SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer wat ik boven je postte is van de zoon van voormalig PSV-linksback Gerrie Deijkers, in 2003 aan een hartinfarct overleden.. Man is n van de allergrootste in het hele house/techno/dubstep/bass/whatever gebeuren.. Verkoopt in z'n eentje zalen en clubs over heel de wereld uit als dj, doch dat geheel terzijde..quote:
Wat heeft Gerrie Deijkers er precies mee te maken. Die ken ik als voetballer.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nummer wat ik boven je postte is van voormalig PSV-linksback Gerrie Deijkers, in 2003 aan een hartinfarct overleden.. Man is n van de allergrootste in het hele house/techno/dubstep/bass/whatever gebeuren.. Verkoopt in z'n eentje zalen en clubs over heel de wereld uit als dj, doch dat geheel terzijde..
*is van de zoon van.. Mijn hoofd ging sneller dan mijn toetsenbordquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Gerrie Deijkers er precies mee te maken. Die ken ik als voetballer.
Ik dacht al.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*is van de zoon van.. Mijn hoofd ging sneller dan mijn toetsenbord..
quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kaytranada is de bomb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Nee nee nee neeeeeequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:21 schreef Voxs het volgende:
oh de winter, melancholie dan dubbel bij dit soort nummers..
en ja repost nr nogwattus, maar zo mooi, zo mooi
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Voxs op 20-01-2017 03:37:55 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 03:30 schreef Voxs het volgende:
Met inleiding voorafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu echt slapen!![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ja ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Met inleiding vooraf![]()
Nu echt slapen!![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2017 12:01:04 ]
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Over trance klassiekers gesproken.
1 van de beste progressive trance nummers ooit gemaakt vind ik.
Ik vondt deze clip vroeger heel gaaf, was in mijn herinnering alleen super realistisch lol.quote:
Meer kan ik hierover niet zeggen...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:31 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Meer kan ik hierover niet zeggen...
Top!
Deze dan! Queenish!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:15 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Ik hoop dat dit de overkant van de Atlantische oceaan bereikt...
Met russische ondertiteling.
Helaas is Amorphis de laatste jaren niet meer wat het geweest is..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:52 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Nog eentje, jammer niet van Muse, maar wel van een van mijn favoriete bands in mijn jeugd...![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:20 schreef Kijkertje het volgende:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |