abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168320122
Ik hoop echt dat Geert Wilders dit keer minister president wordt. Dan zit hij zijn termijn uit, er zal toch niets veranderen en zijn we eindelijk van zijn gezeik af.

[ Bericht 2% gewijzigd door Desmosedici op 21-01-2017 15:16:25 ]
pi_168320127
:')
pi_168320272
Dat zeiden ze in 1932 ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 21-01-2017 14:19:05 ]
gr gr
pi_168320471
:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168320507
Nou laten we allemaal ons steentje bijdragen, het moet toch een keer gebeuren idd
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_168322292
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:18 schreef ._HAAK_. het volgende:
Nou laten we allemaal ons steentje bijdragen, het moet toch een keer gebeuren idd
Wilders 4 President w/
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_168322460
Eerst nog maar eens zien dat al die "Wilders stemmers" naar de stembus gaan.
pi_168322653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:10 schreef Mr.Ping het volgende:
Eerst nog maar eens zien dat al die "Wilders stemmers" naar de stembus gaan.
Alleen deze keer zijn er ook genoeg mensen zijn die links zijn en toch twijfelen om op PVV stemmen, ondanks dat ze continue Wilders afkraken begint de liefde te groeien. (ze zullen het nooit toegeven)
Zeggen dat ze stemmen op VVD of SP maar ondertussen het blokje van Wilders invullen O+

Zo kwam Trump ook aan de macht!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 16:44:58 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168322945
Dat wordt een groot fiasco met schandalen en na een half jaar is het weer klaar, dat weet iedereen.
Dus laten we het maar proberen, dan zijn we er vanaf.
pi_168324064
Wilders *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_168324857
Ik heb ooit gezegd als Wilder minister president word, dan ga ik emigreren... Zou 't verstandig zijn om alvast te gaan denken over welk land ik m'n nieuwe thuisland ga noemen? ;(
Dit is een Signature....
  zaterdag 21 januari 2017 @ 19:49:55 #12
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168326359
Hoi

Ik vind het niet normaal.

Dat wou ik even zeggen

Groetjes,
Betty
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Moderator zondag 22 januari 2017 @ 01:39:03 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_168334553
Wilders is de Trump van Nederland helaas. Maar ik zie alleen maar rechtse figuren populair worden. Die marie la penne (of hoe je dat schrijft) zal in Frankrijk wellicht aan de macht komen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 22 januari 2017 @ 01:53:12 #14
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_168334682
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2017 01:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wilders is de Trump van Nederland helaas. Maar ik zie alleen maar rechtse figuren populair worden. Die marie la penne (of hoe je dat schrijft) zal in Frankrijk wellicht aan de macht komen.
Jullie in België hebben toch ook wel een zwikje van die stoethaspels meen ik?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_168334836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:53 schreef virl3 het volgende:
Ik heb ooit gezegd als Wilder minister president word, dan ga ik emigreren... Zou 't verstandig zijn om alvast te gaan denken over welk land ik m'n nieuwe thuisland ga noemen? ;(
ja want anders komen ze je halen hoor
pi_168334857
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:44 schreef BasEnAad het volgende:
Dat wordt een groot fiasco met schandalen en na een half jaar is het weer klaar, dat weet iedereen.
Dus laten we het maar proberen, dan zijn we er vanaf.
dan zijn we nog verder van huis

beste is oppositie blijven, als ie zijn imago niet wat kan oppoetsen door wat meer als een staatsman met een goed onderbouwd verhaal op te treden
  zondag 22 januari 2017 @ 02:23:09 #17
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168334939
Wilders zal meer passen in het Amerikaanse kiessysteem.

Persoonlijk zou ik graag zien dat Wilders de democratie omver werpt, en de huidige 2e kamer tot politieke krijgsgevangenen maakt, op een paar politici na. Maar goed, dat mag weer niet.
Maar ik denk dat Wilders dan beter uit de verf komt dan nu. Nu kan het toch een beetje weinig anders dan de eeuwige provocerende oppositie uithangen.

Daarom mag van mij nu de partij voor de dieren wel de verkiezingen winnen en gaan regeren, samen met de SGP en de Partij voor de blijheid.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168335183
Het is dodelijk vermoeiend om bijna dagelijks mensen te zien zinspelen op een aanstaand premierschap van Geert Wilders. Misschien moet ik het met hoofdletters en vette letters typen:

HET GAAT NIET GEBEUREN

Moet ik het letter voor letter spellen of is het duidelijk zo?

Nog los van het feit dat de PVV aan het dalen is in de peilingen, heeft Nederland een ander politiek systeem dan de VS. Hier is het niet zo dat de grootste partij alle macht krijgt. Ook kiezen we hier geen president, maar Tweede Kamerleden.

De PVV is politiek gezien totaal geïsoleerd; niemand gaat met ze samenwerken. Zelfs als de PVV de grootste wordt (wat ik betwijfel), worden ze gepasseerd en vormen andere partijen samen een coalitie. Dat is niet nieuw of uniek, het is de PvdA in 1977 en 1982 ook overkomen: de grootste partij zijn, maar niet in de regering belanden.

In de Eerste Kamer hebben de drie grootste partijen samen momenteel geen meerderheid. Een regering moet niet alleen in de Tweede Kamer een meerderheid hebben, maar moet voorstellen ook door de Eerste Kamer kunnen loodsen. Daarom is het goed denkbaar dat we straks een coalitie van minstens vier partijen zullen zijn. En hoe graag sommigen het ook willen; de PVV is beslist GEEN onderdeel van de coalitie.

Wilders is al meer dan 18 jaar Tweede Kamerlid en blinkt maar uit in één ding: niks bereiken. Het is veel geschreeuw, weinig wol. Hij kaart terecht bepaalde problemen aan, maar levert geen werkbare, realistische oplossingen. De andere partijen zijn hem spuugzat, zelfs bij de VVD en het CDA geldt dat.

Dit is de realiteit. En wie dit niet snapt, kan beter zwijgen over politiek. Of in elk geval ophouden met het zwakzinnige geneuzel over Wilders als minister-president. Nogmaals: het. gaat. niet. gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2017 07:19:35 ]
  zondag 22 januari 2017 @ 05:34:57 #19
38179 Bas_in_het_Veldt
Speelt met zijn ...
pi_168335613
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het is dodelijk vermoeiend om bijna dagelijks mensen te zien zinspelen op een aanstaand premierschap van Geert Wilders. Misschien moet ik het met hoofdletters en vette letters typen:

HET GAAT NIET GEBEUREN

Nog los van het feit dat de PVV aan het dalen is in de peilingen, heeft Nederland een ander politiek systeem van de VS. Hier is het niet zo dat de grootste partij alle macht krijgt. Ook kiezen we hier geen president, maar Tweede Kamerleden.

De PVV is politiek gezien totaal geïsoleerd; niemand gaat met ze samenwerken. Zelfs als de PVV de grootste wordt (wat ik betwijfel), worden ze gepasseerd en vormen andere partijen samen een coalitie. Dat is niet nieuw of uniek, het is de PvdA in 1977 en 1982 ook overkomen: de grootste partij zijn, maar niet in de regering belanden.

In de Eerste Kamer hebben de drie grootste partijen samen momenteel geen meerderheid. Een regering moet niet alleen in de Tweede Kamer een meerderheid hebben, maar moet voorstellen ook door de Eerste Kamer kunnen loodsen. Daarom is het goed denkbaar dat we straks een coalitie van minstens vier partijen zullen zijn. En hoe graag sommigen het ook willen; de PVV is beslist GEEN onderdeel van de coalitie.

Wilders is al meer dan 18 jaar Tweede Kamerlid en blinkt maar uit in één ding: niks bereiken. Het is veel geschreeuw, weinig wol. Hij kaart terecht bepaalde problemen aan, maar levert geen werkbare, realistische oplossingen. De andere partijen zijn hem spuugzat, zelfs bij de VVD en het CDA geldt dat.

Dit is de realiteit. En wie dit niet snapt, kan beter zwijgen over politiek. Of in elk geval ophouden met het zwakzinnige geneuzel over Wilders als minister-president. Nogmaals: het. gaat. niet. gebeuren.
Sssst! We zitten op FOK! hè?
pi_168335701
Kun je je klacht even kort in twee zinnen samenvatten?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2017 @ 07:23:43 #21
88815 The_Emotion
98.3
pi_168364396
Ik zie Wilders nog geen 76 zetels halen, mocht dat wel gebeuren zijn de rapen gaar
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168366226
2017 Wilders MP
2018 NL uit de EU
2019 NL en US beginnen een Weird Hair Union
2020 De WHU breidt zich uit nadat Boris Johnson zijn comeback maakt en onverwachts MP wordt van de UK
2021 Islam volledig verdwenen van de globe
  maandag 23 januari 2017 @ 10:17:03 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168366256
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2017 07:23 schreef Remqo het volgende:
Ik zie Wilders nog geen 76 zetels halen, mocht dat wel gebeuren zijn de rapen gaar
Als Wilders 76 zetels haalt mag hij wat mij betreft doen met Nederland wat 'ie wil. Grijp Nederland maar bij die poezie
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_168366299
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 02:56 schreef Elfletterig het volgende:

HET GAAT NIET GEBEUREN

Nog los van het feit dat de PVV aan het dalen is in de peilingen, heeft Nederland een ander politiek systeem dan de VS. Hier is het niet zo dat de grootste partij alle macht krijgt. Ook kiezen we hier geen president, maar Tweede Kamerleden.

Pssst, VVD en PVV en andere rechtse partijtjes hebben een meerderheid. VVD zie ik dit wel doen.
pi_168366357
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:19 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Pssst, VVD en PVV en andere rechtse partijtjes hebben een meerderheid. VVD zie ik dit wel doen.
VVD en PVV hebben helemaal geen meerderheid. Ze staan samen op 57 zetels in de peiling van Maurice de Hond; bij de andere peilers staat de PVV lager dan bij De Hond. Zelfs met het CDA erbij komen ze niet aan 75 zetels; in de Eerste Kamer blijven ze met z'n drieën steken op 34 zetels.

Er is dus geen werkbare meerderheid en er zijn ook geen "andere rechtse partijtjes" in de Eerste Kamer die ze aan hun meerderheid gaan helpen. Leer leven met de realiteit van 2017, namelijk dat de PVV zichzelf volkomen heeft geïsoleerd. Dat Wilders zijn verkiezingsprogramma afdoet met een A4'tje zegt eigenlijk alles al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')