Het is ook niet aaien als in "lekker je baby aaien" maar meer zo van "ermahgerd wat een freakshow in mijn lijfquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:16 schreef Lemijn het volgende:
Ik geloof er niks van, maar zal erop terugkomen als ik mezelf ooit een keer aaiend terug vind.
Die energie he, die kwam toch terug na 3 maanden? Het is een hoax. Ik ga een middagdutje doen.
SQ, succes je laatste uren!
Ja, zo kan je het ook noemen! Ik douw hem altijd de andere kant op als ie weer eens zn voetbalvoet in mijn zij steekt of zn kont onder mn ribben. Maar aaien klinkt vriendelijkerquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Dat buikaaien komt vanzelf wanneer je de baby aan de buitenkant voelt bewegen. Gaat automatisch
voor de outsider ziet dat er hetzelfde uitquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook noemen! Ik douw hem altijd de andere kant op als ie weer eens zn voetbalvoet in mijn zij steekt of zn kont onder mn ribben. Maar aaien klinkt vriendelijker
Ik blijf er 's morgens wat langer voor in bed liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben wel een aaierEn waarom? Ik denk gewoonte ofzo. Want ik betrap mezelf erop dat ik het doe, zonder dat ik er echt een speciaal 'OMG ik ben nu een band aan het kweken' gevoel erbij heb
quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben wel een aaierEn waarom? Ik denk gewoonte ofzo. Want ik betrap mezelf erop dat ik het doe, zonder dat ik er echt een speciaal 'OMG ik ben nu een band aan het kweken' gevoel erbij heb
+1quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik blijf er 's morgens wat langer voor in bed liggen.![]()
*tiktik op buik*
*baby beweegt snel weg*
![]()
Waarom? Het is volgens mij een soort instinct en automatisme waarmee je verbinding maakt met je kind. In principe dus goed en positief. Waarmee ik - uiteraard - niemand een schuldgevoel wil aanpraten die dat niet heeft of doet. Maar om het juist niet te willen doen, begrijp ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:30 schreef LeSage het volgende:
Ja, dat buikaaien. Zo voorgenomen om dat niet te doen.
Ik probeer dat ook te doen. Juist omdat het voor mij nog steeds zo onwerkelijk is. Ik voel wel een soort van band met het kindje in mijn buik maar dat dat straks een echte baby is dan wel weer vreemd. Of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:15 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Waarom? Het is volgens mij een soort instinct en automatisme waarmee je verbinding maakt met je kind. In principe dus goed en positief. Waarmee ik - uiteraard - niemand een schuldgevoel wil aanpraten die dat niet heeft of doet. Maar om het juist niet te willen doen, begrijp ik niet.
Ik doe het dus wel en ook bewust, vanwege die binding, even contact maken, al is het maar klein. Het is voor mij ook onderdeel geworden van de hypnobirthing waarbij ik gesprekjes voer met het kindje in mijn buik en mijn vertrouwen uitspreek in ons en hoe wij dit samen gan doen. Lekker zweverig, sentimenteel etc. Haha.
Ik vond het er zo *verliefd op mijn dikke buik* uitzien. En voor mijn eerste was ik heel nuchter en vond ik dat dus dom.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:15 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Waarom? Het is volgens mij een soort instinct en automatisme waarmee je verbinding maakt met je kind. In principe dus goed en positief. Waarmee ik - uiteraard - niemand een schuldgevoel wil aanpraten die dat niet heeft of doet. Maar om het juist niet te willen doen, begrijp ik niet.
Ik doe het dus wel en ook bewust, vanwege die binding, even contact maken, al is het maar klein. Het is voor mij ook onderdeel geworden van de hypnobirthing waarbij ik gesprekjes voer met het kindje in mijn buik en mijn vertrouwen uitspreek in ons en hoe wij dit samen gan doen. Lekker zweverig, sentimenteel etc. Haha.. Maar dat werkt voor mij goed.
.
Zeekoeienmodus aan tot bevallingquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nee die was er niet. Zit ook niet in mijn team gelukkig
Grappig: vorige zwangerschap kreeg ik allemaal woezel en pip spullen, nu allemaal nijntje
Zo. Mother whale ligt op de bank. Ik zeg: Netflix aan
Lekker, bijnabijna verlof! Ik neem One Born Every minute op, heb ik iets om te kijken als ik walvis...quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Mother whale ligt op de bank. Ik zeg: Netflix aan
Ik heb de vorige zwangerschap ook een versie poging gehad en vond het erg meevallen! Alleen de medicatie die je kreeg toegediend vond ik een vervelend gevoel geven. Het draaien was helaas niet gelukt. Succes vanmiddag!quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:16 schreef marel88 het volgende:
Voor mij is m'n buik ook gewoon een logische plek om m'n handen neer te leggen. Kreeg ik pas een opmerking: je zit zo te aaien!![]()
Dank voor je toelichting, Wup! We gaan het gewoon proberen, mogen vanmiddag komen.
trololoquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:15 schreef marel88 het volgende:
Kind lag al weer goedMaar toch bedankt voor het meeleven
quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:15 schreef marel88 het volgende:
Kind lag al weer goedMaar toch bedankt voor het meeleven
Helemaal niks, behalve mijn ultimatum. Als het aan vent ligt dan gaat hij zo rond de 39 weken beginnen met klussen. Dus hij had wat aansporing nodig. Morgen de balken verven en zaterdag gaat hij de vloer leggen.quote:
Haha. Hier is het andersom, en ben ik het watje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gisteren al 3 episodes Walking Dead gedaan. Vanavond pak ik iets wat mijn man ook durft te kijken
Hallo SQ, zou je de OP willen aanpassen voor mij? Ik ben 4 juni uitgerekend en er mag (jongen) achter mijn naamquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Uitgerekende data:
(...)
Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
Mijn man werd helemaal enthousiast toen die nieuwe afleveringen werden aangekondigd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |