Zeker weten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me wel iets voor Oscar, multifunctioneel
Dat ziet er niet verkeerd uit, leuk huisjequote:Op woensdag 18 januari 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit sfeerplaatje van Zwolle kwam net op mijn Facebook voorbij.
Zeker een leuk huisje.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit, leuk huisje
Ik vind het wel iets hebben hoor, lekker als je binnen zit en alles is buiten witquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker een leuk huisje.
Als ik naar buiten kijken zijn alle bomen in het park ook wit. Was me nog niet opgevallen.
Yay ik ben dr niet alleen inquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook.
Succes trouwens bij de huisarts!
Ja, als je niet naar buiten hoeft, is het wel lekker. Maar ja, ik heb toch liever wat warmer weer, deuren lekker open. Ben ik ook een stuk actiever.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben hoor, lekker als je binnen zit en alles is buiten wit
Volgens mij hoef ik vandaag de deur niet uit, buurjongen komt straks/vanmiddag wat klusjes doen, zoals badkraan monteren,dus vandaag een relaxed dagje.
Zo ziet het er hier uit jaquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit sfeerplaatje van Zwolle kwam net op mijn Facebook voorbij.
Ik ga zo toch de tuindeuren wel even op een kiertje zettenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, als je niet naar buiten hoeft, is het wel lekker. Maar ja, ik heb toch liever wat warmer weer, deuren lekker open. Ben ik ook een stuk actiever.
Goed geregeld!
Voor extra effect, volgende keer een Chinees mondkapje meenemenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige in de wachtkamer van de huisarts die zo min mogelijk probeert te ademen om zo de bacillen van anderen te mijden?![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:53 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie de band Death by Unga Bunga? Nee? Luisteren!
Ja, dat is wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo ziet het er hier uit ja
Winter wonderland
Maar dan zonder kerst.
Ow echt? Hier zit en blijft alles dicht....quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo toch de tuindeuren wel even op een kiertje zetten![]()
Ik wil ook wel warmer weer, kan ik weer gaan golfen
quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor extra effect, volgende keer een Chinees mondkapje meenemen![]()
Of voor extra extra effect: gasmasker.
Pfff. Het is pas 10.15..... heb nog de heeeeeele dag om niks te doenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Pff het is al bijna 10:15 uur en ik heb nog niets gedaan. Ik had al een aantal dingen willen doen, maar zit nog te hangen achter de laptop. Schiet niet op zo.![]()
Hier staat het slaapkamerraam gewoon open.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Hier zit en blijft alles dicht....![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfff. Het is pas 10.15..... heb nog de heeeeeele dag om niks te doen
Die staat bij ons overdag ook wel open en gaat 's avonds op tochtstand. Maar beneden is er geen raam of deur open hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier staat het slaapkamerraam gewoon open.
Gewoon wijd open zettenquote:Op woensdag 18 januari 2017 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die staat bij ons overdag ook wel open en gaat 's avonds op tochtstand. Maar beneden is er geen raam of deur open hoor.
's avonds echt niet. Alleen als het heel warm is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon wijd open zettenVerse lucht,immer
Ach, ik werk vanuit huis. En daardoor sowieso niet van 9 tot 5. Ik werk soms ook om 1 uur 's nachts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |