echt, mensen die goede kwaliteit in de naam van een video of muziekje zetten moeten opgehangen worden.quote:
fuck hzawquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw#freehzaw
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat raar. Hier mag het koninklijk huis gratie verlenen
Koningin danquote:
Toch zijn er regelmatig ook verzoeken voor kleinere delictenquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
In Nederland is het vrijwel alleen als iemand stervende is.
Holleeder was ook ontzettend ziek in cel en toen hij vrij kwam niets aan het handjequote:Op donderdag 19 januari 2017 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
In Nederland is het vrijwel alleen als iemand stervende is.
Kun je dat ergens zien? Die verzoeken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch zijn er regelmatig ook verzoeken voor kleinere delicten
Ja oke, formaliteiten zijn dat.quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch zijn er regelmatig ook verzoeken voor kleinere delicten
En Pinochetquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Holleeder was ook ontzettend ziek in cel en toen hij vrij kwam niets aan het handje
Dat lijkt mij niet. Ook niet handig immers. De publieke opinie zou hierover niet moeten beslissen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je dat ergens zien? Die verzoeken?
Hoe weet je dan dat er regelmatig iets is over kleinere delicten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Ook niet handig immers. De publieke opinie zou hierover niet moeten beslissen.
Kwam paar jaar terug op het nieuwsquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er regelmatig iets is over kleinere delicten?
Heb jij ook een lichte verstandelijke handicap? Of zit je in een karretje?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit in aflevering van volgende week
Wanneer start jij je recordpoging?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit in aflevering van volgende week
Jawohl daar¿¿quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flippieeee alles goed?
00:00quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer start jij je recordpoging?
Als je zin hebt om een dwerg in een rolstoel te daten is het ideaal voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik me maar opgeven.
Dit klinkt meer als een RTL7 programmaquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je zin hebt om een dwerg in een rolstoel te daten is het ideaal voor jou
BNN dus scheelt niet veel.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een RTL7 programma
Wie?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Date ik liever die Geraldine Kemper
Maarja die is premium hè
Nee heb geen TV, kwam dit tegen op npoquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh kijk je verder nooit naar BNN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |