abonnement Unibet Coolblue
pi_168352223
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_168352264
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen idee hoe je over komt he :')
Stukken beter dan de PR van het huidige Turkse regime iig. Er mogen best wat lijken uit de kast rollen en wat missers zijn maar dit slaat door. En voor men straks liras op de weegschaal mag leggen om de waarde te bepalen hoop ik dat er snel weer wat logica in de Turkse staat geinjecteerd wordt.
pi_168352397
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2017 16:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen idee hoe je over komt he :')
Prima hoor, in dit draadje althans.
  zondag 22 januari 2017 @ 22:23:31 #54
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168356520
Die hele coup is in scene gezet om Erdagon nog meer macht te geven. Was de enige manier om vanuit een democratie weer naar een dictatorschap te gaan.
Fade to Black
pi_168356820
quote:
Niet liegen.
pi_168380889
S
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 19:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee.
Staat in hetzelfde rapport dat de Gulenisten te laag in de rang stonden om enigszins een couppoging te ondernemen en hebben de coup gesteund ipv het te organiseren.
pi_168383149
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:07 schreef Cubs het volgende:
S

[..]

Staat in hetzelfde rapport dat de Gulenisten te laag in de rang stonden om enigszins een couppoging te ondernemen en hebben de coup gesteund ipv het te organiseren.
Het rapport is sowieso een grap, komt met een conclusie als nieuwigheid dat door alle mainstream media en zelfs idioten op FOK! die voor het eerst van Gulen hadden gehoord, nml dat Erdogan al maanden van te voren een lijst had van te zuiveren mensen, daarnaast heeft de naaste van de gegijzelde Turkse generaal Hulusi Akar bekend dat hij hem met Gulen wilde laten spreken om hem over te halen, waar heb je het in godsnaam over?
pi_184934233
Zie de video in de link.
De plannen van de Gulenisten volgens Gulenistische journalist Ahmet Dönmez.
- start een opstand in de gevangenis op de avond van de verkiezingen van 24 juni. Honderden Gulenisten zouden gedood worden.
- de oppositie zou de verkiezingsuitslag niet accepteren vanwege fraude en er zou een burgeroorlog ontstaan met duizenden doden tot gevolg.
- uiteindelijk zou de NAVO ingrijpen om de burgeroorlog te stoppen en Erdogan afzetten.

En sommigen denken dat Gulen niet achter de coup zit.


https://twitter.com/nedimsener2010/status/1093231319226744833
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 10 februari 2019 @ 12:23:15 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184934336
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:16 schreef polderturk het volgende:
Zie de video in de link.
De plannen van de Gulenisten volgens Gulenistische journalist Ahmet Dönmez.
- start een opstand in de gevangenis op de avond van de verkiezingen van 24 juni. Honderden Gulenisten zouden gedood worden.
- de oppositie zou de verkiezingsuitslag niet accepteren vanwege fraude en er zou een burgeroorlog ontstaan met duizenden doden tot gevolg.
- uiteindelijk zou de NAVO ingrijpen om de burgeroorlog te stoppen en Erdogan afzetten.

En sommigen denken dat Gulen niet achter de coup zit.

https://twitter.com/nedimsener2010/status/1093231319226744833
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:58 schreef Woelwater het volgende:
En dan al die anti-Gülen Turken hier op Fok :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184934363
Link die betrokkenheid van Gülen bij de coup aantoont.


NWS / Gulenisten zaten achter de couppoging in Turkije
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 10 februari 2019 @ 12:28:53 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184934428
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef polderturk het volgende:
Link die betrokkenheid van Gülen bij de coup aantoont.

NWS / Gulenisten zaten achter de couppoging in Turkije
Je moet niet dingen geloven die dictator erdogan roept.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184934612
No shit!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_184934874
quote:
6s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je moet niet dingen geloven die dictator erdogan roept.
Fuck ERDOGAN
En Fuck GULEN
Ik mag ze allebei niet.
Hopelijk rot Erdogan snel op.
Maar Gulen zit zeker achter de couppoging.
  zondag 10 februari 2019 @ 12:54:53 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184934915
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef polderturk het volgende:

[..]

Fuck ERDOGAN
En Fuck GULEN
Ik mag ze allebei niet.
Hopelijk rot Erdogan snel op.
Maar Gulen zit zeker achter de couppoging.
Als een stel PVV'ers iets doet dan zit Wilders er ook achter?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184935030
Polderturk topics :')
pi_184935101
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als een stel PVV'ers iets doet dan zit Wilders er ook achter?
Als er opnames opduiken achter gesloten deuren waarin Wilders instructies geeft hoe, wat en op welke manier ze het moeten uitvoeren wel.
pi_184935220
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als een stel PVV'ers iets doet dan zit Wilders er ook achter?
Als IS'ers een aanslag plegen, en Al Baghdadi zegt dat hij niks te maken heeft met de aanslag, dan geloof jij dat?

Er waren duizenden Gulenisten bij de coup betrokken. Niemand kon even het kantoor van Gulen bellen en bevestiging krijgen of ze inderdaad een couppoging gingen doen? De hoogste civiele Gulenist in het Turkse leger was opgepakt op een luchtmachtbasis tijdens de couppoging. Gulen beweert dat hij hem niet kent terwijl er videos zijn waarop ze samen te zien zijn. Verschillende Gulenisten hebben verklaard dat ze hem kennen en dat hij de hoogste civiele Gulenistische imam is in het leger. Ex-Gulenisten hebben ook verklaard dat ze hem kennen.
pi_184935334
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

Als IS'ers een aanslag plegen, en Al Baghdadi zegt dat hij niks te maken heeft met de aanslag, dan geloof jij dat?

Er waren duizenden Gulenisten bij de coup betrokken. Niemand kon even het kantoor van Gulen bellen en bevestiging krijgen of ze inderdaad een couppoging gingen doen? De hoogste civiele Gulenist in het Turkse leger was opgepakt op een luchtmachtbasis tijdens de couppoging. Gulen beweert dat hij hem niet kent terwijl er videos zijn waarop ze samen te zien zijn. Verschillende Gulenisten hebben verklaard dat ze hem kennen en dat hij de hoogste civiele Gulenistische imam is in het leger. Ex-Gulenisten hebben ook verklaard dat ze hem kennen.
Tenzij er een Engelse film opduikt waarin Gulen oproept tot de couppoging gaat je poging om een hele religieuze stroming weg te zetten als schuldig nooit lukken. Vage filmpjes en ''bewijs'' vanuit Turkije maken op niemand indruk buiten de Turkse gemeenschap.
pi_184936075
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tenzij er een Engelse film opduikt waarin Gulen oproept tot de couppoging gaat je poging om een hele religieuze stroming weg te zetten als schuldig nooit lukken. Vage filmpjes en ''bewijs'' vanuit Turkije maken op niemand indruk buiten de Turkse gemeenschap.
Fethullah Gulen zegt in deze video dat hij sinds dat hij 20 jaar oud is aan het plannen is hoe hij de Turkse regering gaat omver werpen.



In deze video zegt Gulen dat ze moeten wachten tot ze alle staatsmacht gebben verworven.

pi_184939597
Polderturk doe maar geen moeite want jaren geleden heb ik het al geprobeerd. Domrechts gelooft iedereen die tegen ome Erdo is, ook al beweren ze dat varkens kunnen vliegen. Is waar want Erdo slecht vijanden van Erdo goed. Zo rollen ze hier op Fok.

Ik ken overigens een boel Gulenisten en die kunnen allemaal het bloed van ome Erdo drinken. Bidden 24/7 per dag dat ie doodvalt etc. En nog ergere dingen.
pi_184940880
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:59 schreef yup het volgende:
Polderturk doe maar geen moeite want jaren geleden heb ik het al geprobeerd. Domrechts gelooft iedereen die tegen ome Erdo is, ook al beweren ze dat varkens kunnen vliegen. Is waar want Erdo slecht vijanden van Erdo goed. Zo rollen ze hier op Fok.
Wees even eerlijk - als je denkt dat de filmpjes van Polderturk overtuigend bewijzen dat Gulen achter de aanslag zat ben je geestelijk niet helemaal in orde. Het is van hetzelfde niveau als Wilders die met zijn filmpjes wil aantonen dat Mohammed een massamoordende kannibalistische kleuterneuker was - dat hoon je ook weg.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 10 februari 2019 @ 18:20:33 #72
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184941540
kan prima verder in het centrale turkije topic
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')