Ja, daar hoop ik een beetje opquote:Op maandag 23 januari 2017 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd ingetje!
Sylver, jij deed toch turbowerpen? Gewoon even een nachtbevalling doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2017 18:57 schreef ingee het volgende:
Je kan tijdens de eerste paar centimeter ontsluiting best nog even je plinten poetsen toch? No worries!
Zou ze heel graag willen, maar is op het moment echt niet mogelijk op haar werk.quote:Op maandag 23 januari 2017 17:28 schreef Sara82 het volgende:
Selvaria, zou je moeder niet sowieso op willen passen als het begint? Calamiteitenverlof/snipperdag? Het is een Nogal Belangrijke dag toch, ook voor haar, misschien doet ze het graag. Of had je dat al gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik blij zijn als dit voorbij is.
Hah, Sylver, dat is exact mijn angst! Het zou perfect zijn als mijn bevalling een half uur na dreumesbedtijd begint en dan ergens voor ze weer wakker is klaar is. Alleen ik ben er ook bang voor dat ze dan uitgerekend die nacht wakker wordt en dat ik dan een baby uit lig te poepen met een hysterisch kind op de achtergrond oid.
Zoveel beren op de weg, dan moet het uiteindelijk wel meevallen toch?![]()
Wat fijn dat je baby goed ligt Wup!
Verder las ik nog een knipper bij Ingetje!![]()
Eens hoor, en met het puffen tussendoor blaas je ook nog eens wat extra stof weg. Win-win zeg ik je.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:57 schreef ingee het volgende:
Je kan tijdens de eerste paar centimeter ontsluiting best nog even je plinten poetsen toch? No worries!
Ja ik begin me er ook op te verheugen!quote:Op maandag 23 januari 2017 19:18 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Eens hoor, en met het puffen tussendoor blaas je ook nog eens wat extra stof weg. Win-win zeg ik je.![]()
Ik merk overigens wel dat ik me nu ook helemaal aan het instellen (en zelfs verheugen!) ben op een thuisbevalling. Ik hoop zo dat het allemaal lukt.
Die zit op alle dagen vol helaas (5 kindjes is de max). Ik zou het kunnen vragen, maar ik wil haar ook niet in de situatie brengen dat als er iets gebeurt zij in de problemen komt omdat ze zich niet aan de regels heeft gehouden.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:23 schreef ingee het volgende:
Ik heb ook zin in de bevalling! Maar ik wacht wel even...
Zou je misschien N bij je oude GO kwijt kunnen tijdens de bevalling? Als ze daar nou voor die ene keer zich prettig zou voelen ...
Nou, inderdaad, stom gedoe.. Als je zoekt naar hematoom en baarmoeder op Google wordt je ook niet gelukkig trouwens.. Het idee dat een wondje ook steeds weer opnieuw wat kan bloeden had ik nog niet zo bedacht, dat is wel een geruststellend idee, los van of het dat is of totaal iets anders. Tnx!quote:Op maandag 23 januari 2017 11:27 schreef WupWup het volgende:
Ima, dat bloedverlies kan je zo onzeker maken, hè. Het zou verboden moeten worden tijdens de zwangerschap! Iemand noemde het eerder al: er kan een hematoom in je baarmoeder zitten. Dat betekent dat er een bloeding is geweest en dat kom dan stukje bij beetje naar buiten zetten. Het kan inderdaad ook dat er een adertje is geknapt, wat vrij gevoelig blijft en dat dat steeds een beetje bloed. Vaak kan er geen oorzaak worden aangewezen en blijf je echt zitten met "ik heb bloedverlies, het lijkt verder goed te gaan, dus we blijven afwachten." Heel frustrerend. Je mag echt vertrouwen op het feit dat het geen helderrood bloed is en dat je er geen hevige krampen bij hebt. Sterkte![]()
39 weken voor SelvariaDat klinkt wel heel echt! Bij welke termijn ben je vorige keer bevallen?
Ik ben zelf vanmorgen even tussendoor bij de verloskundige geweest, omdat ik twijfel aan de ligging en ik mag vanmiddag door voor echo... wordt vervolgd dus. Zal wel loslopen.
Boven vond ze ook geen issue gelukkig. 'Waar jij je het veiligst voelt.', vond ze.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat je gup goed ligt wup!
Beterschap voor gogonu lekker je bed in!
Cygne, thuis bevallen mag volgens mij sowieso ongeacht je gewicht (tenzij andere medische redenen). Boven bevallen doet men daarentegen nog wel moeilijk over. Fijn dat je een ruimdenkende verloskundige hebt!
Een knipper, wat super! Hier volgende week donderdag eerste echo met ongeveer dezelfde termijn. Ben eigenlijk benieuwd wat je dan wel/niet al ziet!?quote:Op maandag 23 januari 2017 14:04 schreef Ingetje1982 het volgende:
Ik ga zometeen even alles nalezen, afgelopen tijd beetje radiostilte hier ivm extreme vermoeidheid en extreme zenuwen.... Maar die zijn voor nu even weg... WE HEBBEN EEN KNIPPER! Termijn is nog niet helemaal duidelijk, gynaecoloog gaat uit van 8+3 ik van 8 weken. Volgende week donderdag, 2 februari terug voor termijnecho...
Die pijn in de onderbuik kunnen ook gewoon darmen zijn, maar ze wil graag dat ik het even uit laat sluiten omdat de klachten bij blaasontsteking zo vaag kunnen zijn tijdens een zwangerschap.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:45 schreef Tweedledee het volgende:
Gogo hopelijk knap je vannacht op, denken ze misschien aan blaasontsteking oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |