Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Dan krijg ik een ban want er zitten ook onthoofdingen inquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Link maar videos dan waar ik moderne amerikaans/europees arsenaal kan zien.
Ik had jou toch wel in het inauguratie topic verwacht? Of kon je al die linksemenschen niet aan?quote:
Een m16 gegeven aan het irakese leger met iron sight beschouw ik niet als modern bruh. Oude gestolen humvees ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban want er zitten ook onthoofdingen in
Welke is dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:24 schreef superniger het volgende:
Snotneus mag bij de volwassen mensen aanschuiven.
Was de hortjes op, net wel wat rellenfilmpjes bekekenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had jou toch wel in het inauguratie topic verwacht? Of kon je al die linksemenschen niet aan?
Welk programma kijk jijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
Jinek vond het een briljante speech. Ik vond hem nog slechter dan slecht.
Weergaloos goed zegt ze nu. Het was een onvoldoende op de middelbare school bij een spreekbeurt.
Slechtste speeche ooit. Ik had al niks met die starfuckster. Wat een doos.
Straks post je WOW of Mad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |