3 Op Reis is soms wel leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee heb geen TV, kwam dit tegen op npo
Ben uitgeput. Werk sindskort bij een startup met voertaal Engels en het is hard en anders werken.quote:
Krijg je wel fatsoenlijk betaald, of startup loonquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben uitgeput. Werk sindskort bij een startup met voertaal Engels en het is hard en anders werken.
Daar?
Ik wil je wel prive bijles geven op je slaapkamerquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben uitgeput. Werk sindskort bij een startup met voertaal Engels en het is hard en anders werken.
Daar?
moet je een paar tikken op je knarquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil je wel prive bijles geven op je slaapkamer
Inso in de oudere broer rol, genot.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je een paar tikken op je knar
om uiteindelijk te vragen hoe de hoeren in wroclaw zijnquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Ik ben dan altijd lekker aan het dromen.
Alleen maar onzin op televisiequote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol
Ik kijk eigenlijk alleen voetbal op tv, maar ken die programma's wel.
Heb ik toch nog het gevoel dat ik iets van de wereld zie.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Ik ben dan altijd lekker aan het dromen.
Had je dat ook toen ik een foto van een donker zwembad liet zien.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik toch nog het gevoel dat ik iets van de wereld zie.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
om uiteindelijk te vragen hoe de hoeren in wroclaw zijn
Ja schiet toch niet opquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen maar onzin op televisie
Toen heb ik uren gezocht naar de verborgen negerquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had je dat ook toen ik een foto van een donker zwembad liet zien.
Dit is smaadquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
daarvoor hebben ik en JR hookers.nl
Nu op tinder met een chick die veel gereisd heeft. Kom echt als een lullige boer over nu.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik toch nog het gevoel dat ik iets van de wereld zie.
Het verste waar jij bent geweest is het drielandenpunt?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu op tinder met een chick die veel gereisd heeft. Kom echt als een lullige boer over nu.
zo jij maakt wat meequote:Op donderdag 19 januari 2017 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu op tinder met een chick die veel gereisd heeft. Kom echt als een lullige boer over nu.
Kijk alleen tennis en soms Champions League op tvquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja schiet toch niet op
Gewoon sport en serietjes kijken. En soms journaal aan bij een aanslag oid
Dat ook weer niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verste waar jij bent geweest is het drielandenpunt?
Startup loon. Maar de ervaring weegt wel zwaar in deze.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg je wel fatsoenlijk betaald, of startup loon
Pls.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil je wel prive bijles geven op je slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |