Is het ook.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is nog heel vroeg.Lijkt me erg om zo vroeg steeds wakker te zijn.
een hele goede nacht gewenst!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar nu echt richting bed. Nog even lezen voor het slapen gaan.
Waarom zou het ene het ander uitsluiten?quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef just me het volgende:
Mad ben ik nu gek of heb je verlengd ?
Dat doe ik ook altijd...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar nu echt richting bed. Nog even lezen voor het slapen gaan.
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou het ene het ander uitsluiten?
Ik heb 2 keer verlengd...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:34 schreef just me het volgende:
Mad ben ik nu gek of heb je verlengd ?
quote:
Mw. MM was haar winterwandeling aan het doen, dus ik had de tijd aan mezelf...quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik met het was vouwen ook maar gedaan
wat stoer met deze kou!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM was haar winterwandeling aan het doen, dus ik had de tijd aan mezelf...
Dat kan harderquote:
bijzondere tekstquote:
quote:
kinderen liggen te slapen zekerquote:
Die zijn bij hun moeder. En ik zit met koptelefoon op, dus dat had op zich ook niks uitgemaakt.quote:
als ze niet thuis zijn hoef je ze ook niet te horenquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die zijn bij hun moeder. En ik zit met koptelefoon op, dus dat had op zich ook niks uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |