abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168392486
Ja, ik denk ook dat het - hoe moeilijk het ook is - belangrijk is dat je de zorgen voor je andere kind even kunt loslaten en vertrouwen kunt hebben dat het wel goedkomt. Ontspannen je bevalling ingaan, is zo belangrijk. Dus alles aangrijpen om in die mindset te komen, ik hoop dat het mij ook zal lukken.

Over ontspanning gesproken: dat dagje sauna met m'n zussen heeft me zo goed gedaan. Mijn lijf voelt zoveel meer ontspannen, ik slaap ook beter, geen harde buiken. Dus misschien moet ik dit de komende weken nog eens doen.
Ik had ineens veel pijn aan één kant bij mijn schaambot, maar ik heb gemerkt dat het vooral komt omdat ik vaak een beetje op mijn linkerbeen geleund sta en met mijn benen over elkaar zit. Nu ik daar op ben gaan letten en steeds recht probeer te staan en met twee voeten op de grond zit, is het alweer bijna over.

SQ, geniet je van je verlof?
Ingetje, wat fijn, zo'n knipper zien doet wel wat he? O+ .
En *O* voor Wup!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168392664
Teennagels knippen...

tevens subtiele Moriarty-verwijzing O+
pi_168393364
:D .

Elegante momenten zijn dat. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168393855
Wat goed Wup :P Fijn ook van de goede ligging!

Dat klinkt heerlijk Franny, ontspannen in de sauna O+ Leuk dat je dat kunt doen met je zussen; met mijn broers zou ik dat dan weer niet zo snel doen :+

Selvaria, ik hoop dat je de berusting kan vinden dat het wel goed komt met N. :*

Ik trok vandaag een sprint naar de bus, op hakken. Nu heb ik spijt :'), al helemaal omdat de trein die ik wilde halen niet reed en ik dus rustig aan had kunnen doen. :(
pi_168395366
Wel respect dat het lukte fazz! :P

Vandaag laatste verjaardag zonder kind. :o
pi_168396361
Ima sterkte met het afwachten van deze wk, hopelijk volgende wk een mooie echo met een logische verklaring.
(Alhoewel zelfs met verklaring bloedingen gewoon onzeker maakt, dus voel je ieg nooit een zeur als je je ei hierover kwijt moet :* ).

Gogo beterschap!!!

Cygne wat fijn dat je lekker thuis mag bevallen O+

Selvira succes met het vinden van een oppas waar jij en mini een fijn gevoel bij hebben en dat je het een beetje los kan laten :*

Ingetje een mooie knipper! *O*

Franny wat fijn dat je iets lekkerder in je lijf/hoofd zit!! O+
pi_168396844
Logi, hoe is t met je nieren? :*
pi_168397251
Fazz, op hakken nog wel. _O_ . Ik deed dat gisteren op platte schoenen en met I op mijn arm, naar de tram. Ik haalde hem wel, maar toen ik instapte gingen de deuren ineens dicht. Ik viel zo om. :') . I: "Mama, wat doe je nou?". Mensen waren wel heel behulpzaam. O+ .

Cygne, gefeliciteerd! Gek idee weer he, zo'n laatste verjaardag zonder.

Ja, Logi, hoe is het met je?
pi_168398422
Gefeliciteerd met je verjaardag Cygne!!

Zojuist groeiecho gehad en we hebben een heerlijk gemiddeld kind. Hoofd en buik waren iets bovengemiddeld, maar niets bijzonders. Voel me ook al weer ietsje beter gelukkig!
pi_168398498
Minder, en slaap er slecht door ... voel mij compleet leeggezogen qua energie etc.. vandaar ook maar niets over geschreven anders zit ik zo weer huilend te typen :@

Nog 12wk volhouden, komt vast allemaal weer goed O+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 17:10:52 ]
pi_168398515
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:10 schreef Logician2.0 het volgende:
Minder, en slaap er slecht door ... voel mij compleet leeggezogen qua energie etc.. vandaar ook maar niets over geschreven anders zit ik zo weer huilend te typen :@

:*
pi_168399384
Aaah logi, wat rot zeg. Veel sterkte ermee, hopelijk wel wat steun en hulp uit je omgeving?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 18:21:47 #213
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168399808
Sterkte Logi! Akelig dat het zo gaat.

Franny, heb je de afspraak met de verloskundige al gehad? En hebben ze je te drukke dag op het werk aangepast?

Gogo, hoera voor een gemiddeld kind! Fijn bericht.

Cygne, wat heerlijk dat je zulke relaxte verloskundigen hebt. Meewerkend en betrouwbaar, zo klinkt het.

Ik voel m'n baarmoeder heel goed zitten, en het is zo'n gek idee dat je weet dat daarin bewogen wordt, maar dat je er nog niks van voelt. Het lijkt me echt fijn om iets te gaan voelen op een gegeven moment!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168399869
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 17:10 schreef Logician2.0 het volgende:

Och lieverd heb met je te doen, herken het zo dat aftellen omdat het lichamelijk echt niet meer wil.
Hou vol! :*
pi_168400728
O+ :'( O+ Jullie zijn lief!

Franny
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 19:10:59 ]
  dinsdag 24 januari 2017 @ 19:31:40 #216
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168401322
Fazz die rent op hakken :o dat lukt me niet-zwanger al niet eens :')

Gefeliciteerd Cygne! *O*

Fijn van de goede echo gogo, en dat je je beter voelt!

:* voor Logi. Een beetje mooi weer spelen irl is begrijpelijk, maar hier mag je altijd open kaart spelen, hè :*

Lemijn, ik heb hetzelfde! Vreemd hè, dat je nog niets voelt? Stiekem maak ik me daar een beetje zorgen over, ondanks dat het heel normaal is.. Het zou toch fijne bevestiging zijn dat er nog bewogen wordt daarbinnen.
Moet je nog langs wachten op de uitslag?

We hebben al een tijdje niets meer gehoord van Missbrunette... Gaat alles goed?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:20:42 #217
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168402461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Fazz die rent op hakken :o dat lukt me niet-zwanger al niet eens :')

Gefeliciteerd Cygne! *O*

Fijn van de goede echo gogo, en dat je je beter voelt!

:* voor Logi. Een beetje mooi weer spelen irl is begrijpelijk, maar hier mag je altijd open kaart spelen, hè :*

Lemijn, ik heb hetzelfde! Vreemd hè, dat je nog niets voelt? Stiekem maak ik me daar een beetje zorgen over, ondanks dat het heel normaal is.. Het zou toch fijne bevestiging zijn dat er nog bewogen wordt daarbinnen.
Moet je nog langs wachten op de uitslag?

We hebben al een tijdje niets meer gehoord van Missbrunette... Gaat alles goed?
Ja inderdaad, Misbrunette, ik ben benieuwd hoe het met je is!

Ik hoop niet lang meer :) Maar ze geven niet exact aan wanneer de uitslag komt, dat wisselt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168402911
Fazz, respect hoor! Lopen op hakken, het zal nooit echt mijn ding worden.

Cygne, gefeliciteerd! Volgend jaar draait je verjaardag ineens veel minder om jou ;) dan feliciteren ze je en daarna direct door naar je kleine :')

Logi, wat vervelend zeg :* en als je het fijn vindt, gewoon hier spuien!

Lemijn en stroop, nog even wachten op dat voelen, is echt zo bijzonder. Ik kan nu al niet wachten tot ik dat weer voel O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168403976
Inderdaad, zeker hier gewoon spuien Logi! En ik vind het knap hoor, dat je er nog voor anderen kunt zijn. :* .

Lemijn, voor jou nog steeds spannende tijden.. Hoe ga je ermee om?

Ik heb inderdaad de afspraak bij vk gehad. Het ging vooral eigenlijk over hoe ik beter op mezelf kan letten. Op mijn werk mijn grenzen aangegeven en nadat ik vorige week tijdens de toetsweek wel wat surveillance uren heb gemaakt, kon ik vandaag de hele dag thuisblijven om rustig nakijkwerk te kunnen doen. O+ . En verder merk ik dus dat momenten van ontspanning inbouwen, zoals dit weekend, en mijn werk en alles daarom heen wat meer relativeren, wel erg helpt. En het is ook eigenlijk nu wel goed te overzien. Over paar weken is het weer voorjaarsvakantie en daarna gaat het snel richting verlof. Ik maak nu lesplanningen waarbij ik mezelf ontzie. Leerlingen presentaties laten geven bijv en film kijken, werkstukken maken etc. :7 .
pi_168405178
Gefeliciteerd met je verjaardag Cygne!

Spannend Lemijn. Hopelijk komt de uitslag snel.

Logi :*

Klinkt als een goede aanpak Franny! Goed ook dat je jezelf gaat ontzien qua lessen.

Hier weer een sticker van de vk. Ze vroeg of ik al wist waar ik wilde bevallen. Aangegeven dat ik het nog niet wist, mede omdat ik in mijn achterhoofd heb dat een tweede vaak sneller komt. Krijg ik als antwoord dat haar ervaring tot nu toe is dat een tweede vaak in de helft van de tijd van de eerste bevalling komt. Wait whut? :o Dat zou voor mij dan in 3 uurtjes kunnen zijn. Ik neig nu dus toch maar om het weer thuis te proberen :+

Ik kijk er alleen niet echt naar uit dat mijn ouders beneden op de bank zitten te wachten ivm dreumes.. Hoe doen/deden jullie dat? (Volgens mijn vk slapen kinderen er doorgaans doorheen.)
pi_168408547
Die laatste gedachte speelt zich ook veel in mijn hoofd af de laatste tijd Kazy. Als ik dit weekend beval (fingers crossed) gaat N. naar mijn moeder en hoef ik me daar niet druk om te maken. Als ik ergens de komende dagen/weken doordeweeks beval heb ik dus inderdaad ook mijn moeder en evt later mijn schoonouders hier beneden op de bank zitten en kunnen ze dus mooi genieten van de show. :+

Logi, wat naar voor je. ;( :*

Prima idee Franny, niks mis met wat rustiger aan doen zo richting je verlof. ^O^

Hooelijk snel plopjes en schopjes voor Lemijn en Stroop. :*
pi_168409424
:* :* voor diegene die het nodig hebben!

En *O* *O* voor wupwup en selvaria

Stroop & lemijn, wat lief dat jullie naar me vragen. Ik schaam me om mee te posten na die "gebeurtenis".
Maar met mij gaat alles goed! En met jullie ?
K vind het ook zo een gek idee dat er gewoon iets in mijn lichaam zwemt, beweegt & groeit, maar alles gaat ook heel goed met dat kleine kindje. Bij jullie ook hoop ik? O+

:W
pi_168411483
Fijn dat het goed met je gaat missb!

Selvaria: hmm ja ik bedacht me net dat bij een bevalling overdag oma maar gewoon lekker naar buiten/weg mag met dreumes.

Ik zal voor je duimen voor een weekendbevalling! Hou je het nog een beetje vol trouwens?

(Oh en mijn laatste zin sloeg natuurlijk op een evt. nachtbevalling. Ik had dat de vorige keer, maar dat hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn. Op de een of andere manier zit dat nu wel zo in mijn hoofd.)
pi_168419406
Kazy, hoe gaat het met jou?
pi_168420123
Zwanger en verkouden is een wrede grap. Elke nies zorgen dat je niet in je broek piest :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')