SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dan is het goed...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je die MOET draaien hè?
Kinderen.....quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
En toen zat Lennon op zijn de praatstoel.... en heb ik Eddy Grant gemist.
Het is net de Top 2000 hier, klaar voor je het weet...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ach, je hebt er zoveel voor terug gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
eddy kan je op yt terug luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net de Top 2000 hier, klaar voor je het weet...
Dat is zeker waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal me weer inhoudenquote:
Lekker relaxen met wind en zeilen:quote:
Nummer 39 van de Top 40 was dan ook steevast de laagste binnenkomer van dezelfde maatschappij. Zo van; "kijken wat het doet plekje".quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Drukwerk, de band die met een nieuwe versie van dit nummer aantoonde hoe corrupt de Single Top 100 is. Een plek in de hitlijsten is te koop, is dankzij hun medewerking aan het programma Rambam vast komen te staan.
De vis wordt duur betaald...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker relaxen met wind en zeilen:
[ afbeelding ]
scheurbuikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker relaxen met wind en zeilen:
[ afbeelding ]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest wordenquote:
"... en tot die tijd mag uw kind niet gaan zitten"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest worden
En die had je even bij jou op kantoor gezet, natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
heb vandaag weer een ouder moeten bellen dat het kindje opgehaald moest worden
en ruim zelf de stront maar opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"... en tot die tijd mag uw kind niet gaan zitten"
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die had je even bij jou op kantoor gezet, natuurlijk...
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet ik net een heel NL blok te draaien...
Ja, met juf just me...quote:
Licht aan is een goed anticonceptie middelquote:
Van de Top 40 en Mega Top 50 weten we dat ze er een eigen sausje overheen gooien, maar de Single Top 100 pretendeert een officiële, pure verkooplijst te zijn. En is dat dus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nummer 39 van de Top 40 was dan ook steevast de laagste binnenkomer van dezelfde maatschappij. Zo van; "kijken wat het doet plekje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |