Ik zit dan bij de pizzeriaquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:58 schreef Melting het volgende:
Vanavond vanaf 19.30.... Golden oldies op den radio!
quote:
quote:
Mogguhquote:
ze zeggen het....quote:
en met een beetje pech geven ze mij een duwtje en kom ik in de oven terechtquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Altijd eerst kijken of ze goede oven hebben met steen en vuur eronder
Dan komt het vast wel goed.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben er al vaker gegeten, pizza en wijn smaken uitstekend
gewoon lekker bijkletsen met oud-collega's, één van de oud-collega's komt niet omdat hij morgen een hersenoperatie heeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan komt het vast wel goed.
plaatjes radenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:58 schreef Melting het volgende:
Vanavond vanaf 19.30.... Golden oldies op den radio!
oh jeequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon lekker bijkletsen met oud-collega's, één van de oud-collega's komt niet omdat hij morgen een hersenoperatie heeft
het gaat in principe redelijk goed met hem, de tumor drukt alleen op een plek waar hij insults door krijgt, ze gaan nu weer proberen een stukje weg te halen waardoor hij minder insults krijgt. En we gaan proosten op hem dus het moet wel goed komenquote:
Grinz zou voor deze persoon best een optie zijn maar ik denk dat zijn vrouw daar de humor niet van in kan zienquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Een dagje later opereren en nog keer goed zuipen of denk ik vreemd ?
Volgens mijn muts ben ik botte lul maar toch is ze dol op me. Vrouwen ik snap er niets van?quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:03 schreef just me het volgende:
[..]
Grinz zou voor deze persoon best een optie zijn maar ik denk dat zijn vrouw daar de humor niet van in kan zien
Ik snap vrouwen ook niet altijd Stien (vooral mijn vrouwelijke collega's) terwijl ik toch geen botte lul benquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgens mijn muts ben ik botte lul maar toch is ze dol op me. Vrouwen ik snap er niets van?
Ben best wel gevoelig eik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen ook niet altijd Stien (vooral mijn vrouwelijke collega's) terwijl ik toch geen botte lul ben
Speelgoed van de duivel he. Mag niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |