"was"quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Willen jullie pls niet posts van mij zoeken van 7 jaar terug. Ik was toch een enorme debiel.
Echt hequote:
ik heb vakantiequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ga altijd na mijn werk. Als ik eerst naar huis ga wordt het weer eerst eten, uitgebreid koffie drinken, etcetc.
Langer licht is één, lekker weer is vijf.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2017.html
het zielige is dat hij getreiterd wíl worden, omdat ie op een normale manier onvoldoende aandacht voelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen medelijden met hem, hij zoekt het steeds zelf weer op en ik heb zat met hem gesproken en hij blijft eigenwijs in wat posten maar dan nog verdiend hij niet zulke treiterijen
Lekkerquote:
In de ochtend trainen is veel fijner, gewoon op een nuchtere maag. Bakje zwarte koffie als pré en gaan.quote:
Huh sinds wanneer gaat het over WCHquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
het zielige is dat hij getreiterd wíl worden, omdat ie op een normale manier onvoldoende aandacht voelt.
ok zal ik niet nimmmer doenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Willen jullie pls niet posts van mij zoeken van 7 jaar terug. Ik was toch een enorme debiel.
om vervolgens het slachtoffer uit te hangen, wat ook weer voor aandacht zorgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
het zielige is dat hij getreiterd wíl worden, omdat ie op een normale manier onvoldoende aandacht voelt.
zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer gaat het over WCH
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
Catkiller is veel te braaf/correct voor een ban
geen idee of hij dat wilquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Mozy het volgende:
We worden tegenwoordig niet alleen platgegooid met de onzin reclames van Jamba en dergelijke, maar er kwam net een reclame van een lachende sok voorbij, zijn er serieus mensen die dat soort zooi kopen?
Klacht: Jamba/Ringtoneking
Subklacht: Weeds
Antiklacht: Vandaag vrij
Eerder normaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
Catkiller is veel te braaf/correct voor een ban
double penetrationquote:
mmm lekker zo'n hele reep binnen 5 min wegquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in chocola maar niet in huis, kutleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |