dat zijn de zogenaamde plakkersquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor iemand die zegt dat ie er vandoor gaat, blijft ie wel lang hangen
Ik ben daar ook goed in. Zeggen dat ik wegga en dan blijf ik nog kletsen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook goed in. Zeggen dat ik wegga en dan blijf ik nog kletsen.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook goed in. Zeggen dat ik wegga en dan blijf ik nog kletsen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Maar voor nu zeg ik ook dag. Ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. Morgen lekker vrij.![]()
Ik ben morgen ook lekker vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Maar voor nu zeg ik ook dag. Ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. Morgen lekker vrij.![]()
zonder iets te zeggenquote:
dat is zeker je vrouwelijke kantquote:
En kom binnen zonder kloppen.quote:
Ik zeg meestal wel hallo en doei. En nu ook; ik ga zo even Jinek kijken of wat muziek luisteren op Spotify.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!(tegenwoordig)
Hoewel ik soms wel doei zeg!
Doei!quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg meestal wel hallo en doei. En nu ook; ik ga zo even Jinek kijken of wat muziek luisteren op Spotify.
Later
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg meestal wel hallo en doei. En nu ook; ik ga zo even Jinek kijken of wat muziek luisteren op Spotify.
Later
MM heeft nog iets gedraaid van een Ted (?). Over stoplichten in de Kalverstraat (?). Iets met een oud-portier van Paradiso ofzo?quote:
Ton Lebbink bedoel je? Dat was jaren 80, geen idee of die stoplichten er nog zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MM heeft nog iets gedraaid van een Ted (?). Over stoplichten in de Kalverstraat (?). Iets met een oud-portier van Paradiso ofzo?
Hij had het erover dat jij dat wel kon waarderen of zoiets. Moet je ff het vorige topic teruglezen
Ja die!quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ton Lebbink bedoel je? Dat was jaren 80, geen idee of die stoplichten er nog zijn?
Heb geen idee, die straat vermijd ik deskundig.quote:Op woensdag 18 januari 2017 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja die!
En er zijn geen stoplichten (meer) in de Kalverstraat. Tenzij buiten een kapperszaak ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |