op zondag 19 februari 2017 11:20 schreef heywoodu het volgende:
"Ik denk dat niemand dit nog gaat verbeteren."
Vlijmscherpe analyse.
Nee, de commentator op ES2quote:Op zondag 19 februari 2017 11:21 schreef komrad het volgende:
[..]
Zegt Marit dat?
zeker op een niet open kanaal?
dat is wel knullig van Brunaquote:Op zondag 19 februari 2017 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen bij de Alpen Cup in Zwiesel vanmorgen, 10km klassiek achtervolging (na de 10k vrij gisteren).
[ afbeelding ]
Man man man. Het viel me al op dat die drie bij het eerste meetpunt, na 200 meter, een minuut of vijf verloren hadden volgens de live timing. Benieuwd wat daar gebeurd is.
die wil liever biatlon kijken vandaagquote:Op zondag 19 februari 2017 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom start Klaebo hoer niet trouwens?
Ze had er al gruwelijk de schijtteringtyfusbalen van dat haar coach haar koste wat het kost per se moest laten starten vandaag, na een erg intensieve trainingsweek en wedstrijden op vrijdag en zaterdag, met vandaag een hele lange reis naar Lahti voor de boeg tot morgenochtend ofzo waar van enige rust voor het WK woensdag begint dan ook geen sprake is. Omdat ze gewoon echt rust nodig heeft zou ze er vandaag dan maar een training van maken, maar dit schiet ook niet opquote:
Ik kan me best voorstellen dat hij weinig zin heeft om zich hier 15km lang dubbel te vouwen op iets wat niet zijn topdiscipline is, zo vlak voor het WKquote:Op zondag 19 februari 2017 11:28 schreef komrad het volgende:
[..]
die wil liever biatlon kijken vandaag
https://data.fis-ski.com/(...)=184205&raceid=29049 Zegt veel over Klaebo dat dit zelfs niet zijn topdiscipline is.quote:Op zondag 19 februari 2017 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat hij weinig zin heeft om zich hier 15km lang dubbel te vouwen op iets wat niet zijn topdiscipline is, zo vlak voor het WK
quote:Op zondag 19 februari 2017 11:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
https://data.fis-ski.com/(...)=184205&raceid=29049 Zegt veel over Klaebo dat dit zelfs niet zijn topdiscipline is.
Toch iets mis met de timing misschien (live timing deed sowieso raar), want ze staan alle drie weer in de uitslagquote:
Daar heb ik commentator Tom niet over gehoord.quote:Op maandag 20 februari 2017 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Geruchten dat Eurosport de kwalificatiewedstrijden van woensdag op het WK uit gaat zenden, dat zou echt genot zijn
[ afbeelding ]
JUICHEN
Misschien dat iemand anders het doet, die ene van het atletiek deed ook een deel tijdens de Universiade volgens mij.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heb ik commentator Tom niet over gehoord.
Om te zorgen dat de stokken niet te lang zijn, er is een bepaalde maximale verhouding lichaamslengte/stokkenquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze iedereen meten
Dat zag er wel klungelig uit
Ach, uiteindelijk moet iemand in een land het spits afbijten, misschien stond ze vorige maand wel voor het eerst ooit op de ski's ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit doet pijn aan mijn ogen. Kayrouz
Je kan dit geen langlaufen noemen...
Ik ben niet echt fan van meedoen om het meedoen. Je moet er wel wat kunnen, in laatste regionen eindigen is niet zo erg hoor maar dit is gewoon tien keer niks.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk moet iemand in een land het spits afbijten, misschien stond ze vorige maand wel voor het eerst ooit op de ski's ofzo
Maar precies daar is zo'n kwalificatierace voor. Degenen die het gewoon echt niet op degelijk niveau kunnen worden er wel uitgefilted, want om hier top-10 te halen moet je wel gewoon prima kunnen langlaufen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt fan van meedoen om het meedoen. Je moet er wel wat kunnen, in laatste regionen eindigen is niet zo erg hoor maar dit is gewoon tien keer niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |