weet je het al?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die breedbekkikker met die pukkel op de neus... kom even niet op de naam..
Hehe... Dat vind ik een aardig lelijk wijf, maar lijkt me wel een vriendelijk persoon. Dat neemt iets van de uiterlijke lelijkheid af.quote:
Dat overdreven, gemaakte en geveinsde medeleven van haar vind ik juist het meest afstotelijke.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hehe... Dat vind ik een aardig lelijk wijf, maar lijkt me wel een vriendelijk persoon. Dat neemt iets van de uiterlijke lelijkheid af.
Ik ken haar eigenlijk niet zo goed, maar ze hielp vroeger bij d'r ouders in de slagerij.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat overdreven, gemaakte en geveinsde medeleven van haar vind ik juist het meest afstotelijke.
Wijf is 40+... Dus nee, die denkt toch niet meer dat ze lekker is?quote:
Beste van dit topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer positief te blijven
Wat is nou precies vies aan haar? Ik zou eerder heel jersey shore hier plaatsen, en the oh oh cherso people.. (mannen net zo ergquote:
Dat wil ik ook wel weten. Ik vind dit toch wel een prachtige vrouwmeidquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat is nou precies vies aan haar? Ik zou eerder heel jersey shore hier plaatsen, en the oh oh cherso people.. (mannen net zo erg)
wut?quote:
Medelander met een achterstand en tevens pigmentgehandicapt. Ik zou haar ook wel doen. Een zweepje zou ik ook geil vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:24 schreef Geerd het volgende:
Zou ze allemaal keihard doen !! Behalve die jankneger
Heleen is wel eentje die van wanten weet denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Staat deze al in de lijst?
[ afbeelding ]
Zou rakenquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:31 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Heleen is wel eentje die van wanten weet denk ik
Wil wel even zachtjes op haar kluiven andersquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:34 schreef TheInnocent het volgende:
Nicolette Kluijver & Goedele Liekens...
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, mijn scherm bevriest er van.
Die naaktfoto's van haar zijn goed!quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
Kk lekkere Milf Gr gr
Neptieten ??quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, mijn scherm bevriest er van.
Picsquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die naaktfoto's van haar zijn goed!
Zou wel rakenquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:50 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Het is matig
http://nederlandersnaakt.(...)sland-sexy-playgirl/
seww Ik ga niet naar jou luisteren, Gquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Zou wel raken...Doe eens ABN en zeg gewoon. Ik zou haar doen. 😁
ninja edit, ik zag het welquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Zou wel raken...Doe eens ABN en zeg gewoon. Ik zou haar doen. 😁
Dagelijks. Gelukkig brengt ze die niet groot.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft die er al een paar uitgepoept trouwens ?
Kan je geen ongelijk geven.sewwquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
seww Ik ga niet naar jou luisteren, G
kkvies idd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:13 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is deze?quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:13 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zuipenquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Kutzooi, nu kan ik niet meer lekker slapen.
Niet 5 kratten koud hebben staanquote:Op donderdag 19 januari 2017 17:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Godver de hele krat begint leeg te raken.
Ze ziet er wel lekker uit om eerlijk te zijn.quote:
Je bent me voor.quote:
Vroeger was ze nog wel best ok.quote:
Vroeger was het al niks. Ze heeft een bochel en een haakneus. Maar zelf is ze voldaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vroeger was ze nog wel best ok.
Maar de jaren zijn niet aardig voor haar.
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat gummiehoofd van een Marly van der Velden.
[ afbeelding ]
Die spitsmuis van een Lieke van Lexmond, met d'r hese stemmetje.
[ afbeelding ]
'Giechelende stuntel' Georgina Verbaan, met d'r oerlelijke tatoeage op een van haar spillebenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actrice Halina Reijn.![]()
[ afbeelding ]
Een paar voorbij gekomen namen waar ik het zeker niet mee eens ben: Nicolette Kluijver en Nicolette van Dam.
Ik vind ze persoonlijk beiden erg lekkurrrrrrrr.
Ze heeft inderdaad wel een apart (zeker niet standaard) gezicht, maar ik vind haar gewoon iets aantrekkelijks hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.rtlnieuws.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fstyles%2Flandscape_2%2Fpublic%2Fcontent%2Fimages%2F2014%2F06%2F24%2FANP230614307-1.jpeg%3Fitok%3Dhl3jKlwI&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.rtlnieuws.nl%2Fboulevard%2Fentertainment%2Fnicolette-kluijver-verlaagt-vraagprijs-huizen&docid=GYgdOg9V_KL2RM&tbnid=-EvgECXGI9UfSM%3A&vet=1&w=620&h=349&hl=nl&bih=548&biw=320&q=nicolette%20kluijver%20&ved=0ahUKEwjDhM2B-tXRAhUrBMAKHadJAcA4ZBAzCCMoITAh&iact=mrc&uact=8]afbeelding[/url] ]
Ik vind Nicolette Kluijver serieus echt een raar hoofd hebben, beetje eng zelfs.
Dank...quote:
die denkt echt niet dat ze lekker is.quote:
Denk dat je gelijkt hebt.quote:Op maandag 23 januari 2017 11:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
die denkt echt niet dat ze lekker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |