Kwam door die voetbal voor je naamquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh
Wat moet ik daar doen?
Van harte gefeliciteerd! 🎉🎉quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met mijn familie lunchen omdat mijn zoon jarig is. Hij weet het nog niet dus ik hoop dat het een verrassing is voor hem is
dank jequote:
Ah, ja dat was mobiel geklungelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kwam door die voetbal voor je naam
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
dank je
blijft toch een dag met herinneringen![]()
een krijsende Merel omdat ze een zusje wilde, het is uiteindelijk snel goed gekomen.
Meltquote:
Madquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
En gefeliciteerd just me...
Helleu...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helleu...
Zo weer op pad richting whisky.
Nog niet helemaal wakker na de sessie gisteren met koppijn, terwijl ik nauwelijks een druppel gedronken heb...
Oh oh! Ben je het niet meer gewend?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helleu...
Zo weer op pad richting whisky.
Nog niet helemaal wakker na de sessie gisteren met koppijn, terwijl ik nauwelijks een druppel gedronken heb...
Eerst even een broodje scoren en dan om 11.30 uur in de kerk zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:35 schreef just me het volgende:
[..]hopen dat je snel echt wakker bent en kunt gaan genieten
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst even een broodje scoren en dan om 11.30 uur in de kerk zijn...
Daar heeft het gelukkig niets mee van doen, ben gewoon wat moe, denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh oh! Ben je het niet meer gewend?
en daarna goed uitrustenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ga weer preken straks...
dank je, ik heb net de jarige via de app gefeliciteerd en gezegd dat ik later op de dag zal bellen, ik ben een jokkebrokquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
dank je
een krijsende Merel omdat ze een zusje wilde, het is uiteindelijk snel goed gekomen.
was weer even terug in bed gedoken was nog donker buitenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh Karzaihoe is het daar?
Haha, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |