wat moet ik me daar nu weer bij voorstellenquote:
Celldweller, Metallica, The Fratelli's, Bomfunk MC'S, Mambo No 5....altijd feest met Gup.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dat CellDweller toegevoegd aan Gup?Tis gelijk zijn nieuwe favoriet
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
Prachtigquote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Diaan, mijn huis is ook uit de jaren 30, ik heb ook paneeldeuren
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlaktequote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
Diaan, mijn huis is ook uit de jaren 30, ik heb ook paneeldeuren
ik heb in de gang tegels liggen maar denk stiekem dat er ook granito ligt...quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
![]()
En die waren in dit huis dus allemaal afgedekt met een plaat. Zoals dat gewoonlijk was in de jaren 70/80.
en jij woont er alleen ?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlakte
Het kan nooit zo erg zijn dan wat ik nu hoor. Lennon heeft rapper Boef ontdekt en kijkt nu de clip Blauw op YouTube, meerdere keren achter elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dat CellDweller toegevoegd aan Gup?Tis gelijk zijn nieuwe favoriet
Echt, waarom wordt er uberhaupt nog muziek toegevoegd aan GUP? Dat zou toch niet meer gedaan worden omdat Gup al last heeft van obesitas en suikerziekte?
Wat er staat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1890 ongeveer, vroeger woonde er twee gezinnen op deze oppervlakte
het ziet er niet meer oud uit aan de binnenkant,tis geheel gerenoveerd geen schouwen meer en tierelantijnen op het plafond ook de twee ingangen zijn weg en de muur in het midden doorgebroken natuurlijkquote:
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
het ziet er niet meer oud uit van de binnenkant,tis geheel gerenoveerd geen schouwen meer en tierelantijnen op het plafond ook de twee ingangen zijn weg en de muur in het midden doorgebroken natuurlijk
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
OK everybody lie down on the floor and keep calm...
Ik heb nu de schuifdeuren dichtquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu de schuifdeuren dichtlekker knus
ik had het ook anders gedaan,ik had 1 schouw gehouden het is nu echt modern maar ik had er geen inspraak inquote:Op woensdag 18 januari 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer. Zo vind ik het ook jammer dat wij geen kamer en suite meer hebben. Onze buren nog wel. Het geeft zonder wel veel meer ruimte. Dat is dan wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |