ik afgehaakt na episode 6quote:
Zeg jij dat niet over mozy danquote:
moaquote:
Knoop erin.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er met Bart moet gebeuren.
o nu heb ik geen zin om verder te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa
beetje te... eerste seizoen redelijk
op een gegeven moment echt .. ow.. misdaad... ow kijk tattoo... ow wauw uil... ja oplossing, slotje...
csi simpel, maar dan vergezocht
ik snap ditquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Chloroform het volgende:
"Het is een meisje, helaas"
Godtyfus
Zo cutequote:
quote:
Wel echt tegenstrijdig dit, jezusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa
beetje te... eerste seizoen redelijk
op een gegeven moment echt .. ow.. misdaad... ow kijk tattoo... ow wauw uil... ja oplossing, slotje...
csi simpel, maar dan vergezocht
Ja wtf manquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Chloroform het volgende:
"Het is een meisje, helaas"
Godtyfus
wat tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Wel echt tegenstrijdig dit, jezus
zou ook liever zoon hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja wtf manwat een enorme teringdebiel.
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...quote:
Haha hou op.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
Gvd chaiquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind wel dat hij vies aan haar buik zit. Alsof hij eigenlijk toe wil werken naar vingeren.
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker opquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
goed verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik hoorde dat het een meisje werd was ik dolblij. Maar dat was ik ook als het een jongetje zou zijn.
Ik ook eigenlijk. Lekker 6 weken thuis zitten met mijn arm in het gips. Wel mijn linker hopelijk, want ik ben met labwerkzaamheden links, en met fappen rechts.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE VAN JE FIETS FLIKKERT
mooi leventje tochquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gedwongen abortus wellicht? Die mensen kunnen toch niet zonder een permanent staatsinfuus voor een kind zorgen...
En dat fokt maar door en dat fokt maar door...
Godverdomme Chai.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Oh, voor niemand herkenbaar? Zal wel weer aan mij liggen dan.
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helptquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Overbevolking wordt het grootste probleem de komende eeuw...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tijd voor een wereldoorlog. Dat schoont de genenpoel lekker op
Van die mutantgenen waardoor mensen langer dan 2.00m+ wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
onze genenpoel is al dermate verziekt dat zelf dat niet meer helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |