zit een puntje nak in volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is jinek agressief. I like. Rawr.
Jesse heeft ook een stekkerblok bij de hand, alleen in uiterste gevallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaver kan dus niks zelf bedenken
Je verwacht het niet
1.5 modaal niet opkrijgen? Goed eten, auto, huis, vakantie en weg is 1.5 modaal.quote:
Op groene afgetapte stroom als een echte kamperquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jesse heeft ook een stekkerblok bij de hand, alleen in uiterste gevallen.
Pathé Arnhem, onveilig maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
ik heb ongeveer 1,5 modaal, krijg t niet op
Sterkte met je gezinslevenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1.5 modaal niet opkrijgen? Goed eten, auto, huis, vakantie en weg is 1.5 modaal.
Coke denk ik.quote:
Onno Hoes vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:59 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een rookworst, met een likje mosterd.
En een vluchteling op zolder hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Veel gezinnen zien toch veel in Jesse, van die gezinnetjes met HOME voor het raam, lekker vlot.
Het echte links heeft voor mij afgedaan. Maar dat kut referendum zit me in de weg om D66 te stemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Veel gezinnen zien toch veel in Jesse, van die gezinnetjes met HOME voor het raam, lekker vlot.
tong80 en Tong.quote:
Jij lijkt me wel iemand die op Jan Marijnissen zou stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het echte links heeft voor mij afgedaan. Maar dat kut referendum zit me in de weg om D66 te stemmen.
Hier opeten of meenemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 en Tong.
Trusten en tot morgen.
FOK!forum / Voetbal / De beste tien spelers die in de jaren 70 speeldenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:08 schreef Zipportal het volgende:
Tong is alleen fan van Tom van 't Hek omdat ie voor Ajax is.
Wat een simpel figuur ook he.
Ik zeg niet die het beste in de jaren 70 speelden. Maar spelers die actief waren in de jaren 70.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Tong had Maradona al in de jaren '70 ontdekt!
Hoe kun je zeggen dat hij beter was dan Cruijff? Jouw hondje heette niet Diegootjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg niet die het beste in de jaren 70 speelden. Maar spelers die actief waren in de jaren 70.
Nu echt naar bed.
Heb hem toen wel ontdekt trouwens.
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Christenhonden, geitenneukers, iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Neen ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal
voor straf me laten pijpen door De Meiden van Halal
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Christenhonden, geitenneukers, iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Neen ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal
voor straf me laten pijpen door De Meiden van Halal
Je hebt gelijk. Schrok er ook van.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe kun je zeggen dat hij beter was dan Cruijff? Jouw hondje heette niet Diegootje
Liggend voor de openhaard?quote:
Ze moeten die kerel gewoon kapot negeren zolang hij niet wil aanschuiven bij dit soort shows.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:06 schreef Evertjan het volgende:
toch wel mooi dat de NPO gewoon gratis mee werkt aan de reclame campagne van de PVV
nee joh dat levert te weinig kijkcijfers opquote:Op maandag 23 januari 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten die kerel gewoon kapot negeren zolang hij niet wil aanschuiven bij dit soort shows.
In de toekomst zien we Geert als Vader des Vaderlandsquote:Op maandag 23 januari 2017 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie wel vergelijkingen tussen Greet en Stille Willem
de Victorie begint in Venloquote:Op maandag 23 januari 2017 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de toekomst zien we Geert als Vader des Vaderlands
haar boobies ook al niet meer op tv.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Zou Jinek ook haar blonde haren niet durven te tonen in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |