Maar heb je zelf voor de reis betaald?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:13 schreef Neverknown het volgende:
ik luister nu en denk aan de situatie. kk melig
Ik ga met me isis strijder. hij gebruikt me lichaam als bomgordel. en ik ben naieve meid en verliefd op hem dusja k doe dat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wees eens duidelijk meloewa. Ga je met een jongen?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ga met me isis strijder. hij gebruikt me lichaam als bomgordel. en ik ben naieve meid en verliefd op hem dusja k doe dat.
beetje jammer dat je niet gewoon antwoord geeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ga met me isis strijder. hij gebruikt me lichaam als bomgordel. en ik ben naieve meid en verliefd op hem dusja k doe dat.
What else.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is het een groot geheim dan als je een vriend hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:17 schreef Neverknown het volgende:
Nee oké. Maar goed. Ik ga niet alles meer op FOK! zitten. Maar ga niet alleen nee.
Loverboy denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het een groot geheim dan als je een vriend hebt?
Kom, we gaan samen naar Zuid Amerika, hou je nog wel ruimte over in de koffer voor de 'boodschappen' ?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:19 schreef Amarantha het volgende:
Het zal wel. Snap best dat je niet alles (meer) op FOK! gooit maar het is toch niet echt een big deal lijkt me met wie je op vakantie gaat?
Komt goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom, we gaan samen naar Zuid Amerika, hou je nog wel ruimte over in de koffer voor de 'boodschappen' ?
als we over een paar weken weer een verhaal als dit hebben heeft het niet aan ons gelegenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar heb je zelf voor de reis betaald?
Wrm zo nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wees eens duidelijk meloewa. Ga je met een jongen?
Je begint toch zelf hier 10.000 keer te roepen dat je op vakantie gaat.quote:
Ik zal NWS even in de gaten houdenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als we over een paar weken weer een verhaal als dit hebben heeft het niet aan ons gelegen
http://www.dagelijksestan(...)toch-een-prostituee/
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je begint toch zelf hier 10.000 keer te roepen dat je op vakantie gaat.
En dat, geheimzinnigheid om die reispartner, schijt aan de kledingvoorschriften daar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het srs een vaag verhaal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |