abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 03:33:48 #226
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_7715298
Beste wensen nog allemaal

Ik sta al op 't lijstje en wil er wel op blijven staan.
gegevens nogmaals:
Naam: LEiPiE (Ewald)
Startgewicht: 107 kg (zomer 2001)
Huidig gewicht: 92 kg
Streefgewicht: 80 a 85 kg
(vetpercentages enzo weet ik allemaal niet hoor )
Ik val maar heel langzaam af, als ik tegen de zomer de 85 heb bereikt dan ben ik al heel blij.
(oei, trek ik wel de gemiddelden omlaag )

Ben in ieder geval de feestdagen goed doorgekomen, van 92 naar 94 en vanzelf weer terug op 92! M'n lichaam snapt blijkbaar wat ik wil

zondag 5 januari 2003 @ 09:54:34 #227
1762 YPPY
Yppiaans
pi_7716198
Met de feestdagen ben ik een kilo aangekomen en straks ga ik weer wegen.

Maar m'n stepding is kapot. Eerst stopte de teller er mee, dat is al een paar maanden geleden, daarna werd ie scheef en kraakte het heel erg en nu doet ie het niet meer.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 5 januari 2003 @ 10:11:48 #228
3744 Kleintje
op en top!
pi_7716228
Esk, ik heb je mailtje ontvangen dat je ook op de lijst wil om gemaild te worden MAAR... ik weet niets van jou! Geen startgewicht, geen gewicht hoe het nu is, geen streefgewicht!
Als je dat voor me hebt dan zet ik je erop!

Nog meer mensen die steeds gemaild willen worden met de nieuwste tussenstand? Meld je aan: eefje@het-kleintje.nl

pi_7733273
Oké, vandaag begin ik ook met lijnen.

Startgewicht is 95 kilo (ai.. al had ik dit wel een beetje verwacht ) en streefgewicht is 75 kilo. 20 kilo dus, dan word dus nog een heel karwei. Maar deze keer wil ik er écht voor gaan.

maandag 6 januari 2003 @ 09:39:35 #230
1762 YPPY
Yppiaans
pi_7733311
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:36 schreef Fannetje het volgende:
Oké, vandaag begin ik ook met lijnen.

Startgewicht is 95 kilo (ai.. al had ik dit wel een beetje verwacht ) en streefgewicht is 75 kilo. 20 kilo dus, dan word dus nog een heel karwei. Maar deze keer wil ik er écht voor gaan.

Daar begon ik ook mee. En ik heb er nu 7 vanaf en het maakt echt wel verschil. Mijn einddoel is dat ik mijn afdansjurk weer aankan. Maar met 75 ben ik ook al blij.

Het gaat je lukken! Volgend jaar kun je een keigave bikini aan in de zomer!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_7733320
Na de feestdagenzooi ben ik op 87 kilo aangekomen darn
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_7733382
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:39 schreef YPPY het volgende:

[..]

Daar begon ik ook mee. En ik heb er nu 7 vanaf en het maakt echt wel verschil. Mijn einddoel is dat ik mijn afdansjurk weer aankan. Maar met 75 ben ik ook al blij.

Het gaat je lukken! Volgend jaar kun je een keigave bikini aan in de zomer!

Nou, dat laatste hoeft niet zo nodig van mij
Ik ben al blij als ik in een 'gewone' maat kleren pas (lees: dus niet meer alle winkels afstruinen naar een grote maat 44 of 46.. ik heb zelfs een broek in maat 48 ).
  maandag 6 januari 2003 @ 09:51:10 #233
1762 YPPY
Yppiaans
pi_7733397
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:48 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nou, dat laatste hoeft niet zo nodig van mij
Ik ben al blij als ik in een 'gewone' maat kleren pas (lees: dus niet meer alle winkels afstruinen naar een grote maat 44 of 46.. ik heb zelfs een broek in maat 48 ).

Ik heb vorige maand een broek gekocht van hetzelfde model als een broek van 4 maanden oud. Maar wel een maat kleiner. Ok, hij zit nog een beetje strak, maar met de Kerst heb ik hem aangehad en hij zit wel netjes.
*OUD heilige*
pi_7733944
Ik had ook maat 48 (heel soms zelfs 50 ) als het op broeken aankwam, maar die heb ik allemaal versmald omdat het niet echt nuttig is om nu veel nieuwe broeken te kopen, ik val per slot van rekening iedere maand af.
Plots bedacht ik me dat ik helemaal geen voor-en nabroek meer liggen had Gisteren heb ik helemaal achteraan in mijn kast nog een broek ontdekt in maat 48, en dat was best lachen. Vorig jaar was die nog best strak, en nu had ik massa's plaats over.

Gisteren ook nog een blad gevonden van een medisch onderzoek vier jaar geleden, en toen woog ik 95 kg. Ik heb dus weer een nieuwe eerste uitdaging: zo vlug mogelijk weer evenveel wegen als 4 jaar geleden. Dat betekent: nog vier kilo. En vanaf daar nog 20

† In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 11:23:07 #235
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7734341
Ik doe ook maar weer mee.

Lengte: 1.87 m
Gewicht nu: 98 kg
Gewicht doel: 87 kg

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_7734347
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe ook maar weer mee.

Lengte: 1.87 m
Gewicht nu: 98 kg
Gewicht doel: 87 kg

Goh jouw streefgewicht is mijn huidige gewicht, en we zijn ongeveer even lang
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2003 @ 11:25:50 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7734367
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:23 schreef Atrimar het volgende:
Goh jouw streefgewicht is mijn huidige gewicht, en we zijn ongeveer even lang
Ik ben al in geen 15 jaar meer 87 kg geweest, dus dat vind ik al heel wat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_7734459
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 13:22 schreef Jojogirl het volgende:

Verder ben ik het wel eens met het bericht; veel mensen (vooral jonge meisjes) willen afvallen terwijl het niet nodig is, alleen voor het schoonheidsideaal dat dun voorschrijft. En crash-dieëten zijn inderdaad niet gezond. Meestal houden mensen die zo'n dieet proberen hun nieuwe gewicht ook niet lang vast.

Klopt helemaal... Ik denk dat de beste manier gewoon is door snoep en vette dingen te laten staan, en meer gezonde dingen te eten. Als je dat doet, in combinatie met een beetje extra beweging, val je misschien niet zo snel af als wanneer je echt alles laat staan, maar dan blijft het er wel af. Dit kun je gewoon altijd volhouden zonder er al te veel last van te hebben, en daardoor heb je niet meer die overstap van crash-dieet naar normaal eten waar alles er weer bij komt.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 6 januari 2003 @ 11:38:49 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7734515
Ik doe ook nog steeds mee!
Ben alleen wel aangekomen de afgelopen maand.
Zal me morgenochtend even wegen.
Lengte: 172
Gewicht: 80.4 kilo (zal het morgen checken)

Kleintje: ik heb geen mail thuis, vandaar nu pas een reactie: bedankt
Heb hem nog niet gebruikt. We (mijn lief en ik) proberen het voorlopig met 'normaal' eten, wat aardig lijkt te werken. Met normaal bedoel ik groente-aardappels-vlees etc. Wij aten echt ontiegelijk slecht. Vaak hetzelfde, en vaak geen groeten. Zijn vorige week begonnen en lijken op de goede weg te zijn.

pi_7734527
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben al in geen 15 jaar meer 87 kg geweest, dus dat vind ik al heel wat.

You go girl
pi_7734536
@##@$$#%##^$verdomme dat dacht ik wel veelst veel weer deze week ik schommelde te veel ken wel janken gezeik

2kilo er aan tis heel hard gegaan , vandaag weer sporten gelukkig zal wel stijf er van worden heb 2 weken niet getraind, moest werken , en ik werk in de zorg allemaal lekkere dingen ,het hele kantoor lag vol met snoep, kerstbrood enz, ik begin nu erg gestresst te raken ik wil voor half juni eigenlijk op mn streef zijn , ik wil die vieze blubberbuik KWIJT , anders pas ik nooit een mooie trouwjurk/pakje aan HELPPPPPPPPPP, |:

DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
pi_7734569
chrisie, ik denk dat de meesten wel wat aangekomen zijn nu, hoor Ook bij mij is er 2 kilo bij, en dat vind ik ook minder, maar het belangrijkste is om door te gaan. Die twee kilo zijn er zo weer af En half juni is nog heel ver weg, natuurlijk lukt het je om er stralend uit te zien in dat trouwpakje. Tegen half juni zijn we allemaal hele andere mensen
  maandag 6 januari 2003 @ 11:44:29 #243
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7734608
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:39 schreef chrisie het volgende:
@##@$$#%##^$verdomme dat dacht ik wel veelst veel weer deze week ik schommelde te veel ken wel janken gezeik

2kilo er aan tis heel hard gegaan , vandaag weer sporten gelukkig zal wel stijf er van worden heb 2 weken niet getraind, moest werken , en ik werk in de zorg allemaal lekkere dingen ,het hele kantoor lag vol met snoep, kerstbrood enz, ik begin nu erg gestresst te raken ik wil voor half juni eigenlijk op mn streef zijn , ik wil die vieze blubberbuik KWIJT , anders pas ik nooit een mooie trouwjurk/pakje aan HELPPPPPPPPPP, |:

kom op niet de moet laten zakken we gan er weer flink tegen aan ,ik ben ook zoeen 2 kg aangekomen in mijn vakantie,heb van alles aan lekkere dingen voorbij zien gaan en heb me ook niet echt ingehouden,vanavond weer sporten en jij komt heus wel op je streef voor dat je gaat trouwen ,ik sleep je er wel door heen
  maandag 6 januari 2003 @ 11:46:31 #244
1762 YPPY
Yppiaans
pi_7734638
Juni duurt nog lang!
Wat is nu 2 kilo? Die krijg je er gewoon weer vanaf. Wees blij dat je niet 4 of 5 kilo bent aangekomen.
Gewoon volhouden! Ik ben mijn kerstkilo weer kwijt. Wij hebben ook altijd veel snoep staan in de vakantie, dus ik ben blij dat ik niet heb gewerkt.
*OUD heilige*
pi_7734726
Ik hoop het wel , ik ben al zo lang bezig met lijnen vanaf april 2002, en ik ben ook heel trots op mn zelf dat ik dit allemaal vol hou , maar ik begin het nu ook echt zat te worden, ik weet dat ik mijn hele leven lang altijd maar rekening moet houden wat ik in mn mond stop, en dat zal altijd heel moeilijk zijn want ik geef het toe ik vind eten lekker, maarja ik moet gewoon oppassen wat ik eet , ivm hart en vaatziektes, hogebloeddruk(wat ik ook heb )hartinfarcten ligt allemaal in de familie, en ik wil toch wat ouder worden dan 25 ja toch, en ik zou ook graag een kleine willen , maar als je overgewicht geeft dat heel wat risicos mee .
Ik ben zowie zo al 2 jaar geleden roken gestopt , en ik was een schoorsteen een pakje camel per dag en een pakje shag in de week er bij en lekker overgewichie dat voelde ik best, altijd maar benauwd geen fut en maar vreten en roken, tot dat ik zei ik stop nu met roken afvallen komt later, en nu ben ik al een hele tijd aan het lijnen , ik weet wel ik vind stoppen met roken makkelijker dan lijnen(vind ik)maar ik ga nu al een gestresste door met lijnen(op een verantwoorde manier)en ik hoop echt dat ik op mn streef ben op mn trouwdag 25juli 2003
  maandag 6 januari 2003 @ 12:02:23 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_7734825
Je bent al ruim 20 kilo kwijt! Dat is gewoon super goed! Lang niet iedereen kant dat. Dat mag je best eens tegen jezelf zeggen.

Ik kan me voorstellen dat het moeilijker wordt, maar die eerste 20 zijn je ook gelukt!

Heb je geen eten dat je lekker vindt, maar dat niet vreselijk ongezond is? Komkommer of wortel of rijstewafels of crackers ofzo? Toen ik vorige maand ontzettende zin had in chocolade, heb ik een half pak rijstewafels opgegeten. En ik vind ze geeneens lekker. Toen was m'n chocoladezin wel over. Ben benieuwd wat ik deze maand ga doen. Heb jij niet ook zoiets?

*OUD heilige*
  maandag 6 januari 2003 @ 12:08:34 #247
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7734923
idd stoppen met roken is makkelijker ,ik ben in juni 2002 begonnen met lijnen en een mand later gestopt met roken,merk nu ook wel dat het moeilijker word dat lijnen,maar ja ik moet toch verder lijnen want ik wil wel als het ff mee zit in rok of jurk op chrisie's bruiloft komen (had ik d'r beloofd)
maar ik ben alweer aardig aan het water drinken en weer aan het opletten wat ik eet,dus het moet goed komen.
pi_7734944
Chrisie, je bent al zoveel kwijt, en ik kan me niet voorstellen dat je weer terug wilt naar vroeger. Er bestaat nu eenmaal niets waardoor je plots afslankt en slank blijft, zonder moeite te doen. Dat is jammer, maar aan de andere kant heb je wel het geluk dat je het allemaal zelf in handen hebt. Think about it: je bent niet blind of verlamd of doof, je bent gewoon te zwaar. En daar kan je iets aan doen. Eigenlijk is dat een heel positieve gedachte.
Mensen die heel wat afgevallen zijn zeggen altijd dat afvallen niet het moeilijkste is, het is op je gewicht blijven dat heel wat karakter vraagt. De enige die je tegenhoudt ben jij zelf, en die kan je wel aan, toch?
Het lukt je echt wel, denk aan hoe het zal voelen als je loopt te stralen in je trouwjurk. Het is niet omdat het niet altijd makkelijk is dat we het niet kunnen. Echt, het lukt je wel.
pi_7734972
Ja wel ik neem savonds bv bij de koffie landoogst noten 1tje, of snackajacks, van die chinesemix , ik kom nu niet op de naam ,ik eet veel rauwkost en appels mandarijntjes, asperges uit een potje, noem maar op en ik drink veel water, ik vind veel dingen die gezond zijn lekker, en ik zoek ook echt in de winkel om dingen te proberen
pi_7734997
nee terug naar die 111KILO NOOIT MEER, echt ik wil dat nooit meer zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')