ik zal me weer inhoudenquote:
Lekker relaxen met wind en zeilen:quote:
Nummer 39 van de Top 40 was dan ook steevast de laagste binnenkomer van dezelfde maatschappij. Zo van; "kijken wat het doet plekje".quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Drukwerk, de band die met een nieuwe versie van dit nummer aantoonde hoe corrupt de Single Top 100 is. Een plek in de hitlijsten is te koop, is dankzij hun medewerking aan het programma Rambam vast komen te staan.
De vis wordt duur betaald...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker relaxen met wind en zeilen:
[ afbeelding ]
scheurbuikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker relaxen met wind en zeilen:
[ afbeelding ]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest wordenquote:
"... en tot die tijd mag uw kind niet gaan zitten"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest worden
En die had je even bij jou op kantoor gezet, natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest worden
en ruim zelf de stront maar opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"... en tot die tijd mag uw kind niet gaan zitten"
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die had je even bij jou op kantoor gezet, natuurlijk...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet ik net een heel NL blok te draaien...
Ja, met juf just me...quote:
Licht aan is een goed anticonceptie middelquote:
Van de Top 40 en Mega Top 50 weten we dat ze er een eigen sausje overheen gooien, maar de Single Top 100 pretendeert een officiële, pure verkooplijst te zijn. En is dat dus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nummer 39 van de Top 40 was dan ook steevast de laagste binnenkomer van dezelfde maatschappij. Zo van; "kijken wat het doet plekje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |