SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sJuin uit Eigen Tuin!
ik ken me and ms jones en dan houdt het wel opquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft dus gewoon een goede kans voorbij laten gaan...
Ik kom ook niet veel verder....quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken me and ms jones en dan houdt het wel op
Ze hebben allevier een tic.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
soms is het echt beter om een bh aan te trekken
soms welquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind Agnetha wel een mooiere vrouw eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vliefd op Agnetha, maar vond Annifrid later toch mooier...
Ik zei het voor en nog issie te laat
Zulke grote manboobs heeft Bennie toch niet?quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben te moe om het licht nog uit te doen ongeveerquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het altijd beter om een bh aan te trekken. Ik vind zonder echt niet mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kaaklijn van Annifrid.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Agnetha wel een mooiere vrouw eigenlijk.
Da's een snellere camera...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Klonk héél even als J Geils Band - Freeze Frame.
vroeger hing ze boven mijn bedquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Agnetha wel een mooiere vrouw eigenlijk.
zonder bh zekerquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger hing ze boven mijn bed
Die haarkleur is wel mooier ja, die heb ik ook. Ik snap wel wat je bedoelt met kaaklijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kaaklijn van Annifrid.
En haar haarkleur...
En je bent niet gearresteerd?quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger hing ze boven mijn bed
ik doorsta de potloodtest nog met gemak, maar liever een bhquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd beter om een bh aan te trekken. Ik vind zonder echt niet mooi.
Ik begin er maar niet aan.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doorsta de potloodtest nog met gemak, maar liever een bh
Je hebt dat nu al zo vaak gezegd, dat ik het niet meer geloof...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doorsta de potloodtest nog met gemak, maar liever een bh
voor het stelen van de poster uit de Popfoto van mijn broerquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je bent niet gearresteerd?
David Soul, geboren als David Richard Solberg, (Chicago (Illinois), 28 augustus 1943) is een Amerikaans-Brits ... De status van superster verwierf hij toen hij Rechercheur Hutchinson speelde in Starsky and Hutch.quote:
mijn potlood kan het bevestigenquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt dat nu al zo vaak gezegd, dat ik het niet meer geloof...
Dat antwoord wil ik niet...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn potlood kan het bevestigen
Don't picture this.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
JA ik las het net dat het andersom wasquote:Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
David Soul, geboren als David Richard Solberg, (Chicago (Illinois), 28 augustus 1943) is een Amerikaans-Brits ... De status van superster verwierf hij toen hij Rechercheur Hutchinson speelde in Starsky and Hutch.
Wat is jullie potloodtest .. euh.. vreemd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeinet toch...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
JA ik las het net dat het andersom was
Wil ik het weten ...quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |