Over wie heb je het?quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had even gekeken toen met die PSV vs Ajax toernooi, maar die gozer is echt behoorlijk slecht moet ik zeggen en dan heb ik het niet over zijn FIFA skills
Koen Weijland denk ik. Ik ben hem 2x tegengekomen op FUT en heb hem 2x met relatief gemak verslagen.quote:
Overigens mag de naam "Jupiler" niet in de game zitten omdat het een biermerk is. Liverpool speelde bijvoorbeeld ook zonder Carlsberg in de game een paar jaar geleden. Ik ben benieuwd welke naam de Jupiler League krijgt als de competitie in de game komt. Zal wel Eerste Divisie worden of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:02 schreef Pascalus het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/821733548315078658
De Jupiler League wil met EA praten of ze ook een plekje in FIFA kunnen krijgen. GENOT
comercie..quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lol die Willem II en Excelsior mannetjes ken ik uit de sportschool hier in Culemborg.
Ik denk niet dat dit een succes gaat worden overigens. Deze mannetjes hebben nul binding met zo'n club of regio en ze mogen blijkbaar een team samenstellen met willekeurige topspelers. Dus waar gaat het dan over.
Ja, wat een drama man. Waarom moeten clubs weer zo nodig hip mee proberen te doen?quote:
90 procent clickbait waarschijnlijk. Is er ook inzichtelijk hoeveel mensen daadwerkelijk het hele filmpje hebben gezien?quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:19 schreef dimmak het volgende:
50.000 keer bekeken. Dus ja, er zitten mensen op te wachten.
Het idee is leuk, maar uitvoering vind ik niet echt goed, kan je net zo goed de clubs weglaten en gewoon een e-toernooi organiserenquote:Op woensdag 8 februari 2017 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, wat een drama man. Waarom moeten clubs weer zo nodig hip mee proberen te doen?
Clubs baggeren ons onder op Social media met debiele nieuwsberichten en achterlijke filmpjes van deze wedstrijden.
Wie vindt dit nou leuk? Is er echt iemand die hierop zit te wachten?
Denk het wel. Even wachten op Brammes die weet het welquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:31 schreef Brammess het volgende:
Hele carriére bij 1 club onder contract gestaan, 0 rode kaarten, altijd een topniveau behaald. Hij gaat zeker gemist worden.
Doen ze al toch?quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:36 schreef KingRoland het volgende:
Beter dat ze dit via Twitch gaan uitzenden. Groter doelgroep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |