ik kan dat echt niet volhoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
5 dagen kantloorleef, ik wordt gek..
Liever in mijn hart, maar oog is ook goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja gvd en nu, moet je een mes in je oog ofzo.
Opdrachtgever krijgt de helft terug. 'korting zeevarenden' heet dat geloof ik. Wij krijgen de normale jaaropgaaf en de rederij kan de helft recupereren achteraf. Brutoloon blijft dus ongemoeid waardoor onze WW gehandhaafd blijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
30k belasting per jaar betalen
goed verhaal man, lekker kort, leuke wendingen, goede clouquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opdrachtgever krijgt de helft terug. 'korting zeevarenden' heet dat geloof ik. Wij krijgen de normale jaaropgaaf en de rederij kan de helft recupereren achteraf. Brutoloon blijft dus ongemoeid waardoor onze WW gehandhaafd blijft.
Leep hè? Ik heb het niet bedacht, maar zo werkt het.
Hey, da's mijn zinquote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja gvd en nu, moet je een mes in je oog ofzo.
Hmm, wordt ineens anders gepraat dan: 'Pedo, je moeder, over een kwartier op CS ergens, ga een baan zoeken, hommos, ga vasten etc.'quote:
snel doe er wat aanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zelfs mijn katten liggen dood, wat een zaaddodende posts
Ja maar srs ga vastend een baan zoeken hommo pedo meoderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, wordt ineens anders gepraat dan: 'Pedo, Je moeder, over een kwartier op CS ergens, ga een baan zoeken, hommos, ga vasten etc.'
Goeie klassieker.quote:
Vastenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar srs ga vastend een baan zoeken hommo pedo meoder
als een varken dat praatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Oberkullie het volgende:
Niels post een beetje als Donald Trump speecht
Hou eens op met varkens beledigenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als een varken dat praat
Haha genieten ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom steun je een massa moordenaar
Ooit zelf gerookt?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VastenNielsje weet niks.. intussen maar door blijven paffen.
Nee.. van willow boek van virginia andrewsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eergisteren was willow op tv, film. Heb je daar je naam van?
Varkentjes zijn schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sorry, ik vind ze ook lekker
is wel goed boek jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee.. van willow boek van virginia andrews
amenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, en daar ben ik wel trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |