TS moet weer even pochen hoor. Valt me nog mee dat ie niet even moest acclimatiseren tijdens het maken van dit topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef wielrennerdt het volgende:
verkapt zie-mij-eens-even-wbc-vliegen topic
Wie zegt dat die doos zooi niet gewoon van marktplaats komtquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:06 schreef wielrennerdt het volgende:
verkapt zie-mij-eens-even-wbc-vliegen topic
De sigaarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:10 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wie zegt dat die doos zooi niet gewoon van marktplaats komt
quote:
quote:
ze staan gewoon in je woonkamerquote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:58 schreef Iwanius het volgende:
waar ik tot vandaag nooit eerder naar heb omgekeken
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ze vliegen allemaal zo'n 10km hoog hoor. Met je vliegen op niveau.
Klopt ,bovenop de rand van de kast in de eetkamer. Maar wist niet dat ik nog meer had omdat ik dat niet bijhoud. Blijkt dus van wel. Heel veul.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:46 schreef ikwordtergekvan het volgende:
ze staan gewoon in je woonkamer
Nog beter:quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:39 schreef dimmak het volgende:
Ik ga ook elitair doen. Maar dan gebruik ik in plaats van een sigaar, een gigantische opper als handelsmerk op mijn foto's.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:12 schreef Enowapi het volgende:
Stoer doen met geld dat je bij een loterij gewonnen hebt![]()
Word misschien eens tijd voor een nieuw behangetjequote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt ,bovenop de rand van de kast in de eetkamer. Maar wist niet dat ik nog meer had omdat ik dat niet bijhoud. Blijkt dus van wel. Heel veul.
[..]
Nog beter:
[ afbeelding ]
the anal treatmentquote:Op woensdag 18 januari 2017 03:29 schreef Kriegel het volgende:
Gadver, die afgelebberde kankerstok
Serieus, kijk naar dat ding.
Dat was ook het eerste dat mij opviel ja.quote:Op woensdag 18 januari 2017 03:29 schreef Kriegel het volgende:
Gadver, die afgelebberde kankerstok
Serieus, kijk naar dat ding.
Er zit jenever in als het goed is.quote:
Tis geen sigaret hé Frank. Sigaar moet altijd vochtig zijn i.t.t. een sigaret. En deze had ik dus inderdaad in mijn mond. Maar geef toe, niet echt een fijn aangezicht dat "natte." Alhoewel als er speeksel af zou druipen dan zou het helemaal goor zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2017 07:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat was ook het eerste dat mij opviel ja.. Sabbelt hij op dat ding?
stoer doen met vliegen op niveau, maar wel een cheap ass ikea rails aan de muurquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt ,bovenop de rand van de kast in de eetkamer. Maar wist niet dat ik nog meer had omdat ik dat niet bijhoud. Blijkt dus van wel. Heel veul.
[..]
Nog beter:
[ afbeelding ]
Dat is alleen maar voor het knippen zodat het dekblad niet scheurt. Alleen het topje natmaken is dan ook voldoendequote:Op woensdag 18 januari 2017 10:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tis geen sigaret hé Frank. Sigaar moet altijd vochtig zijn i.t.t. een sigaret. En deze had ik dus inderdaad in mijn mond. Maar geef toe, niet echt een fijn aangezicht dat "natte." Alhoewel als er speeksel af zou druipen dan zou het helemaal goor zijn.
quote:
Een beetje vochtig, oké, maar moet je kijken hoe nat dat ding is. En zo ver ook. het lijkt wel of je dat ding deep throat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 10:00 schreef Iwanius het volgende:
Niet geteld maar alles wat ik in de kelder vond, exclusief die op de rand van de kast in de eetkamer staan, staat nu dus in mijn 'klus' kamer op een plank zoals te zien in die tweede foto.(of voor mij part pak je de eerste twee foto's van de OP,ook goed) Als ik mij goed herinner waren er van al die uitgestalde huisjes, er 2 ( in totaal 4 dus) met een zelfde nummer, dus dubbel.
[..]
Tis geen sigaret hé Frank. Sigaar moet altijd vochtig zijn i.t.t. een sigaret. En deze had ik dus inderdaad in mijn mond. Maar geef toe, niet echt een fijn aangezicht dat "natte." Alhoewel als er speeksel af zou druipen dan zou het helemaal goor zijn.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een beetje vochtig, oké, maar moet je kijken hoe nat dat ding is. En zo ver ook. het lijkt wel of je dat ding deep throat.
Werd er op mijn lul maar zo lekker gesabbeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Is dat je lul? Zou maar eens naar de dokter gaan, dat is niet goed hoor.
TS heeft niemand om de korsten eraf te zuigen zo te zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Werd er op mijn lul maar zo lekker gesabbeld.
Nee niet gekregen, maar gekocht. Zegt hij zelf N.B.quote:Op maandag 30 januari 2017 15:41 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft VVD corryfee Hans Wiegel ook al een aardige verzameling alleen hij heeft ze niet 'verdiend' met vliegen maar gewoon gekregen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |