Dat zou het moeten zijn idd.quote:
Rapaljequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die had
Even snel geregeld.
tja...ik vind deze minderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn idd.
Dit is Rapalje. Ook wel goed trouwens.
live echt een feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn idd.
Dit is Rapalje. Ook wel goed trouwens.
Kloptquote:
Ja daar zag ik een 8 minuten versie vanquote:
Ik heb gezocht maar kan er niets van vinden. Maar met beide armen tegelijk de dabbewegong voor je hoofd langs. Zoiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.. doe eens voor?
Klinkt als "sla maar wat in het wilde weg"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar kan er niets van vinden. Maar met beide armen tegelijk de dabbewegong voor je hoofd langs. Zoiets.
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat isquote:
Gelukkig niet, denk ik zoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat is
Nee dat ook weer niet. Je armen gekruisd en gebogen voor je en dan je hoofd er naartoe bewegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als "sla maar wat in het wilde weg"
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hahahaha ouwe lullen weten niet wat dat is
go with the flowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat had ik al ontdekt.
Nu nog de volgorde... ben niet perfectionistisch ofzo hoor![]()
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het welquote:
Oftewel, er verandert niks dan voor jou toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het wel
proost
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
als ik de keus had, week zuipen of week sex dan weet ik het wel
proost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |