Ik sta al op 't lijstje en wil er wel op blijven staan.
gegevens nogmaals:
Naam: LEiPiE (Ewald)
Startgewicht: 107 kg (zomer 2001)
Huidig gewicht: 92 kg
Streefgewicht: 80 a 85 kg
(vetpercentages enzo weet ik allemaal niet hoor
)
Ik val maar heel langzaam af, als ik tegen de zomer de 85 heb bereikt dan ben ik al heel blij.
(oei, trek ik wel de gemiddelden omlaag
)
Ben in ieder geval de feestdagen goed doorgekomen, van 92 naar 94 en vanzelf weer terug op 92! M'n lichaam snapt blijkbaar wat ik wil
Maar m'n stepding is kapot.
Eerst stopte de teller er mee, dat is al een paar maanden geleden, daarna werd ie scheef en kraakte het heel erg en nu doet ie het niet meer.
Nog meer mensen die steeds gemaild willen worden met de nieuwste tussenstand? Meld je aan: eefje@het-kleintje.nl
Startgewicht is 95 kilo (ai.. al had ik dit wel een beetje verwacht
) en streefgewicht is 75 kilo. 20 kilo dus, dan word dus nog een heel karwei. Maar deze keer wil ik er écht voor gaan.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:36 schreef Fannetje het volgende:
Oké, vandaag begin ik ook met lijnen.Startgewicht is 95 kilo (ai.. al had ik dit wel een beetje verwacht
) en streefgewicht is 75 kilo. 20 kilo dus, dan word dus nog een heel karwei. Maar deze keer wil ik er écht voor gaan.
Het gaat je lukken! Volgend jaar kun je een keigave bikini aan in de zomer!
quote:Nou, dat laatste hoeft niet zo nodig van mij
Op maandag 6 januari 2003 09:39 schreef YPPY het volgende:[..]
Daar begon ik ook mee.
En ik heb er nu 7 vanaf en het maakt echt wel verschil. Mijn einddoel is dat ik mijn afdansjurk weer aankan. Maar met 75 ben ik ook al blij.
Het gaat je lukken! Volgend jaar kun je een keigave bikini aan in de zomer!
![]()
quote:Ik heb vorige maand een broek gekocht van hetzelfde model als een broek van 4 maanden oud. Maar wel een maat kleiner.
Op maandag 6 januari 2003 09:48 schreef Fannetje het volgende:[..]
Nou, dat laatste hoeft niet zo nodig van mij
Ik ben al blij als ik in een 'gewone' maat kleren pas (lees: dus niet meer alle winkels afstruinen naar een grote maat 44 of 46.. ik heb zelfs een broek in maat 48).
Gisteren ook nog een blad gevonden van een medisch onderzoek vier jaar geleden, en toen woog ik 95 kg. Ik heb dus weer een nieuwe eerste uitdaging: zo vlug mogelijk weer evenveel wegen als 4 jaar geleden. Dat betekent: nog vier kilo. En vanaf daar nog 20
Lengte: 1.87 m
Gewicht nu: 98 kg
Gewicht doel: 87 kg
quote:Goh jouw streefgewicht is mijn huidige gewicht, en we zijn ongeveer even lang
Op maandag 6 januari 2003 11:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe ook maar weer mee.Lengte: 1.87 m
Gewicht nu: 98 kg
Gewicht doel: 87 kg
quote:Ik ben al in geen 15 jaar meer 87 kg geweest, dus dat vind ik al heel wat.
Op maandag 6 januari 2003 11:23 schreef Atrimar het volgende:
Goh jouw streefgewicht is mijn huidige gewicht, en we zijn ongeveer even lang
quote:Klopt helemaal... Ik denk dat de beste manier gewoon is door snoep en vette dingen te laten staan, en meer gezonde dingen te eten. Als je dat doet, in combinatie met een beetje extra beweging, val je misschien niet zo snel af als wanneer je echt alles laat staan, maar dan blijft het er wel af. Dit kun je gewoon altijd volhouden zonder er al te veel last van te hebben, en daardoor heb je niet meer die overstap van crash-dieet naar normaal eten waar alles er weer bij komt.
Op vrijdag 3 januari 2003 13:22 schreef Jojogirl het volgende:Verder ben ik het wel eens met het bericht; veel mensen (vooral jonge meisjes) willen afvallen terwijl het niet nodig is, alleen voor het schoonheidsideaal dat dun voorschrijft. En crash-dieëten zijn inderdaad niet gezond. Meestal houden mensen die zo'n dieet proberen hun nieuwe gewicht ook niet lang vast.
Kleintje: ik heb geen mail thuis, vandaar nu pas een reactie: bedankt
Heb hem nog niet gebruikt. We (mijn lief en ik) proberen het voorlopig met 'normaal' eten, wat aardig lijkt te werken. Met normaal bedoel ik groente-aardappels-vlees etc. Wij aten echt ontiegelijk slecht. Vaak hetzelfde, en vaak geen groeten. Zijn vorige week begonnen en lijken op de goede weg te zijn.
quote:You go girl
Op maandag 6 januari 2003 11:25 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik ben al in geen 15 jaar meer 87 kg geweest, dus dat vind ik al heel wat.
2kilo er aan tis heel hard gegaan , vandaag weer sporten gelukkig zal wel stijf er van worden heb 2 weken niet getraind, moest werken , en ik werk in de zorg allemaal lekkere dingen ,het hele kantoor lag vol met snoep, kerstbrood enz, ik begin nu erg gestresst te raken ik wil voor half juni eigenlijk op mn streef zijn , ik wil die vieze blubberbuik KWIJT , anders pas ik nooit een mooie trouwjurk/pakje aan HELPPPPPPPPPP, |:
quote:kom op niet de moet laten zakken we gan er weer flink tegen aan ,ik ben ook zoeen 2 kg aangekomen in mijn vakantie,heb van alles aan lekkere dingen voorbij zien gaan en heb me ook niet echt ingehouden,vanavond weer sporten en jij komt heus wel op je streef voor dat je gaat trouwen ,ik sleep je er wel door heen
Op maandag 6 januari 2003 11:39 schreef chrisie het volgende:
@##@$$#%##^$verdomme dat dacht ik wel veelst veel weer deze week ik schommelde te veel![]()
ken wel janken gezeik
2kilo er aan tis heel hard gegaan , vandaag weer sporten gelukkig zal wel stijf er van worden heb 2 weken niet getraind, moest werken , en ik werk in de zorg allemaal lekkere dingen ,het hele kantoor lag vol met snoep, kerstbrood enz, ik begin nu erg gestresst te raken ik wil voor half juni eigenlijk op mn streef zijn , ik wil die vieze blubberbuik KWIJT , anders pas ik nooit een mooie trouwjurk/pakje aan HELPPPPPPPPPP, |:
Ik kan me voorstellen dat het moeilijker wordt, maar die eerste 20 zijn je ook gelukt!
Heb je geen eten dat je lekker vindt, maar dat niet vreselijk ongezond is? Komkommer of wortel of rijstewafels of crackers ofzo? Toen ik vorige maand ontzettende zin had in chocolade, heb ik een half pak rijstewafels opgegeten. En ik vind ze geeneens lekker.
Toen was m'n chocoladezin wel over. Ben benieuwd wat ik deze maand ga doen.
Heb jij niet ook zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |