quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
De laatste alweer?
Dank Melting, was top!
ergens bij haar knieënquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zat dat ook al weer met dat potlood?
Thnx en slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:29 schreef Melting het volgende:
Ik wil graag iedereen bedanken voor het luisteren.
Enorm bedankt, en tot de volgende keer.
Fijne avond nog. Nu wel plat.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx! We gaan weer later dan gepland slapen, maar het was weer zo gezellig
Manuel!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, en Melting: the butler did it.
Ik had nog even was willen vouwen, maar daar ben ik niet aan toegekomen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx! We gaan weer later dan gepland slapen, maar het was weer zo gezellig
leuk is dat he? Blij dat we wat concurrentie erbij hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Melting, bedankt! Dat was een erg leuke avond met mooie muziek en een leuke strijd hier.![]()
En slaap lekker!![]()
Ja erg leuk om mee te doen! Maar ook omdat er gewoon leuke muziek voorbij komt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
leuk is dat he? Blij dat we wat concurrentie erbij hebben
Jij krijgt sowieso de schuldquote:
Andrew Sachs is dood. Manuel blijft eeuwig leven.quote:
meet my typskillsquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg leuk om mee te doen! Maar ook omdat er gewoon leuke muziek voorbij komt.
Je moet even iets meer gaan oefenen...quote:
Yeps. En lang leve uitzending gemist!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was al eerder.. Ah prioriteiten
Ik hou me stillquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. En lang leve uitzending gemist!
Veel plezier dit weekend, voor het geval ik je niet meer spreek hier!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga wat whisky's klaarzetten voor morgen...
Dank!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel plezier dit weekend, voor het geval ik je niet meer spreek hier!
Tof.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh Theaterweekend dit weekend! Even achter de schermen turen in het lokale theater
quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Die kans is inderdaad klein, misschien 's ochtends nog...
Dat schijnt best leuk te zijn. Veel plezier alvastquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tof.
Ik ga zondag met Lennon naar Dolfje Weerwolfje. Verrassing voor zijn verjaardag.
Dankje!quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat schijnt best leuk te zijn. Veel plezier alvast
Is dat een film? Ik heb wel eens af en toe een aflevering op TV gezien.. leuk dat zekerquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof.
Ik ga zondag met Lennon naar Dolfje Weerwolfje. Verrassing voor zijn verjaardag.
't Is van alles, maar ik neem aan dat ze naar de musical gaanquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een film? Ik heb wel eens af en toe een aflevering op TV gezien.. leuk dat zeker
Toen ik er kennis mee maakte was mn dochter inmiddels het land al uit ... Maar ik vond het wel leuk om te zien. Bordspelen ken ik niet .. Wat doe je daar mee in je eentje ?quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
't Is van alles, maar ik neem aan dat ze naar de musical gaan
Het bordspel is ook best leuk om met kinderen te spelen, al zeg ik het zelf.
Er zijn genoeg bordspelen voor 1 persoon tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 22:54 schreef chufi het volgende:
Bordspelen ken ik niet .. Wat doe je daar mee in je eentje ?
Ja mn dochter is 26 inmiddels en geen andere kids in de omgeving.. Morgen ben ik het weer vergeten Dolfje weerwolfje.. mooi T-shirt ookquote:Op donderdag 19 januari 2017 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bordspelen voor 1 persoon tegenwoordig.
Maar het bordspel van Dolfje Weerwolfje is voor 2 tot 4 spelers. Vanaf 6 jaar. Ik heb het met met mijn nichtje en mijn neefje gespeeld. Best grappig.
http://www.spellengek.nl/(...)iew/dolfjeweerwolfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |