twitter:Yaro_RT twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 18:27:13Not your average Friday in DC https://t.co/4Q7Cm7CPoJ reageer retweet
Je gaat even een GMmetje doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou te FOKken op je werk?
Even een mailtje sturen.
Oh, ik zie nu pas dat dit heel raar staat icm je usernamequote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat even een GMmetje doen?
Maar nee, ben thuis aan het werk.
GM + GM = GGMMquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat even een GMmetje doen?
Maar nee, ben thuis aan het werk.
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat dit heel raar staat icm je username
Hier is overigens de link van de kiesraad die dit bevestigd:quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Je mag als kleine partij maar 50 mensen op de kieslijst zetten. Echter dit geldt per kieskring. Er zijn 19 kieskringen, dus je kan theoretisch 19*49+1 (de lijsttrekker moet in elke kieskring gelijk zijn) = 932 verschillende mensen verkiesbaar stellen.
Nou René ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou te FOKken op je werk?
Even een mailtje sturen.
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
ik zie wat bnw'ers op soc. media voorbijkomen die hopen dat Trump eindelijk de geheimen van Area 51 gaat onthullen
lol
Ik ben serieus benieuwd wat Trump zou zeggen tegen die mensen. Zou hij ze paaien?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
ik zie wat bnw'ers op soc. media voorbijkomen die hopen dat Trump eindelijk de geheimen van Area 51 gaat onthullen
lol
There out there!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:57 schreef antiderivative het volgende:
lol
madquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropagandazender NOS![]()
NOS blijft een stampvoetende kleuter die een potje knikkeren verloren heeft, zie ook Brexit en Euro exit .![]()
![]()
NOS![]()
![]()
NOS is gewoon mad, zoals altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die vooringenomenheid van de Staatspropagandazender NOS![]()
NOS blijft een stampvoetende kleuter die een potje knikkeren verloren heeft, zie ook Brexit en Euro exit .![]()
![]()
NOS![]()
![]()
RTL is net zo ergquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:58 schreef kibo het volgende:
![]()
NOS![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |