ik heb Samsung en vlot gaat het niet, en ik moet 3x op invoeren tikken, iedere keer weerquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een iPad.
Die popt toch meteen op als je het tekstvak aantikt?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft een inferieure samsung, maar hij is gewoon niet goed voorbereid
ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een hoop haar op zo'n naaktfoto...
Ik typ altijd met één of max. twee vingers...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel een ipad. Maar ik kan daar gewoon niet zo snel en makkelijk op typen als op laptop. Ben gewend om altijd met 10 vingers te typen.
Ze heeft wel een paar mooie nummers vind ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil het niet weten
Zelfde categorie als Phil Collins, grafstem
Dat scheelt, dan ben je dat gewend en maakt het niet uit of je op iPad of laptop typt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik typ altijd met één of max. twee vingers...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat dit Roel van Velzen is met Later als ik groot ben
Jullie waren op dezelfde seconde. Mad was 1 seconde later.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
DDM was net iets eerder. MM was ook zelfde minuut.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:59 schreef MadMaster het volgende:
DDM smokkelt met hoofdletters en zonder streepje.
Moreel punt voor Diaan...
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Jullie waren op dezelfde seconde. Mad was 1 seconde later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |