SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 21-01-2017 14:19:05 ]gr gr
Wilders 4 Presidentquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:18 schreef ._HAAK_. het volgende:
Nou laten we allemaal ons steentje bijdragen, het moet toch een keer gebeuren idd
Alleen deze keer zijn er ook genoeg mensen zijn die links zijn en toch twijfelen om op PVV stemmen, ondanks dat ze continue Wilders afkraken begint de liefde te groeien. (ze zullen het nooit toegeven)quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:10 schreef Mr.Ping het volgende:
Eerst nog maar eens zien dat al die "Wilders stemmers" naar de stembus gaan.
Jullie in België hebben toch ook wel een zwikje van die stoethaspels meen ik?quote:Op zondag 22 januari 2017 01:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wilders is de Trump van Nederland helaas. Maar ik zie alleen maar rechtse figuren populair worden. Die marie la penne (of hoe je dat schrijft) zal in Frankrijk wellicht aan de macht komen.
ja want anders komen ze je halen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:53 schreef virl3 het volgende:
Ik heb ooit gezegd als Wilder minister president word, dan ga ik emigreren... Zou 't verstandig zijn om alvast te gaan denken over welk land ik m'n nieuwe thuisland ga noemen?
dan zijn we nog verder van huisquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:44 schreef BasEnAad het volgende:
Dat wordt een groot fiasco met schandalen en na een half jaar is het weer klaar, dat weet iedereen.
Dus laten we het maar proberen, dan zijn we er vanaf.
Sssst! We zitten op FOK! hè?quote:Op zondag 22 januari 2017 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het is dodelijk vermoeiend om bijna dagelijks mensen te zien zinspelen op een aanstaand premierschap van Geert Wilders. Misschien moet ik het met hoofdletters en vette letters typen:
HET GAAT NIET GEBEUREN
Moet ik het letter voor letter spellen of is het duidelijk zo?
Nog los van het feit dat de PVV aan het dalen is in de peilingen, heeft Nederland een ander politiek systeem van de VS. Hier is het niet zo dat de grootste partij alle macht krijgt. Ook kiezen we hier geen president, maar Tweede Kamerleden.
De PVV is politiek gezien totaal geïsoleerd; niemand gaat met ze samenwerken. Zelfs als de PVV de grootste wordt (wat ik betwijfel), worden ze gepasseerd en vormen andere partijen samen een coalitie. Dat is niet nieuw of uniek, het is de PvdA in 1977 en 1982 ook overkomen: de grootste partij zijn, maar niet in de regering belanden.
In de Eerste Kamer hebben de drie grootste partijen samen momenteel geen meerderheid. Een regering moet niet alleen in de Tweede Kamer een meerderheid hebben, maar moet voorstellen ook door de Eerste Kamer kunnen loodsen. Daarom is het goed denkbaar dat we straks een coalitie van minstens vier partijen zullen zijn. En hoe graag sommigen het ook willen; de PVV is beslist GEEN onderdeel van de coalitie.
Wilders is al meer dan 18 jaar Tweede Kamerlid en blinkt maar uit in één ding: niks bereiken. Het is veel geschreeuw, weinig wol. Hij kaart terecht bepaalde problemen aan, maar levert geen werkbare, realistische oplossingen. De andere partijen zijn hem spuugzat, zelfs bij de VVD en het CDA geldt dat.
Dit is de realiteit. En wie dit niet snapt, kan beter zwijgen over politiek. Of in elk geval ophouden met het zwakzinnige geneuzel over Wilders als minister-president. Nogmaals: het. gaat. niet. gebeuren.
Als Wilders 76 zetels haalt mag hij wat mij betreft doen met Nederland wat 'ie wil. Grijp Nederland maar bij die poeziequote:Op maandag 23 januari 2017 07:23 schreef Remqo het volgende:
Ik zie Wilders nog geen 76 zetels halen, mocht dat wel gebeuren zijn de rapen gaar
Pssst, VVD en PVV en andere rechtse partijtjes hebben een meerderheid. VVD zie ik dit wel doen.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
Het is dodelijk vermoeiend om bijna dagelijks mensen te zien zinspelen op een aanstaand premierschap van Geert Wilders. Misschien moet ik het met hoofdletters en vette letters typen:
HET GAAT NIET GEBEUREN
Moet ik het letter voor letter spellen of is het duidelijk zo?
Nog los van het feit dat de PVV aan het dalen is in de peilingen, heeft Nederland een ander politiek systeem dan de VS. Hier is het niet zo dat de grootste partij alle macht krijgt. Ook kiezen we hier geen president, maar Tweede Kamerleden.
De PVV is politiek gezien totaal geïsoleerd; niemand gaat met ze samenwerken. Zelfs als de PVV de grootste wordt (wat ik betwijfel), worden ze gepasseerd en vormen andere partijen samen een coalitie. Dat is niet nieuw of uniek, het is de PvdA in 1977 en 1982 ook overkomen: de grootste partij zijn, maar niet in de regering belanden.
In de Eerste Kamer hebben de drie grootste partijen samen momenteel geen meerderheid. Een regering moet niet alleen in de Tweede Kamer een meerderheid hebben, maar moet voorstellen ook door de Eerste Kamer kunnen loodsen. Daarom is het goed denkbaar dat we straks een coalitie van minstens vier partijen zullen zijn. En hoe graag sommigen het ook willen; de PVV is beslist GEEN onderdeel van de coalitie.
Wilders is al meer dan 18 jaar Tweede Kamerlid en blinkt maar uit in één ding: niks bereiken. Het is veel geschreeuw, weinig wol. Hij kaart terecht bepaalde problemen aan, maar levert geen werkbare, realistische oplossingen. De andere partijen zijn hem spuugzat, zelfs bij de VVD en het CDA geldt dat.
Dit is de realiteit. En wie dit niet snapt, kan beter zwijgen over politiek. Of in elk geval ophouden met het zwakzinnige geneuzel over Wilders als minister-president. Nogmaals: het. gaat. niet. gebeuren.
VVD en PVV hebben helemaal geen meerderheid. Ze staan samen op 57 zetels in de peiling van Maurice de Hond; bij de andere peilers staat de PVV lager dan bij De Hond. Zelfs met het CDA erbij komen ze niet aan 75 zetels; in de Eerste Kamer blijven ze met z'n drieën steken op 34 zetels.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:19 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Pssst, VVD en PVV en andere rechtse partijtjes hebben een meerderheid. VVD zie ik dit wel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |