graag gedaan maatquote:Op zondag 29 januari 2017 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Op aanraden van iemand in dit topic begonnen met 'Fargo'. Moest er even aan wennen het eerste half uur, maar het is net als Rivella; beetje vreemd maar wel lekker. Veel 'WTF' momentjes.
rechten + geldquote:Op maandag 30 januari 2017 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Snap nog steeds niet dat er zo'n verschil tussen landen moet zijn.
Het lijkt me zo'n onzin zoals het nu gaat! Er moet toch overal aanbod zijn, dus waarom niet direct een deal voor alle Netflixlanden kunnen afsluiten. Zeker als het gaat om diverse Europese landen in de EUquote:
Elk land met eigen tv-zenders kan afspraken maken met de eigenaren. Als een serie niet in België op tv wordt uitgezonden en wel in NL kan het zijn dat de serie in BE wel op Netflix komt en in NL niet. Daar heeft één Europa weinig mee te maken.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n onzin zoals het nu gaat! Er moet toch overal aanbod zijn, dus waarom niet direct een deal voor alle Netflixlanden kunnen afsluiten. Zeker als het gaat om diverse Europese landen in de EU
In Spanje kun je het nieuwe seizoen van Sherlock zien. Hier pas Q1 2018.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Zo, terug van vakantie. Ik had 10 films gedownload om onderweg en zo te kunnen kijken, maar zodra er in het buitenland even een internetconnectie gemaakt wordt dan kan je direct alle films (6 van de 10) die Netflix in dat land niet aanbiedt niet meer zienVerder vond ik gedownloade films vaak haperen op mijn tablet, terwijl ik met gewoon Netflix kijken daar nooit problemen mee heb gehad.
En ze hadden in Oostenrijk 10 seizoenen Supernatural op Netflix![]()
![]()
en ik had geen tijd voor 10 seizoenen. Snap nog steeds niet dat er zo'n verschil tussen landen moet zijn.
The Crown is dan wel weer erg goed!quote:Op maandag 30 januari 2017 12:04 schreef Apotheose het volgende:
3% gekeken. In het begin vond ik het wel interessant. Maar naar mijn idee wat te lang gerekt allemaal.
Op naar de volgende serie: The Crown
Alles valt eigenlijk op z'n plek, op een paar dingetjes voor seizoen 2 na. Maar het gaat zeker ergens naar toe. Eigenlijk zitten er geen losse eindjes in.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:46 schreef Forbry het volgende:
Gisteravond de 1e aflevering van Dirk Gently 'geprobeerd'... that's some weird shit... maar ik vond het wel geinig. Vraag me alleen af: gaat het wel ergens naartoe, naar iets met nog een béétje logica erachter zeg maar of valt de hele 'case', ook op het einde nog, van onzin uit elkaar?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt sterk af van je definitie van onzin.
Ik vond de ontknoping zelf erg tof!
Als jullie Dirk Gently tof vinden, kan ik Mr. Right ook aanraden. Staat ook op Netflix en is van dezelfde schrijver. (En zou praktisch in hetzelfde universum kunnen plaatsvinden)quote:Op maandag 23 januari 2017 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk nu Dirk Gently en het is echt fucking bizar. Extreem hilarisch.
Als die vier gasten zijn appartement slopen... WE ARE NOT PROFESSIONALS!!!
Die had ik al eens gezien ja, ook erg grappigquote:Op maandag 30 januari 2017 21:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Als jullie Dirk Gently tof vinden, kan ik Mr. Right ook aanraden. Staat ook op Netflix en is van dezelfde schrijver. (En zou praktisch in hetzelfde universum kunnen plaatsvinden)
Gaat over Anna Kendrick die een huurmoordenaar ontmoet die zijn opdrachtgevers doodt. (Want moorden is fout)
Het is zwarte humor, je moet er van houdenquote:Op zondag 29 januari 2017 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Op aanraden van iemand in dit topic begonnen met 'Fargo'. Moest er even aan wennen het eerste half uur, maar het is net als Rivella; beetje vreemd maar wel lekker. Veel 'WTF' momentjes.
Dit klinkt al leuk!quote:Op maandag 30 januari 2017 21:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Als jullie Dirk Gently tof vinden, kan ik Mr. Right ook aanraden. Staat ook op Netflix en is van dezelfde schrijver. (En zou praktisch in hetzelfde universum kunnen plaatsvinden)
Gaat over Anna Kendrick die een huurmoordenaar ontmoet die zijn opdrachtgevers doodt. (Want moorden is fout)
Nouja, keek. Ik zit met smart te wachten op nieuwe afleveringenquote:
Ik ook. Laurenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nouja, keek. Ik zit met smart te wachten op nieuwe afleveringen
Ze is wel echt een ijskonijnquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Yusuke en Naomi zijn het leukst.
Dat is Lauren.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is wel echt een ijskonijnIk ga bij mn oma eten doei
op zijn date
Arme Yusuke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |