BLT?quote:
elke keer weer schrikken he?quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer aardbevingen bij mijn nicht in Italië.![]()
Gelukkig geen schade bij hen.
Bark Lacking Tuna?quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer aardbevingen bij mijn nicht in Italië.![]()
Gelukkig geen schade bij hen.
Bacon Lettuce Tomatoquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BLT?
Het wordt gewoon een boterham. Moet straks nog naar de winkel, maar kan pas na 15:00 uur dan kan ik meteen pakjes ophalen bij Primera.
Nog nooit gehad, maar aangezien er Lettuce op zit, zal ik het ook nooit eten.quote:
stoer hoorquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zolang ik in Nederland met 130 door bochten kan ga ik geen andere banden nemen.
bij mij is de tomaat de schuldige, die dingen lust ik alleen als pastasaus, verder schuif ik die dingen altijd door naar mijn tafelgenoot.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar aangezien er Lettuce op zit, zal ik het ook nooit eten.
Ow ja, dat ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij is de tomaat de schuldige, die dingen lust ik alleen als pastasaus, verder schuif ik die dingen altijd door naar mijn tafelgenoot.
is gewoon een hamburgerquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar aangezien er Lettuce op zit, zal ik het ook nooit eten.
Ow die eet echt bijna nooit. Alleen tijdens de vakantie en dan met Cheddar Cheese.quote:
vind het heel fijn om te weten hoeveel grip ik heb. Enige aso wat ik doe is gas bij geven in bochten. Heerlijk voel je de auto samen plakken in de bochtquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stoer hoor![]()
Gisteravond moest je dat ook met winterbanden echt niet proberen, het was spekglad.
"cheddar"quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die eet echt bijna nooit. Alleen tijdens de vakantie en dan met Cheddar Cheese.
Neem ontslag danquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:33 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in een bier bij mijn hamburger, maar ik ben aan het werk, dus dan maar niet.
Einde lunchmededeling.
Die van mij is echt en 3 maanden gerijptquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
"cheddar"
van die vage plakjes smeltkaas waar eigenlijk helemaal geen kaasbestandsdelen in zitten
alcoholvrij biertjequote:Op woensdag 18 januari 2017 12:33 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zin in een bier bij mijn hamburger, maar ik ben aan het werk, dus dan maar niet.
Einde lunchmededeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dan kan ik geen hamburgers meer betalen...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die van mij is echt en 3 maanden gerijpt
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
"cheddar"
van die vage plakjes smeltkaas waar eigenlijk helemaal geen kaasbestandsdelen in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |