Tis toch ook de enige stand alone...quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wel beste stand-alone Star Wars film tot nu toeEn beter dan Phantom Menace
-Holiday Specialquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tis toch ook de enige stand alone...
Laat George dit maar niet horen!quote:
o... dat bestaat? nooit geweten. Maar ik kan me inderdaad niet indenken dat er 1 van die 3 beter is dan Rogue one die al niet echt geweldig was. Ik vind star wars 3,5 beter dan rogue onequote:Op donderdag 2 februari 2017 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
-Holiday Special
-Caravan of Courage
-Battle for Endor
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
Weten jullie trouwens dat FMT dit jaar 15 jaar bestaat?
TV / FOK! Movie Trivia Jubileum topic - 10 JAAR FMT!
Mag je, alleen gaan we dan wel allemaal zeggen dat je geen smaak hebtquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen maar ik mag het ook zwaar met je oneens zijn
Nope, maar rede voor een speciale meet dit jaar?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
Star Wars 3,5?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o... dat bestaat? nooit geweten. Maar ik kan me inderdaad niet indenken dat er 1 van die 3 beter is dan Rogue one die al niet echt geweldig was. Ik vind star wars 3,5 beter dan rogue one
Haal ik nou films door elkaar? Hoe heet die met Rey? En BB8?quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Star Wars 3,5?
Dat is Rogue One toch?
Star Wars VII, The Force Awakensquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Haal ik nou films door elkaar? Hoe heet die met Rey? En BB8?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Haal ik nou films door elkaar? Hoe heet die met Rey? En BB8?
I know....I know...quote:
Voor de komende zomer heb ik best wel zin in een meetquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope, maar rede voor een speciale meet dit jaar?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien is het een leuk idee om een huisje voor een weekend te huren. Voor 25 euro pp moet het wel lukken denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Interesse om een jubileumtopic te maken eind dit jaar?
En voor een meet ben ik altijd in![]()
Wie organiseert? Ik heb nog wel een flinke lading DVD's die we als prijs kunnen gebruiken bij real-life FMT
Klinkt grappig, maar dan moeten we nu al een planning gaan maken om uit te vinden wie wanneer kan...quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien is het een leuk idee om een huisje voor een weekend te huren. Voor 25 euro pp moet het wel lukken denk ik
Enne, jubileum topic laat ik graag aan andere over![]()
Datumprikker of doodle zijn je vriendenquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt grappig, maar dan moeten we nu al een planning gaan maken om uit te vinden wie wanneer kan...
Landal Greenparks in Nieuw-Milligen. Dat ligt redelijk centraal in Nederland.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt grappig, maar dan moeten we nu al een planning gaan maken om uit te vinden wie wanneer kan...
Stand-alone in de zin van niet met de helden uit de reeks.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vond Rogue One als echte stand-alone niet goed. Dat voornamelijk vanwege het einde. Als je Star Wars IV nog nooit hebt gezien (zoals een vriend naast me in de bios), dan kom je met vraagtekens de zaal uit. Echter, binnen de franchise, vond ik hem best goed (maar tipt niet aan Ep.V)
Serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien is het een leuk idee om een huisje voor een weekend te huren. Voor 25 euro pp moet het wel lukken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |