Vaak pakt er ook iemand een domme rode kaart ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO was nog het dichtst in de buurt in 2013/14 toen PSV-FEY tegelijkertijd was.
Als die gasten een beetje aanzien willen mogen ze het logo van Heracles best updaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Stegeman dicteerde Heracles.
Bijna 36k volgers vind ik al heel wat. Weet niet in welke zin je aanzien bedoelt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die gasten een beetje aanzien willen mogen ze het logo van Heracles best updaten.
Niet serieus te nemen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die gasten een beetje aanzien willen mogen ze het logo van Heracles best updaten.
Dat andere mensen dan statistiekfappers ze serieus gaan nemen. Ze doen hele goede dingen, maar de presentatie loopt achter.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijna 36k volgers vind ik al heel wat. Weet niet in welke zin je aanzien bedoelt.
In oktober hadden ze het wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
MartinGenottwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 17:58:34LIVE: De #Eretribune. Martin van Waardenberg, Hugo Borst, @Anoukhoogendijk en @Brug17 schuiven aan bij Jan Joost en… https://t.co/9Pshx1nb4C reageer retweet
Als Robben er niet in zit dan is die uitslag sws niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:50 schreef Zorro het volgende:
Nou, geen van Beveren, zelfs geen vd Sar, wat ik nog zou begrijpen (maar niet terecht zou vinden) wegens recenter, nee een Feyenoorder
Dit gouden elftal is vanaf de eerste uitslag al niet meer serieus te nemen
Ik heb er ongelooflijk veel zin inquote:
Dat ik een banaan op heb.quote:
OOOH dacht ff dat je me aan het dizzen was heequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik een banaan op heb.
Maar Tagliano wil de lengte van zijn piemeltje laten zien door mijn doodnormale reacties te verwijderen.
Waarom zou ik dat ooit doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
OOOH dacht ff dat je me aan het dizzen was hee
Voorspelling voor morgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat ooit doen.
Jij bent Paul van de Weblog
Nou dat valt wel mee en ik was niet de enige, maar aangezien het nu rust is mag je van mij gerust even over je banaan praten hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik een banaan op heb.
Maar Tagliano wil de lengte van zijn piemeltje laten zien door mijn doodnormale reacties te verwijderen.
hoeveel wordt UTR-Aja?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee en ik was niet de enige, maar aangezien het nu rust is mag je van mij gerust even over je banaan praten hoor
Ik vind het verdomd lastig om te voorspellen, gaat dicht op elkaar zitten. Laat ik eens zeggen, 1-2quote:
Poeh, ik ben bang dat Utrecht wint.quote:
Ik praat over mijn banaan wanneer ik wil vriend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee en ik was niet de enige, maar aangezien het nu rust is mag je van mij gerust even over je banaan praten hoor
Dan kan ik niet instaan voor de gevolgenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat over mijn banaan wanneer ik wil vriend.
Wil je mijn banaan zien?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, ik ben bang dat Utrecht wint.
[..]
Ik praat over mijn banaan wanneer ik wil vriend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:34 schreef Brammess het volgende:
[..]Wat een smerige banaan heb jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:34 schreef Brammess het volgende:
[..]Dit is nog smeriger dan GGMM zijn zalmsalade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ook over de banaan van Onana?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen komt AZ voor tegen Sparta
Dat kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen komt AZ voor tegen Sparta
Dat wordt Groningen-Vitessequote:
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Sparta blijft er toch wel in.
wat een ontvangstquote:
Dat zou dit een geweldige avond maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat een ontvangstwaarvoor dank.
laten we hopen dat Feyenoord een paar puntjes laat liggen.
Wat ben jij snel Taglianoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:51 schreef Tagliano het volgende:
Goed, zoals gezegd: blijf een beetje ontopic en maak het niet te persoonlijk. Mvg bvd
Hebben ook wel een van de minste selecties, niet onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:57 schreef Brammess het volgende:
ADO 1-0 Zwolle.
Zwolle gaat er denk ik uit.
Rolandgodquote:
De meeste mensen kijken MCI-TOTquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:56 schreef GGMM het volgende:
Wat een saai topic is dit geworden zeg.
Tijd voor de 0-1.
Volgende week is PEC - Twente en Feyenoord - NECquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
3/4-0 Feyenoord.
Ik ben vooral benieuwd naar TweFey volgende week.
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste mensen kijken MCI-TOT
Ik kijk Feyenoord op FOX Go
Ze spelen eerst nog thuis tegen NECquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
3/4-0 Feyenoord.
De week daarop natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgende week is PEC - Twente en Feyenoord - NEC
Zo veel zie ik niet gescoord worden eigenlijk vandaag, vrees ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
3/4-0 Feyenoord.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Buitenlands voetbal boeit mij niet meer zoveel.
Die mag Fey wel van me winnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
over 2 weken moeten jullie wel 300% geven hé
Als ik met jou in een topic zit gaat hrt altijd beterquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Timmmmmmmmm
Hoe gaat het met je?
sowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik met jou in een topic zit gaat hrt altijd beter
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik met jou in een topic zit gaat hrt altijd beter
Roda is het ook niet geluktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Brammess het volgende:
Willem II heeft dit seizoen Ajax en PSV al van 3 punten gehouden, ontbreekt er nog eentje in dit rijtje zou je zeggen
Gelukkig kan Gio niet inzien dat er een verband in zit dat de beste wedstrijd van het seizoen zonder Kuyt werd gespeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Als KEA terug is, moeten we kuyt maar naar de bank verplaatsen
Dat durft Gio nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Als KEA terug is, moeten we kuyt maar naar de bank verplaatsen
correlatie != causaal verband, al moet je het natuurlijk wel onderzoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig kan Gio niet inzien dat er een verband in zit dat de beste wedstrijd van het seizoen zonder Kuyt werd gespeeld.
Dat zou ook een wat overdreven conclusie zijn, op één wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig kan Gio niet inzien dat er een verband in zit dat de beste wedstrijd van het seizoen zonder Kuyt werd gespeeld.
Gio maakt vrijwel altijd de "makkelijke" keuze, gewoon om iedereen tevreden te houden lijkt het somsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ook een wat overdreven conclusie zijn, op één wedstrijd.
Hij kan het nkg wel hoor, hij trapt ze er lekker in, maar hij maakt nu ook zoveel foutjes. Het is een risico wat je m.i. niet meer kan lopen. Als pinchhitter inbrengen als je moeite hent em erin te peren, en verder Toornstra op 10
Nah, Utrecht en Heerenveen winnen morgen gewoonquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Paul het volgende:
Gaat Feyenoord dan punten verliezen en Utrecht morgen ook en wordt Ajax toch kampioen
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Utrecht en Heerenveen winnen morgen gewoon
Ik hoop vooral dat Dirk na dit seizoen de eer aan zichzelf houdt. Volgebd jaar zou ie nkg wel meekunnen als wissel, maar daar moet je gewoon talenten hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gio maakt vrijwel altijd de "makkelijke" keuze, gewoon om iedereen tevreden te houden lijkt het soms
Daar zou ik als ik Feyenoordfan was inderdaad ook op hopen. Helaas voor Feyenoord lijken zowel Kuyt als Gio te denken dat hij nog jaren meekan op het middenveldquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Dirk na dit seizoen de eer aan zichzelf houdt. Volgebd jaar zou ie nkg wel meekunnen als wissel, maar daar moet je gewoon talenten hebben.
Ach, als vaste wissel op de bank is het wel handig om hem erbij te hebben, mits z'n salaris niet al te hoog is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Dirk na dit seizoen de eer aan zichzelf houdt. Volgebd jaar zou ie nkg wel meekunnen als wissel, maar daar moet je gewoon talenten hebben.
Je moet gewoon jonge jongens als vaste wissel hebben. Volgend jaar Tapia veel speeltijd geven als vaste wissel. Liever een soeler beter maken dan een oldtimer bezig houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als vaste wissel op de bank is het wel handig om hem erbij te hebben, mits z'n salaris niet al te hoog is.
Feyenoord loopt zo gewoon flink uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de uitslagen van W2 de laatste tijd, zou je dat wel denken ja.
Als FEY kampioen wordt, stopt ie denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik als ik Feyenoordfan was inderdaad ook op hopen. Helaas voor Feyenoord lijken zowel Kuyt als Gio te denken dat hij nog jaren meekan op het middenveld
Puur in de rol als pinchitter, of zo. Doelde er niet op dat je hem er vast in zet, maar meer als iemand die altijd op de bank zit zodat je hem kan gebruiken, indien nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet gewoon jonge jongens als vaste wissel hebben. Volgend jaar Tapia veel speeltijd geven als vaste wissel. Liever een soeler beter maken dan een oldtimer bezig houden
Ik hoop het... En dan morgen overwinningen van Utrecht en Heerenveen & we hebben een perfect voetbalweekendquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord loopt zo gewoon flink uit.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop het... En dan morgen overwinningen van Utrecht en Heerenveen & we hebben een perfect voetbalweekend
Dat schijnt te mogenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
U jelly?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef PSVCL het volgende:
kut feyenooit
2x achter elkaar thuis tegen makkelijke tegenstanders.
slaat nergens op
Het is een complotquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef PSVCL het volgende:
kut feyenooit
slaat nergens op
Tis een complot!1!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef PSVCL het volgende:
kut feyenooit
slaat nergens op
De vorige thuiswedstrijd is alweer van voor de winterstop, achter elkaar is wel wat overdrevenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:25 schreef PSVCL het volgende:
kut feyenooit
slaat nergens op
Is het al mei dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Als Ajax nu de puntem verspeelt, ga ik er een beetje in geloven
Maar Ajax speelt nu nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Ajax - Feyenoord in April doorslaggevend zal zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Dat zeiden jullie vorig jaar ook heequote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax wint er al 7 jaar op rij niet. Morgen keert het tij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:30 schreef Brammess het volgende:
Kan Paul niet elke week rondom Utr-Aja een VBL ban krijgen?
Nee. Toen zei ik waarschijnlijk 6 jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie vorig jaar ook hee
Ja en dat jaar ervoor ook heequote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Toen zei ik waarschijnlijk 6 jaar.
Ik heb 3-2 gezegdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar hoop je op? Spannende 1-0, of saaie 3/4-0?
Ik snap niet dat Manolev niet bij de rechtsbacks staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik nomineer Atouba voor de beste linksback ooit in de Eredivisie
Milan Berck Beelenkamp > Manolevquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Manolev niet bij de rechtsbacks staat.
Nelom overslaanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik nomineer Atouba voor de beste linksback ooit in de Eredivisie
Waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en de 3-2 wordt 90+4 uit een onterecht pingel gescoord?
Ik vind je wel een goed idee om sport gewoon voortaan altijd te laten analyseren door Anouk en door Ellen Hoog.quote:
Liever Anouk dan Ellen hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind je wel een goed idee om sport gewoon voortaan altijd te laten analyseren door Anouk en door Ellen Hoog.
Ik trapte erinquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn voor ajax, dat ze die 2e nog mogen maken...
SOWquote:
Vanzelfsprekend. Maar toch, in combinatie met mijn zéér beroerde gevoel voor humor rate ik 'm toch 7/10quote:
twitter:GracenoteNL twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 20:40:43Ehizibue is de 1e speler die namens PEC scoort met de voet sinds Danny Holla op 30 okt tegen Go Ahead Eagles #Eredivisie @PECZwolle reageer retweet
Bedankt voor dit nietszeggende feitjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:47 schreef Tagliano het volgende:
twitter:GracenoteNL twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 20:40:43Ehizibue is de 1e speler die namens PEC scoort met de voet sinds Danny Holla op 30 okt tegen Go Ahead Eagles #Eredivisie @PECZwolle reageer retweet
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit nietszeggende feitje
Ik trapte er in.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk mooie Groningse 1-0
Viel jij maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
precies.
Als die 2-0 niet gauw valt, valt straks geheid de 1-1.
Dat zou mooi voor de titelstrijd zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
precies.
Als die 2-0 niet gauw valt, valt straks geheid de 1-1.
Als je ook de slechte wedstrijden wint word je kampioen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord mokerslecht weer die 2e helft.
Leuk dat de titelstrijd je nog interesseert, ondanks dat PSV niet meer meedoet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou mooi voor de titelstrijd zijn
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ook de slechte wedstrijden wint word je kampioen.
Deze mag je in je zak steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je in ieder geval een hele zachte landing.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Viel wel. Maar dat was op je moeder
Jullie na morgen ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat de titelstrijd je nog interesseert, ondanks dat PSV niet meer meedoet.
Riep jij dit niet tijdens de Graafschap - Ajax?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat de titelstrijd je nog interesseert, ondanks dat PSV niet meer meedoet.
Bij Feyenoord geldt dat zeker. Die spelen alleen maar slechte weedstrijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ook de slechte wedstrijden wint word je kampioen.
Deze mag je in je zak steken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep jij dit niet tijdens de Graafschap - Ajax?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen staat PEC op voorsprong tegen ADO
Behalve tegen Ajax, toen speelde ze goed. Maar wonnen ze nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Feyenoord geldt dat zeker. Die spelen alleen maar slechte weedstrijden.
gelijkspel hoop ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen staat PEC op voorsprong tegen ADO
Toen speelden we zeer goed. Alleen Az uit vond ik nog beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve tegen Ajax, toen speelde ze goed. Maar wonnen ze niet
Nee. Sterker nog, direct na de 1-1 wist ik dat het niet meer goed zou komen en dit zei ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep jij dit niet tijdens de Graafschap - Ajax?
Groningen speelt best oke kan ik meldenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelijkspel hoop ik
en grunn winst gun ik ze wel
Je wil toch niet dat ik even terug ga lezen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, direct na de 1-1 wist ik dat het niet meer goed zou komen en dit zei ik ook.
Maar dit zal meer als comeback bedoeld zijn dan als serieuze vraag.
Ohja dat zeker, al was AZ toen ook wel erg matig (wat ook door jullie spel kan komen natuurlijk, maar paar dagen ervoor tegen Zenit waren ze toen wel een stuk beter)quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen speelden we zeer goed. Alleen Az uit vond ik nog beter.
De comeback was dan ook beduidend beter dan de poging dit tot een inhoudelijk discussie te laten ontpoppen. Leuk woord, ontpoppenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, direct na de 1-1 wist ik dat het niet meer goed zou komen en dit zei ik ook.
Maar dit zal meer als comeback bedoeld zijn dan als serieuze vraag.
Je doet maar, maar wees dan ook volledig, want ik weet zeker dat ik na de 0-1 wel vertrouwen had.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat ik even terug ga lezen?
Ik eet magere kwark.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De comeback was dan ook beduidend beter dan de poging dit tot een inhoudelijk discussie te laten ontpoppen. Leuk woord, ontpoppen
Eet smakelijk vrindquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet magere kwark.(ik had niks inhoudelijks te zeggen op je reactie, dus vandaar dit leuke feitje)
Krijgt ie nu ook nog publiekelijk zweepslagen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Fred Rutten heeft het voor elkaar gekregen om na een reeks zonder overwinningen van 8 wedstrijden en een 0-4 thuisnederlaag ontslagen te worden in de zandbak
Fred zal genoeg geld meekrijgen. Daar hoeven we geen medelijden mee te hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Fred Rutten heeft het voor elkaar gekregen om na een reeks zonder overwinningen van 8 wedstrijden en een 0-4 thuisnederlaag ontslagen te worden in de zandbak
Dat vertelt het verhaal helaas nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgt ie nu ook nog publiekelijk zweepslagen?
Dat dacht ik, die is binnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fred zal genoeg geld meekrijgen. Daar hoeven we geen medelijden mee te hebben.
Hoeveel AH plastic tassen zal hij mee krijgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
HAD DIE GAST MET DIE KNJB-TATTOO TOCH GELIJK!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
OMG OMG GEEN BUITENSPEL!!!!!! :S:S:S:S::S
5 keer per jaar heb je er een voordeel aan, 5 keer per jaar een nadeel.quote:
Telmachientje erbij, lekker manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel AH plastic tassen zal hij mee krijgen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAD DIE GAST MET DIE KNJB-TATTOO TOCH GELIJK!!!!!!!
Je weet toch dat de kuip jankers allemaal een selectief geheugen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 keer per jaar heb je er een voordeel aan, 5 keer per jaar een nadeel.
Vorige week werden we geholpen, nu hebben we pech.(IN DE EIGEN KUIP JONGEN, LEES JE MEE???)
Dit is toch wel een beetje beter dan de mensen die alles op een rijtje zetten en dan concluderen dat KNJB of dat het eindelijk eens mee zitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 keer per jaar heb je er een voordeel aan, 5 keer per jaar een nadeel.
Vorige week werden we geholpen, nu hebben we pech.(IN DE EIGEN KUIP JONGEN, LEES JE MEE???)
Hij kwam net hoog in de concentratiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij is nu boos dat hij zijn proces niet heeft kunnen afmaken
twitter:betwetersnl twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 21:06:00De laatste keer dat PEC Zwolle won na een achterstand was op 30 september 2016. Ook toen was ADO de tegenstander (2-1 na 0-1). #adozwo reageer retweet
leuke trollquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonde, KNJB strikes again. Doen er écht alles aan om Feyenoord geen kampioen te laten worden, wordt nu wel heel duidelijk.
En morgen zal Ajax wel weer jodengeluk hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonde, KNJB strikes again. Doen er écht alles aan om Feyenoord geen kampioen te laten worden, wordt nu wel heel duidelijk.
Zoals vorige week tegen Roda.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Geeft niks dat deze afgefloten is. Krijgen we volgende keer, als we em nodig hebben, weer voordeel mee
Het lijkt in ieder geval wel alsof ze vaker worden afgetroefd op het middenveld dan in de eerste seizoenshelft gebruikelijk was.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:10 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord heeft nu 2x achter elkaar het "geluk" dat ze tegen een ploeg moeten die in de derde fase niks kan bewerkstelligen. Clubs met meer aanvallend vermogen dan Roda en Willem II hadden ze het echt knap lastig gemaakt. En ik kan niet bedenken of dit komt door het gemis van KAE of niet.
Ze kwamen nog voor ook. Treurige boel welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat ADO graag wil degraderen.
Ik zou daar geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat ADO graag wil degraderen.
Stond ooit nog in de belangstelling van Ajax toch? Of was dat een hoaxquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Hansie Hateboer
Wat kan die man weinig zeg
Niet alleen op basis van deze wedstrijd. Hij fluit veel te snel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij doet het goed, die grensrechter maakt de fouten
Ik hoop toch op een hoaxquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond ooit nog in de belangstelling van Ajax toch? Of was dat een hoax
volgens de commentator was dit z'n eerste wedstrijd in de ere...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet alleen op basis van deze wedstrijd. Hij fluit veel te snel.
Nee... Eerste wedstrijd in De Kuip in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
volgens de commentator was dit z'n eerste wedstrijd in de ere...
Haha want?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord zou nog een armoederige kampioen zijn dan Ajax in 2013/14
Dat was niet ons beste seizoen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof dat ze wat boeit. Ze zijn echt al zolang geen kampioen geworden en ze willen zó graag boven Ajax eindigen dat ze werkelijk alles aangrijpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze spelen echt vreselijk voetbal.
Haha.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker beter dan Ajax in dat seizoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
droog je traantjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is wel begrijpelijk hoor, toen Ajax die derde ster pakte boeide mij het voetbal ook veel minder. Maar als je er objectief naar kijkt spelen ze niet echt kampioenswaardig voetbal (niet dat Ajax en PSV dat doen overigens)quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dat ze wat boeit. Ze zijn echt al zolang geen kampioen geworden en ze willen zó graag boven Ajax eindigen dat ze werkelijk alles aangrijpen.
Ik heb toch wel respect voor de ballen van de ajacied die na 100 jaar de boer klaagt over kampioen worden met kutvoetbalquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dat ze wat boeit. Ze zijn echt al zolang geen kampioen geworden en ze willen zó graag boven Ajax eindigen dat ze werkelijk alles aangrijpen.
quote:
Kom op, dat zien jullie toch ook wel. Leuk dat jullie bovenaan staan, maar die wedstrijden zijn vaak niet om aan te gluren.quote:
Ach ze creëren genoeg kansen, meeste goals. Spelen niet geweldig maar over het seizoen tot nu toe wel oké.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel begrijpelijk hoor, toen Ajax die derde ster pakte boeide mij het voetbal ook veel minder. Maar als je er objectief naar kijkt spelen ze niet echt kampioenswaardig voetbal (niet dat Ajax en PSV dat doen overigens)
Mwoh, er is ook meer dan voldoende geklaagd door Ajacieden in die jaren wel geloof ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb toch wel respect voor de ballen van de ajacied die na 100 jaar de boer klaagt over kampioen worden met kutvoetbal
Als je mij een beetje had gevolgd had ik ook in dat laatste kampioensjaar van De Boer genoeg kritiek op het spel, dus ik vind dit een onzinargument van je.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb toch wel respect voor de ballen van de ajacied die na 100 jaar de boer klaagt over kampioen worden met kutvoetbal
Eens. Als gezegd alleen joden thuis en Az uit waren écht goed van Feyenoord. Soit, we wonnen ook overtuigend van Groningen en Twente. Maar oogstrelend is het allerminst.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dat zien jullie toch ook wel. Leuk dat jullie bovenaan staan, maar die wedstrijden zijn vaak niet om aan te gluren.
Overdreven.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dat zien jullie toch ook wel. Leuk dat jullie bovenaan staan, maar die wedstrijden zijn vaak niet om aan te gluren.
Toen klaagde ik er toch ook gewoon over? Waarom zou dat nu anders zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het geeft het failliet van de Eredivisie wel een beetje aan, helaas.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach ze creëren genoeg kansen, meeste goals. Spelen niet geweldig maar over het seizoen tot nu toe wel oké.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geeft het failliet van de Eredivisie wel een beetje aan, helaas.
En zoals ik ook al zei (Bert van Marwijkje dit) vind ik Ajax en PSV ook niet kampioenswaardig voetbal spelen, dus jullie verdienen het wel als jullie het worden. Maar echt verwend worden we dit Eredivisieseizoen niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Als gezegd alleen joden thuis en Az uit waren écht goed van Feyenoord. Soit, we wonnen ook overtuigend van Groningen en Twente. Maar oogstrelend is het allerminst.
Het was geen argument.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje had gevolgd had ik ook in dat laatste kampioensjaar van De Boer genoeg kritiek op het spel, dus ik vind dit een onzinargument van je.
Muah ik vond PSV vorig seizoen nog wel aardig goed voetballen (vooral in die tweede seizoenshelft). Maar het is dit jaar wel een stuk matiger geworden allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was geen argument.
Als je vaak kampioen wordt met kutvoetbalen PSV vorig jaar ook kampioen van de armoede was, moeten we misschien accepteren dat het vortbal in de Eredivisie gewoon kut is.
Op meer hopen is dwaasheid. Ajax verdient het op basis van spel ook totaal niet, zou evenzeer een armoedige kampioen zijn. We hebben gewoon een armoedige competitie.
Dit was wel een argument
Het is vooral een team dat het moet hebben van degelijkheid en ervaring. Groots is het wellicht niet, wel solide.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Als gezegd alleen joden thuis en Az uit waren écht goed van Feyenoord. Soit, we wonnen ook overtuigend van Groningen en Twente. Maar oogstrelend is het allerminst.
PSV begint op stoom te komenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De directe concurrentie doet het nóg beroerder. Bizar hé.
en dan psv wat daar nog achter staat...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De directe concurrentie doet het nóg beroerder. Bizar hé.
efenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
kunnen we efen tegen Elia zeggen dat dit soort fratsen niet op prijs gesteld worden?
Ik vind dit niet zo fijn, want ik heb hem net in mijn manager opgenomenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Het fijnste van alles vind ik nog wel dat we al 2 wedstrijden op weg zijn zonder dat de Jorg heeft gescoord
Misschien moet je heel Feyenoord even in je manager opnemenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo fijn, want ik heb hem net in mijn manager opgenomen
Zoveel geld heb ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet je heel Feyenoord even in je manager opnemen
Die werden uit al weggespeeld laat staan in eigen huis, moet geen problemen worden voor PSVquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat morgen niet winnen van Heerenveen.
Efenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef timmmmm het volgende:
kunnen we efen tegen Elia zeggen dat dit soort fratsen niet op prijs gesteld worden?
O, schrijf je dat niet met een f?quote:
Odegaard gaat shinenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die werden uit al weggespeeld laat staan in eigen huis, moet geen problemen worden voor PSV
Is goed kameraadquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat morgen niet winnen van Heerenveen.
Ik heb bijna heel Feyenoord in mijn team. Ziyech heb ik eruit gehaald toen ie naar de joden ging. Dat heeft me een hoop punten gekost.quote:
Jij hebt de tv uiitstaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord elke wedstrijd met zó enorm veel overwicht, komt nooit in de problemen. Hele aardige combinaties en een karrevracht aan doelpunten. Hoe DURF je het dan te beweren dat ze onverdiend bovenaan staan?
jaloersiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord elke wedstrijd met zó enorm veel overwicht, komt nooit in de problemen. Hele aardige combinaties en een karrevracht aan doelpunten. Hoe DURF je het dan te beweren dat ze onverdiend bovenaan staan?
Ik heb Dolberg maar eruit gehaald omdat hij niet echt op dreef was de laatste wedstrijd, dus hij gaat morgen een hattrick makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb bijna heel Feyenoord in mijn team. Ziyech heb ik eruit gehaald toen ie naar de joden ging. Dat heeft me een hoop punten gekost.
Dan kan je dus niet begrijpend lezen, geeft niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:32 schreef Oldground het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |