Heel verstandig. Het is ook al jaren geleden dat ik daar ben geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb geen idee, die straat vermijd ik deskundig.
De PC Hooftstraat staat er toch niet op?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heel verstandig. Het is ook al jaren geleden dat ik daar ben geweest.
In maart komt een Amerikaanse vriendin naar hier, dus dan zal ik haar wel een keer moeten laten zien wat de duurste straat bij Monopoly is, maar ik blijf er niet lang.
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2017 00:29 schreef Stien_Struis het volgende:
De PC Hooftstraat staat er toch niet op?
Volgens mij is tegenwoordig zelfs De Zeedijk duurder.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope
Hasbro mag de boel wel wat updaten
Zou me niet verbazen idd. De Kalverstraat is wel heul erg verpauperd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Volgens mij is tegenwoordig zelfs De Zeedijk duurder.
Die dus...quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ton Lebbink bedoel je? Dat was jaren 80, geen idee of die stoplichten er nog zijn?
quote:Op woensdag 18 januari 2017 07:39 schreef MadMaster het volgende:
Met stroom wakker worden is toch een stuk relaxter.
Goedemorgen...
Helaas wel. De stoepen zijn ook niet echt veilig heb ik net gemerkt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koud. Witte wegen.
* OscarMopperkont gleed net bijna uit de bocht... met 10km/h
geen winterbanden onder je klikoquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Koud. Witte wegen.
* OscarMopperkont gleed net bijna uit de bocht... met 10km/h
Nee die moeten op maat gemaakt worden. Duur geintje als je de enige afnemer bent.quote:
dan maar voorzichtig door de bochtenquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee die moeten op maat gemaakt worden. Duur geintje als je de enige afnemer bent.
Driften met dat hokquote:Op woensdag 18 januari 2017 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar voorzichtig door de bochten
Nee, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ben ik de enige in de wachtkamer van de huisarts die zo min mogelijk probeert te ademen om zo de bacillen van anderen te mijden?![]()
lijkt me wel iets voor Oscar, multifunctioneelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |