Gewoon aan een paaltje vastbinden en afhandelen als de belangrijkere zaken zijn gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had ik ook aangehouden. En een boete voor R360a, komt ie nog goed weg. Maar je hoort die agent al zeggen; nu zijn we met jou bezig terwijl we ook met nuttigere zaken bezig kunnen zijn.
Het geeft weer allemaal papierwerk en kost tijd om zo'n droplul mee te nemen naar het bureau en dergelijke. Best treurig dat ze daar de mankracht niet voor hebben.
Dit werkte iig ook en kost minder tijd, maar ik had ze zeker een aandenken meegegeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aan een paaltje vastbinden en afhandelen als de belangrijkere zaken zijn gedaan.
Als de politie/collega komt luister je toch gewoon? Los van of je een agent bent of niet..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus
http://nos.nl/artikel/215(...)collega-te-zijn.html
Ja, ze wouden graag helpenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien waren die tokkies in dat filmpje van mij ook wel agenten
Ik zou ook niet zomaar mijn naam zeggen, dag.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als de politie/collega komt luister je toch gewoon? Los van of je een agent bent of niet..
Je naam niet willen geven is gewoon erg stom... Ookal had dit gewoon niet mogen gebeuren, maargoed. Taseren was wel overbodig
Taser Taser Taser. U bent getaserdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zomaar mijn naam zeggen, dag.
Bevel is bevel en anders gaat u maar even mee naar het bureau.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zullen vast ook niet zomaar je naam vragen als je gewoon braaf bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)cieel_president.html
Doet die serieus echt altijd.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou weer, het was net zo gezellig.
Wat doe ik nou weer verkeerdquote:
quote:
Wat is er nou johquote:
Ja nee jij natuurlijk niet, jij bent gewoon raar.quote:
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee jij natuurlijk niet, jij bent gewoon raar.
quote:
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kreeg daarna een hond aan zijn been toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |