Waar ga je die halen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:44 schreef DevFreak het volgende:
Ik zie dat hier mensen in het getroffen stroomstoringsgebied wonen ik ben blij dat ik daar niet woon zeg
Vanavond ga ik wel richting amsterdam om een poster op te halen van THe Rolling Stones
als ik zou durven zou ik vragen of jij gigolo bent maar ik durf het nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik werk vanuit huis. En daardoor sowieso niet van 9 tot 5. Ik werk soms ook om 1 uur 's nachts.
Maar goed, dat is voor mij ideaal deze vrijheid.
En je hebt ook geen gezin voor wie je moet wassen, strijken en koken e.d. Dat scheelt natuurlijk ook. En dat je vuilnisbak een stuk kleiner is dan een huis.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik werk vanuit huis. En daardoor sowieso niet van 9 tot 5. Ik werk soms ook om 1 uur 's nachts.
Maar goed, dat is voor mij ideaal deze vrijheid.
Neefjes en nichtjes hebben is het beste. Dan ga je alleen maar leuke dingen doen met ze en zodra ze vervelend worden, geef je ze terug aan papa en mama. En papa en mama mogen strijken, wassen, koken, etc. I-de-aal.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
En je hebt ook geen gezin voor wie je moet wassen, strijken en koken e.d.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neefjes en nichtjes hebben is het beste. Dan ga je alleen maar leuke dingen doen met ze en zodra ze vervelend worden, geef je ze terug aan papa en mama. En papa en mama mogen strijken, wassen, koken, etc. I-de-aal.
Nou, sterkte...quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het toch wel leuk om ze zelf te hebben hoor.
Nou, kom maar op met dat bakkiequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
gisteren nog vers gemalen:
[ afbeelding ]
Wheheh hoe laat ben je er?quote:Op woensdag 18 januari 2017 11:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met dat bakkie
Dáárom heb ik dus 1.2 kilo gekocht hequote:Op woensdag 18 januari 2017 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen idee, kan wel morgen worden. Ik moet nog wakker worden
In Diemenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar ga je die halen?
Goed dat je het zegt trouwens, er is een platenzaak met een uitverkoop
Salequote:Op woensdag 18 januari 2017 11:17 schreef DevFreak het volgende:
[..]
In Diemenhoe heet die platenzaak dan?
ik heb nooit winterbandenquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn aygo krijgt geen eens winterbanden rijd toch wel
Ik ook niet. Heb niet eens een auto.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
als ik zou durven zou ik vragen of jij gigolo bent maar ik durf het niet
Precies. Geen last van al dat gezeikquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En je hebt ook geen gezin voor wie je moet wassen, strijken en koken e.d. Dat scheelt natuurlijk ook. En dat je vuilnisbak een stuk kleiner is dan een huis.
ik heb het toch niet gevraagdquote:
zelfs dat doe ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zolang ik in Nederland met 130 door bochten kan ga ik geen andere banden nemen.
Nasi van gisteren.quote:Op woensdag 18 januari 2017 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo toch even wat gedaan. Nu even zitten en "lunchen".
Verse BLTquote:Op woensdag 18 januari 2017 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo toch even wat gedaan. Nu even zitten en "lunchen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |