abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 2 februari 2017 @ 16:01:30 #226
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168617315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Hilarious!
Dat viel best tegen, zo leuk was de de film niet
pi_168618104
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 21:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Alles valt eigenlijk op z'n plek, op een paar dingetjes voor seizoen 2 na. Maar het gaat zeker ergens naar toe. Eigenlijk zitten er geen losse eindjes in.

Maar logica... eeh.. een eigen versie van logica.
We hebben Dirk Gently inmiddels afgekeken en ja, doorspekt van/met (?) bovennatuurlijke elementen (dat was vanaf het begin al wel duidelijk :P ) en zo ook het plot, maar wel 'logisch' in de zin dat ik bedoelde en hoopte. ;) Ik vond het heel leuk en ben erg benieuwd naar seizoen 2 (als dat er komt).

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:15 schreef richolio het volgende:
Broadchurch ( _O_ O+ _O_ ;( O+ ) komt met een derde seizoen. Feest!
*O*
Tails tell tales
pi_168620065
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Ted 2 staat erbij, maar geen Ted 1. Dus dat heeft niet zoveel zin dan als je deel 1 nog niet gezien hebt...
Ted 2 is ook minder leuk dan 1.
Rossoneri siamo noi.
pi_168624507
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuerpo de lite aka Heroes Wanted – 2016 12 1:36 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Actie, Comedy
Acteurs: Mara Len, Miki Esparb, Jordi Snchez
Als de geheime dienst is weggevaagd, stelt Spanje haastig een nieuw team samen om een terroristische samenzwering te ontmantelen. Wie zijn deze klunzige helden eigenlijk?

Cut From a Different Cloth – 2015 AL 0:54 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Acteurs: Idris Elba
In deze documentaire over een unieke samenwerking zien we hoe de oprichters van het mode-imperium Superdry samen met acteur Idris Elba een kledinglijn lanceren.

Furchester Hotel, The (seizoen 1-2) – 2015 AL
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Feelgood
Acteurs: Sarah Burgess, Ryan Dillon, Louise Gold
Elmo springt over de vijver om zijn uitgebreide monsterfamilie te helpen met het oplossen van problemen in hun 'bijna' superchique Furchester Hotel.

Gevechten - Kong: Koning van de apen (seizoen 1) – 2016 6
♫ Engels / CC Engels
Genre: Animatie
Kong levert het ene gevecht na het andere, worstelend met tyrannosaurus rexen, pterodactylussen en andere door een gestoorde wetenschapper ontworpen hightech monsters.

Harry and Snowman – 2015 9 1:22 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
Acteurs: Harry DeLeyer
Met niets meer dan een sterke wil en een goedkoop paard werkt een voormalige agent uit het Nederlandse verzet in de Tweede Wereldoorlog zich op tot kampioenspringruiter.

Highly Strung – 2015 AL 1:19 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Documentaire
In dit intieme kijkje bij het Australian String Quartet staan niet alleen hun vurige passie, maar ook de kostbare instrumenten centraal.

I Am Your Father – 2015 9 1:21 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Acteurs: David Prowse
In deze film wordt het verhaal verteld van pechvogel David Prowse, de obscure Engelse acteur die de gemaskerde Darth Vader speelde in de originele ‘Star Wars’-trilogie.

Shannara Chronicles, The (seizoen 1) – 2016 16
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama
Acteurs: Austin Butler, Poppy Drayton, Ivana Baquero
Na de vernietiging van de beschaving worden drie jonge helden de laatste hoop van de aarde als een groot demonenleger de planeet bedreigt.

Under Arrest (sezoen 1-4) – 2016 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Documentaire
In deze realityserie volgen de camera's de politieagenten terwijl ze misdaden oplossen, mensen helpen en wetsovertreders arresteren.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168626000
Ik heb echt het idee dat ik al goede series op Netflix wel zo'n beetje gezien heb. Veel van die nieuwe Netflix originals trekken me niet echt. Enige optie die ik nog heb is Sherlock ben ik bang. Maar alle toppers (Breaking Bad, House of Cards, Walking Dead, Sons of Anarchy, Homeland, Narcos, Occupied, Fargo, Blacklist etc) heb ik gezien.
pi_168626044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik al goede series op Netflix wel zo'n beetje gezien heb. Veel van die nieuwe Netflix originals trekken me niet echt. Enige optie die ik nog heb is Sherlock ben ik bang. Maar alle toppers (Breaking Bad, House of Cards, Walking Dead, Sons of Anarchy, Homeland, Narcos, Occupied, Fargo, Blacklist etc) heb ik gezien.
Black sails, Manhattan, Deadwood of Spartacus?
pi_168626782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik al goede series op Netflix wel zo'n beetje gezien heb. Veel van die nieuwe Netflix originals trekken me niet echt. Enige optie die ik nog heb is Sherlock ben ik bang. Maar alle toppers (Breaking Bad, House of Cards, Walking Dead, Sons of Anarchy, Homeland, Narcos, Occupied, Fargo, Blacklist etc) heb ik gezien.
Peaky Blinders, Gomorra?
Tails tell tales
pi_168626873
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ashley Madison: Sex, Lies and Cyber Attacks – 2016 12 0:46 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Provocerend
Deze film toont hoe de Ashley Madison-website voor vreemdgangers werd gehackt en de e-mailadressen van gebruikers op straat kwamen te liggen.

Hurt Business, The – 2016 16 1:51 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Acteurs: Kevin Costner
In deze documentaire met legendarische en aanstormende MMA-vechters wordt de geschiedenis verteld over deze wrede sport en de problemen en triomfen van de vechters.

I Am Sun Mu – 2015 9 1:27 uur
♫ Koreaans / CC o.a. Engels, Koreaans, Nederlands
Genre: Documentaire, Provocerend
Een Noord-Koreaanse propagandamaker die naar Seoul is ontsnapt en satirische kunst maakt over Kim Jong Il's regime, krijgt te maken met de gevolgen van zijn afvalligheid.

Intersection (seizoen 1) – 2016 12
♫ o.a. Turks / CC o.a. Nederlands, Turks
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Ibrahim elikkol, Belim Bilgin, Alican Ycesoy
Twee rijke zakenmannen, beiden geobsedeerd door auto's, ontmoeten een idealistische pediater. Maar als de liefde in het spel komt, veranderen hun levens voorgoed.

Lift Me Up – 2015 6 1:48 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Todd Cahoon, Sarah Frangenberg, Shane Harper
Een tiener die onlangs haar moeder verloor, krijgt een band met haar nieuwe stiefvader op basis van haar liefde voor ballet en verhalen uit zijn verleden.

Lockup: Women Behind Bars (seizoen 1) – 2013 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Deze serie focust op Amerikaanse gevangenissen en toont met welke uitdagingen vrouwen te maken krijgen als ze achter de tralies belanden voor grote en kleine misdaden.

Maroon – 2016 12 1:34 uur
♫ Hindi / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Manav Kaul, Devyani Cm, Saurabh Sachdeva
Hoogleraar Saurabh blijft thuis na de verdwijning van zijn vrouw terwijl de politie onderzoek doet. Naarmate de tijd verstrijkt raakt hij zijn grip op de realiteit kwijt.

Pink Panther, The – 1963 6 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Acteurs: David Niven, Peter Sellers, Robert Wagner
De onhandigste inspecteur ooit, de compleet incompetente Jacques Clouseau, probeert de diefstal van een peperdure diamant te voorkomen.

Submarine Kid, The – 2015 16 1:50 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Finn Wittrock, Emilie de Ravin, Matt O'Leary
Een getraumatiseerde marinier die terug is uit Afghanistan ontmoet een jonge vrouw die hem kennis laat maken met een stripverhaal uit de jaren 50 dat hem aanspreekt.

Sun Belt Express – 2014 9 1:25 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Tate Donovan, Rachael Harris, Ana de la Reguera
Een hoogleraar is blut en vervoert om wat bij te verdienen arbeiders zonder papieren de grens over. Zijn laatste rit wordt bemoeilijkt door zijn tienerdochter.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168627334
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 16:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

We hebben Dirk Gently inmiddels afgekeken en ja, doorspekt van/met (?) bovennatuurlijke elementen (dat was vanaf het begin al wel duidelijk :P ) en zo ook het plot, maar wel 'logisch' in de zin dat ik bedoelde en hoopte. ;) Ik vond het heel leuk en ben erg benieuwd naar seizoen 2 (als dat er komt).

[..]

*O*
Seizoen 2 wordt nu geschreven. Max Landis lekt soms kleine stukjes uit het script op z'n twitteraccount @uptomyknees. :Y
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168631060
godver, pleuris netflix app, WEER >20GB ram aan het opvreten
pi_168633267
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grami's Circus Show (seizoen 1-2) – 2016 6
♫ Engels / CC Engels
Genre: Animatie
Grami, Nemo en Sam, drie gekke leeuwen, gaan samenwerken met ringmeester Jack om samen te trainen en op te treden in hun eigen circusact.

My Little Pony Equestria Girls: Legend of Everfree – 2016 6 1:13 uur
♫ o.a. Engels, Vlaams / CC o.a. Engels, Vlaams
Genre: Animatie
Acteurs: Tara Strong, Rebecca Shoichet, Ashleigh Ball
De Equestria Girls, de menselijke tegenhangers van de personages uit My Little Pony, gaan naar kamp Everfree waar ze wat magie nodig hebben om de zomer te redden.

Pitch Perfect 2 – 2015 12 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Anna Kendrick, Rebel Wilson, Brittany Snow
De Barden Bellas hopen de eerste Amerikanen te worden die een internationale a-capellawedstrijd winnen, maar hun sterke Europese rivalen vechten terug, noot voor noot.

Ted 2 – 2015 12 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Acteurs: Seth MacFarlane, Mark Wahlberg, Amanda Seyfried
Om hun huwelijk te redden besluiten Ted en Tami-Lynn een baby te krijgen, maar moeten eerst in de rechtbank bewijzen dat Ted een persoon en een geschikte ouder is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168633616
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2017 06:25 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Call the Midwife (seizoen 1-5) – 2016 9
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Drama
Acteurs: Vanessa Redgrave, Bryony Hannah, Helen George
Deze dramaserie speelt zich af in het arme East London in de jaren 1950 en gaat over een kersverse verloskundige en haar collega's in een klooster annex verpleeghuis.

*O* *O*
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_168634569
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:43 schreef Aether het volgende:
Shannara Chronicles, The (seizoen 1) – 2016 16
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama
Acteurs: Austin Butler, Poppy Drayton, Ivana Baquero
Na de vernietiging van de beschaving worden drie jonge helden de laatste hoop van de aarde als een groot demonenleger de planeet bedreigt.
ik heb gisteren de eerste aflevering hiervan gezien en ik vond hem wel leuk, er zijn helaas niet zoveel high fantasy series dus dat maakt het extra bijzonder.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_168634627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:18 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ik heb gisteren de eerste aflevering hiervan gezien en ik vond hem wel leuk, er zijn helaas niet zoveel high fantasy series dus dat maakt het extra bijzonder.
Dat was echt een hele slechte serie. Verhaal, acteerwerk en special effects waren echt tenenkrommend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 3 februari 2017 @ 09:37:29 #240
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168634863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik al goede series op Netflix wel zo'n beetje gezien heb. Veel van die nieuwe Netflix originals trekken me niet echt. Enige optie die ik nog heb is Sherlock ben ik bang. Maar alle toppers (Breaking Bad, House of Cards, Walking Dead, Sons of Anarchy, Homeland, Narcos, Occupied, Fargo, Blacklist etc) heb ik gezien.
blacklist
pi_168634952
Jaa de shannara cronicles staat er op
Vind het best leuk. Het heeft wel iets van the 100
  vrijdag 3 februari 2017 @ 09:48:16 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168635048
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

blacklist
Lezen is toch een vak blijkt :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 februari 2017 @ 10:06:18 #243
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168635329
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 09:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Lezen is toch een vak blijkt :P
-edit: rustig aan maar-

broadchurch, luther, the following, the missing dan

[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 03-02-2017 10:41:31 ]
pi_168637011
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:30 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Bedankt allen voor de reminder voor Dirk Gently, vanavond ook de pilot geprobeerd en...het smaakt naar meer. Door de mix van Elijah Wood met een bizar verhaal krijg ik een beetje een Eternal Sunshine of the Spotless Mnd gevoel, kweetniet precies waarom... Anywayz, ik sta altijd open voor deze bizarre sjit :)
Ik vind het iets "jeugdserie-erigs" hebben. Op een goede manier! Doet me ook wat aan Dr. Who denken (maar dan leuker, want in het geval van Dr. Who ben ik, vooralsnog en alweer een hele tijd terug, bij iets van 5 afleveringen blijven steken).

quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2017 22:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Seizoen 2 wordt nu geschreven. Max Landis lekt soms kleine stukjes uit het script op z'n twitteraccount @uptomyknees. :Y
^O^

Bedankt nog voor iedereen hier die DG HDA aanraadde. Denk niet dat ik het anders snel had uitgekozen om te kijken...

Ik wilde eigenlijk aan The Expanse of Black Sails gaan beginnen, maar ben nu toch ook wel benieuwd naar dat Mr. Right (eerdere post van jou).
Tails tell tales
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:39:10 #245
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168638120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 11:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind het iets "jeugdserie-erigs" hebben. Op een goede manier! Doet me ook wat aan Dr. Who denken (maar dan leuker, want in het geval van Dr. Who ben ik, vooralsnog en alweer een hele tijd terug, bij iets van 5 afleveringen blijven steken).

[..]

^O^

Bedankt nog voor iedereen hier die DG HDA aanraadde. Denk niet dat ik het anders snel had uitgekozen om te kijken...

Ik wilde eigenlijk aan The Expanse of Black Sails gaan beginnen, maar ben nu toch ook wel benieuwd naar dat Mr. Right (eerdere post van jou).
Oh ja, Black Sails moet ik ook nog een keer mee verder gaan. Ooit mee begonnen, maar sindsdien afgeleid geraakt door andere series. :P

Verwacht van Mr. Right geen kunststukje of een heel diepgaand verhaal. Het zijn gewoon twee leuke personages die leuke scenes hebben samen. De vechtscenes hebben niet het niveau van die uit The Matrix, maar doen wat ze moeten doen en zijn leuk om te zien. Het grote pluspunt van Mr. Right is dat het niet meer probeert te zijn dan wat het is. De trailer geeft ook gewoon een heel goed beeld van wat je kan verwachten. Ik kan dat heel erg waarderen.
Ik heb toch te vaak dat een trailer doet alsof een film De Librije is, terwijl ze je een ordinaire kroket voorschotelen. Of dat je het gevoel hebt dat je een snackbar binnen loopt, maar ineens truffels op je mayonaise geserveerd krijgt. Mr Right is wat dat betreft gewoon een burgertent met een verdomd goede hamburger. :Y


En Anna Kendrick en Sam Rockwell O+

[ Bericht 2% gewijzigd door BaasBanaan op 03-02-2017 12:47:45 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_168639766
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:39 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oh ja, Black Sails moet ik ook nog een keer mee verder gaan. Ooit mee begonnen, maar sindsdien afgeleid geraakt door andere series. :P

Verwacht van Mr. Right geen kunststukje of een heel diepgaand verhaal. Het zijn gewoon twee leuke personages die leuke scenes hebben samen. De vechtscenes hebben niet het niveau van die uit The Matrix, maar doen wat ze moeten doen en zijn leuk om te zien. Het grote pluspunt van Mr. Right is dat het niet meer probeert te zijn dan wat het is. De trailer geeft ook gewoon een heel goed beeld van wat je kan verwachten. Ik kan dat heel erg waarderen.
Ik heb toch te vaak dat een trailer doet alsof een film De Librije is, terwijl ze je een ordinaire kroket voorschotelen. Of dat je het gevoel hebt dat je een snackbar binnen loopt, maar ineens truffels op je mayonaise geserveerd krijgt. Mr Right is wat dat betreft gewoon een burgertent met een verdomd goede hamburger. :Y


En Anna Kendrick en Sam Rockwell O+
Duidelijke toelichting wel _O- O+ ^O^

Ik zal de trailer later eens bekijken, thnx (ook voor extra info) :*
Tails tell tales
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:06:16 #247
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_168646370
Te zien tot en met 9 februari

Sixteen Candles (1984, 3,01)
Hard Target (1993, 2,92)
The Jerk (1979, 2,93)
Beyond the Lights (2014, 3,23)
pi_168646558
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue Eyes (seizoen 1) – 2014 16
♫ Zweeds / CC Nederlands
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Louise Peterhoff, Sven Nordin, Kjell Wilhelmsen
Wanneer Elin Hammer weer aan de slag gaat als stafchef van de Zweedse minister van Justitie, raakt ze onbedoeld betrokken bij een grootschalig moordcomplot.

Imperial Dreams – 2014 16 1:26 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: John Boyega, Rotimi, Glenn Plummer
Een jonge vader komt vrij en wil thuis voor zijn zoon zorgen en schrijver worden, maar misdaad, armoede en een verrot systeem brengen zijn plannen in gevaar.

Santa Clarita Diet (seizoen 1) – 2017 16 - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Offbeat, Thriller
Acteurs: Drew Barrymore, Timothy Olyphant, Liv Hewson
Ze zijn gewone, getrouwde makelaars totdat zij een dramatische verandering doormaakt en beiden een weg vol dood en verderf inslaan. Op een goede manier.

Shaka Zulu (seizoen 1) – 1986 12
♫ Engels + Zulu / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Acteurs: Edward Fox, Robert Powell, Trevor Howard
Deze miniserie vertelt het verhaal van het 19e-eeuwse conflict tussen het groeiende Britse Rijk in Afrika en Shaka, de leider van het enorme Zoeloekoninkrijk.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:18:39 #249
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168646723
Eerst aflevering santa clarita diet gekeken maar het was me echt wat te goor :')
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 februari 2017 @ 20:35:21 #250
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_168647170
Zag van de week een melding voorbij komen over The Frankenstein Code.
Iemand het gezien?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')