Ik gok dat zelfs Montana spannender is dan Zeelandquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeeland....dorpjes waar er meer kerken staan dan er inwoners zijn!
CTRL-Aquote:
Dat zou ten koste gaan van mijn eigen inkomenquote:
Dan moet je ook niet zeikenquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat zou ten koste gaan van mijn eigen inkomen![]()
Dus nee, dat is geen optie
Ach zeiken is wat overdreven. Maar dit project had allang klaar moeten zijn.quote:
Ons Bin Zeeuwe, ons bin te sûunig om te v'rhûize. Zoiets?quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]Dat was een andere vriendin, vroeger.
En idd; die zou ik met geen mogelijkheid uit haar directe woonomgeving weg kunnen krijgen. Zelfs niet naar een stadje wat verderop!
Niet verkeerdquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:53 schreef just me het volgende:
nieuwe badkraan
![]()
nieuwe vlotter in het toilet
![]()
leve mijn buurjongen die dit alles voor een kop koffie en een cigaret en een kleine vergoeding gedaan heeft.
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:53 schreef just me het volgende:
nieuwe badkraan
![]()
nieuwe vlotter in het toilet
![]()
leve mijn buurjongen die dit alles voor een kop koffie en een cigaret en een kleine vergoeding gedaan heeft.
![]()
Neuh, het was haar omgeving waar zij d'r hele leven gewoond had, en ze was gewoon niet van plan uit die omgeving weg te gaan. Ook het feit dat haar ouders daar wonen speelde heel erg mee.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ons Bin Zeeuwe, ons bin te sûunig om te v'rhûize. Zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef just me het volgende:
ow wat een genot om gewoon naar het toilet te kunnen gaan en door te trekken, geen kraantjes meer open en dicht draaien, doortrekken, omkijken en klaar![]()
* just me gaat nu de nieuwe douchekraan testen
Dus je hebt haar en de koffers in de auto gepakt, haar in de omgeving van Zeeland uit de auto gezet met de melding: "even sigaretten halen?"quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het was haar omgeving waar zij d'r hele leven gewoond had, en ze was gewoon niet van plan uit die omgeving weg te gaan. Ook het feit dat haar ouders daar wonen speelde heel erg mee.
Op de vraag of we halverwege ergens konden gaan wonen (Utrecht of zo), zei ze zonder enig sarcasme of grappige ondertoon: "Ja prima! Zolang het maar in Zeeland is, in mijn directe omgeving van nu!"
Dat soort mensen, of ze nu Zeeuw zijn of wat dan ook. Mensen die non-flexibel zijn wat betreft plek om te wonen.... daar heb ik weinig mee.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het was haar omgeving waar zij d'r hele leven gewoond had, en ze was gewoon niet van plan uit die omgeving weg te gaan. Ook het feit dat haar ouders daar wonen speelde heel erg mee.
Op de vraag of we halverwege ergens konden gaan wonen (Utrecht of zo), zei ze zonder enig sarcasme of grappige ondertoon: "Ja prima! Zolang het maar in Zeeland is, in mijn directe omgeving van nu!"
quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus je hebt haar en de koffers in de auto gepakt, haar in de omgeving van Zeeland uit de auto gezet met de melding: "even sigaretten halen?"
klinkt erg goed. Het was wel echt een gehannes met het toilet en een lekkende kraan kost ontzettend veel waterquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:56 schreef just me het volgende:
ow wat een genot om gewoon naar het toilet te kunnen gaan en door te trekken, geen kraantjes meer open en dicht draaien, doortrekken, omkijken en klaar![]()
* just me gaat nu de nieuwe douchekraan testen
Ach het liefst zou ik ook weer terug willen gaan naar mijn geboorteplaats, maar ik heb in totaal nu in 5 verschillende woonplaatsen gewoond en zou het ook prima vinden naar het westen te verhuizen, zolang het maar niet meteen in een grote stad is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat soort mensen, of ze nu Zeeuw zijn of wat dan ook. Mensen die non-flexibel zijn wat betreft plek om te wonen.... daar heb ik weinig mee.
Als mevrouw dat gaat eisen en ze woont zo'n pokke-eind bij me vandaan, kan mevrouw lang wachten.quote:Nope, ik moest naar haar huis toe komen om het uit te maken.
Ja maar, wilde je echt met zo iemand samen zijn, dan? Die instelling was toch al wel eerder zichtbaar?quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]Zoiets.
Ik heb geprobeerd het via de telefoon uit te maken (iets wat ik normaal nooit doe, maar gezien de afstand tussen haar en mij zou het gewoon veel kosten om helemaal naar haar toe te rijden), maar zij wilde het per sé in persoon doen.
Goed, halverwege doen, om voor mij de kosten wat te besparen, aangezien ik ook altijd degene ben geweest die naar haar toe is gegaan en zij maar 2x bij mij is geweest?
Nope, ik moest naar haar huis toe komen om het uit te maken.
Okee, maar kunnen we de benzinekosten van een keertje eerlijk delen, deze ene keer?
Nou dat was goed.
Eenmaal daar; uit maken, beetje praten, klaar. Ze wilde me de deur uit laten en ik vroeg of ze nog wat voor de benzine kon geven.
Werd ze (ondanks de afspraak) hartstikke boos en gaf me 1 tientje en zat te foeteren dat ik bij mijn eigen vriendin een KILOMETERDECLARATIE zat in te dienen. Dat is ook wat ze tegen d'r familie en vrienden heeft gezegd.
Nee dat was niet meteen merkbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja maar, wilde je echt met zo iemand samen zijn, dan? Die instelling was toch al wel eerder zichtbaar?
Ow dat is inderdaad bijna het einde van de wereld. Wel mooi daar volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de planeet!De Filipijnen.
zit ze ook op Fok!?quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat was niet meteen merkbaar eigenlijk.
En het was niet eens de hoofdreden waarom ik het uit maakte!Maar ik wil niet gemeen zijn door daar verder over te praten.
Dat siert je, maar ik dacht wat DDM ook dacht.quote:Op woensdag 18 januari 2017 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat was niet meteen merkbaar eigenlijk.
En het was niet eens de hoofdreden waarom ik het uit maakte!Maar ik wil niet gemeen zijn door daar verder over te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |