Compleet geruï.... oh wachtquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Rome na de aardbevingen van vandaag:
[ afbeelding ]
`Hey dat ding heb ik in het echt gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Rome na de aardbevingen van vandaag:
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
`Hey dat ding heb ik in het echt gezien.
Prachtige stad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ook, en ik ga het voor juni weer zien
Rome![]()
+2quote:
Tune je in? Of heb je hem al gezien op BBC?twitter:hetuurvandewolf twitterde op woensdag 18-01-2017 om 13:18:00“A man on top of his game”, David Bowie – de laatste vijf. Morgen 22u50 @NPO2 PREVIEW https://t.co/ke9VU6aBv9 reageer retweet
Dat is wel een erg bijzondere trip geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat doet me denken aan mijn geschiedenisleraar die met zijn klas in Berlijn was, toevallig net op het moment dat de muur viel. Over levende geschiedenis gesproken... *jaloers*
Dat lijkt me wel ja! Alleen jammer voor de leraren die in het hotel moesten blijven, voor het geval dat er iets met de leerlingen gebeurdequote:Op woensdag 18 januari 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is wel een erg bijzondere trip geweest.
Begrijpelijk maar ook erg jammer inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja! Alleen jammer voor de leraren die in het hotel moesten blijven, voor het geval dat er iets met de leerlingen gebeurde
Absoluut begrijpelijk. Die zijn verantwoordelijk voor de leerlingen en mobiele telefoons waren nog niet zo héél erg populair onder tieners in 1989quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
Begrijpelijk maar ook erg jammer inderdaad.
Toen had ik nog geen mobiel hoor. Maar ik ben dan ook een laatbloeier, ik had er pas één in 2004.quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Absoluut begrijpelijk. Die zijn verantwoordelijk voor de leerlingen en mobiele telefoons waren nog niet zo héél erg populair onder tieners in 1989
Maar zelfs als je ín een hotel zit als er zoiets gebeurt, dan krijg je nog genoeg mee, lijkt me.
Wow... ben je bij alles laat?quote:Op woensdag 18 januari 2017 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen mobiel hoor. Maar ik ben dan ook een laatbloeier, ik had er pas één in 2004.De sfeer alleen ook in zo'n stad op dat moment.
Thanks! Al gezien hoor. Staat al sinds de BBC uitzending op YouTube en Vimeoquote:Op woensdag 18 januari 2017 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar!!Tune je in? Of heb je hem al gezien op BBC?twitter:hetuurvandewolf twitterde op woensdag 18-01-2017 om 13:18:00“A man on top of his game”, David Bowie – de laatste vijf. Morgen 22u50 @NPO2 PREVIEW https://t.co/ke9VU6aBv9 reageer retweet
Wij hadden het opgenomen, maar ik wacht op Nederlandse ondertiteling. Vind ik fijner kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Thanks! Al gezien hoor. Staat al sinds de BBC uitzending op YouTube en Vimeo
Bij vrouwen heet dat toch overtijd?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij vrouwen heet dat toch overtijd?![]()
!huelleHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |