Tip: neem een andere vriendin.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Licht aan is een goed anticonceptie middel
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met juf just me...
...
Kunt u dat strontkind, die schijtluis, die bange poeperd van u even op komen halen?
Heb je ook iets met Melt Down?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet ik net een heel NL blok te draaien...
Dat sowieso. Geldt ook voor album verkoop. De VinylTop50 was de enige lijst die betrouwbaar was. Maar die zijn gestopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van de Top 40 en Mega Top 50 weten we dat ze er een eigen sausje overheen gooien, maar de Single Top 100 pretendeert een officiële, pure verkooplijst te zijn. En is dat dus niet.
Eigenlijk kunnen we geen enkele hitparade meer serieus nemen.
speciaal voor Meltingquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je ook iets met Melt Down?
Precies ditquote:
Gejat Bowie drummetje van Sound and Visionquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De niet single versie, wat ruwer afgewerkt...
Denk het ook...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gejat Bowie drummetje van Sound and Vision
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Even checken of Diaan nog luistert...
Is Twente nog aanwezig?
Laat die handjes zien....!!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Even checken of Diaan nog luistert...
Is Twente nog aanwezig?
Laat die handjes zien....!!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Anders krijgen we zo weer van 'Heb ik mijn verzoekje weer gemist'...
Ik zoek nog een iPot...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Melting het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_weer_terecht__.html
Gelukkig maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |