abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168229871
Topic geopend door Scrummie, moet ik in gepost hebben
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_168230612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef Bombvis het volgende:
Topic geopend door Scrummie, moet ik in gepost hebben
:D Held.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:49:45 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168234520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:55 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Grappig. Ik kreeg gisteravond bijval:

feyenoordpings twitterde op dinsdag 17-01-2017 om 07:45:47 Kritiek op Vilhena: ''Hij wil rennen en vliegen, dat moet je juist niet doen'' https://t.co/WJcAo5bS7Z #Feyenoord https://t.co/Bsvywt852g reageer retweet
Stelde een vraag, niet of je bijval kreeg.
Laffe huichelaar
pi_168239259
https://www.vidaxl.nl/e/8(...)or-buiten-4-hdpe-wit

Klapstoeltjes zijn deze week in de uitverkoop. Kan je ze alvast kopen voor de Coolsingel in april/mei.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 10:43:13 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168239468
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef satecl het volgende:

Klapstoeltjes zijn deze week in de uitverkoop. Kan je ze alvast kopen voor de Coolsingel in april/mei.
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168240589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:27 schreef satecl het volgende:

Rood en wit model dan. 8-)
pi_168243484
Olli is teruig met een spelletje. _O-

https://www.facebook.com/ollimania/
quote:
Bijzonder Olli entertainmentnieuwtje: deze week is het zover, de wereldberoemde olifant Olli vliegt de lucht in. Olli, de 100% fake elephant, bekend van vele populaire kinderboeken, redder van de dierentuin in Rotterdam Diergaarde Blijdorp en de grootste dikste sponsor van het Sophia Kinderziekenhuis, speelt de hoofdrol in een spel waarbij het de bedoeling is een zo groot mogelijke afstand door de lucht af te leggen. Onderweg kun je punten verzamelen door vliegende eendjes te vangen. Met die punten kun je Olli in een outfit laten vliegen, bijvoorbeeld als cowboy of als haai. En als je genoeg punten hebt verzameld kun je een ander level kiezen zoals het ijslandschap, de maan of de jungle.

Olli Ball is gratis en voor groot en klein. Je kunt het spelen op je telefoon of op de iPad of op je computer.

Al het artwork is ontworpen en getekend door Hein Mevissen, creator van Olli. Hein Mevissen: “Ik heb altijd al een 4000 kilo zware Olifant de lucht in willen krijgen. Het was wel hard werken om die 4 ton aan Olifant de lucht in te krijgen maar de Olli-fans wachten al jaren op een game. Die-hard fans hebben de game al getest en ze zeggen dat er een groot neveneffect is: het is verslavend.”
_O-
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:16:14 #9
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168243642
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
Olli is teruig met een spelletje. _O-

https://www.facebook.com/ollimania/

[..]

_O-
Gedownload. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 18 januari 2017 @ 14:29:05 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168243909
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2017 14:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Gedownload. :D
Valt een beetje tegen. ;(
pi_168246979
'Polletje kapen': stem op Eddy Pieters Graafland!

https://www.fr12.nl/nieuw(...)ampaign=Headliner.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 17:24:58 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_168247954
Het Openbaar Ministerie heeft een werkstraf van 150 uur geëist tegen een ME'er die in de zomer van 2013 een Feyenoord-supporter een klap tegen zijn hoofd heeft gegeven. Dat gebeurde na de door Feyenoord met 1-2 verloren wedstrijd tegen het Russische Kuban Krasnodar. Met de klap heeft de agent 'disproportioneel' geweld gebruikt, aldus het OM.

Mike (37 jaar) uit Rotterdam heeft nu nog steeds last van de klap, vertelde hij geëmotioneerd in de rechtbank in Rotterdam. Ook de agent, die anoniem bleef, had het zwaar. ,,Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd", zei hij. De agent heeft intern een disciplinaire berisping gekregen voor de klap.

Mike was 29 augustus 2013 met vriend Peter en zijn destijds elfjarige zoon Tom naar de wedstrijd van Feyenoord gegaan. Na afloop bleven zij nog even in het stadion wachten tot de ergste drukte voorbij was. Toen de drie naar buiten gingen, was de situatie daar redelijk grimmig. Zoon Tom werd door een politiepaard omvergelopen, vader Peter schold boos de agent uit. Mike en Peter werden door de twee agenten te paard aangesproken en weggeduwd.
Opruiend gedrag

Op dat moment kwam de verdachte met zijn ME-collega's, waar hij leidinggevende van was, met een bus aangereden. Hij verklaarde in de rechtbank: ,,Ik zag een man in mijn beleving opruiend gedrag vertonen, had kort daarvoor van een ruiter te horen gekregen dat er assistentie gewenst was en vooraf waren er geruchten dat hooligans van plan waren een agent van een paard te trekken. Met die achtergrondkennis, sloeg ik meneer."

De officier van justitie bood in de rechtbank zijn excuus aan dat het 3,5 jaar heeft geduurd voor de zaak voor de rechter kwam. ,,Dat is ongewenst lang. Ik heb daar rekening mee gehouden in de strafeis." Hij vond het ook jammer dat de agent en Mike door omstandigheden niet met elkaar rond de tafel zijn gaan zitten. ,,Dat had denk ik een hoop kou uit de lucht gehaald, eigenlijk zitten we hier met alleen maar verliezers", aldus de officier.

De rechtbank doet op 1 februari om 13.00 uur uitspraak.

http://www.ad.nl/rotterda(...)n-klap-gaf~a4c000df/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168248144
quote:
en vooraf waren er geruchten dat hooligans van plan waren een agent van een paard te trekken
:')

Wel een heel specifiek gerucht. Zou niet de eerste keer zijn dat politie omstandigheden bij elkaar liegt.
What Would Goku Do
pi_168261754
quote:
Karsdorp wil het liefst kampioen worden in De Kuip

Feyenoord ging de winterstop in als koploper in de Eredivisie en won de eerste competitiewedstrijd van 2017 bij Roda JC. Rick Karsdorp droomt al van het winnen van de landstitel. Het liefst voor het eigen Legioen.

"Zover zijn we natuurlijk nog niet", zegt Karsdorp in een interview met Voetbal International. "Maar als straks blijkt dat we een kampioenswedstrijd kunnen spelen, dan het liefst in De Kuip. Als het echt gebeurt, moeten we het hier beslissen voor onze eigen supporters en de mensen binnen de club."

"Mentaal zijn we ijzersterk. Naast Eric Botteghin is het lekker spelen. Hij is een beest in de duels, maar ook hij heeft mij nodig. Dat zegt hij ook vaak tegen me. In de lucht wint hij alles, maar als hij een steekpass krijgt, moet ik wel in zijn rug staan, zo maken we elkaar sterker. Hij zegt ook weleens voor de grap dat, mocht het zover komen, ik moet eisen dat hij meegaat als ik een transfer maak. Dat is humor en dat is ook onze kracht. We zijn gewoon een team. Daarom ben ik ook helemaal niet bang voor de druk. Het liefst zou ik die Europese wedstrijden er ook nog bij hebben."

Karsdorp beseft dat er nog een lange weg te gaan is dit seizoen. "Natuurlijk kan het misgaan. Als je twee wedstrijden verliest, dan ben je weg, dan sta je geen eerste meer. In Deventer is het al een keer gebeurd. Maar dan is het zaak dat je direct terugslaat. Wij vertrouwen op onszelf. Nu komt Willem II. En zo zetten wij koers naar ons doel."
Zo, nog maar 15 of 16 finales :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168262470
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 17:24 schreef tong80 het volgende:

Mike (37 jaar) uit Rotterdam heeft nu nog steeds last van de klap, vertelde hij geëmotioneerd in de rechtbank in Rotterdam.

_O-
pi_168262552
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:32 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

_O-
Lachen man.
pi_168262565
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lachen man.
Inderdaad lachwekkend. Wat een mietje.
pi_168262602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Inderdaad lachwekkend. Wat een mietje.
Bedankt voor je diepgaande analyse van deze schrijnende situatie.
pi_168262635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bedankt voor je diepgaande analyse van deze schrijnende situatie.
Zo'n aansteller verdient geen diepgaande analyse.
pi_168265679
Hallo!
Ik ga zaterdag voor het eerst naar de Kuip! Superspannend! Ik ga met mijn moeder die vroeger (jaren 70/80) elke thuiswedstrijd ging, maar inmiddels een dagje ouder is en het allemaal ook best spannend vindt.

Ik heb gekeken op de Feyenoord site wbt de stadionregels, maar daar staat zoveel dat ik blijkbaar de hele inhoud van m'n tas thuis zou moeten laten.

Ik vroeg me af, mag je een flesje water meenemen?
Er staat ook dat je geen andere vloeistoffen (bijv flesje parfum) mee mag nemen, zijn ze daar streng op? Wordt je tas gechecked? En wordt iedereen gefouilleerd?

Bedankt!
pi_168265743
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:23 schreef cemeteryslut het volgende:
Hallo!
Ik ga zaterdag voor het eerst naar de Kuip! Superspannend! Ik ga met mijn moeder die vroeger (jaren 70/80) elke thuiswedstrijd ging, maar inmiddels een dagje ouder is en het allemaal ook best spannend vindt.

Ik heb gekeken op de Feyenoord site wbt de stadionregels, maar daar staat zoveel dat ik blijkbaar de hele inhoud van m'n tas thuis zou moeten laten.

Ik vroeg me af, mag je een flesje water meenemen?
Er staat ook dat je geen andere vloeistoffen (bijv flesje parfum) mee mag nemen, zijn ze daar streng op? Wordt je tas gechecked? En wordt iedereen gefouilleerd?

Bedankt!
Flesjes drinken mogen absoluut niet naar binnen, pakjes drinken wel. En ja, daar zijn ze best streng in. Fouilleren ligt aan de wedstrijd, tegen Willem II zal niet iedereen gefouilleerd worden. Tassen worden wel 100% gecontroleerd.

En als je iets van een boterham mee wilt nemen oid: zorg dat het in zakjes zit, want een broodtrommel of iets in die trant wordt ook niet gewaardeerd.
pi_168265811
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Flesjes drinken mogen absoluut niet naar binnen, pakjes drinken wel. En ja, daar zijn ze best streng in. Fouilleren ligt aan de wedstrijd, tegen Willem II zal niet iedereen gefouilleerd worden. Tassen worden wel 100% gecontroleerd.

En als je iets van een boterham mee wilt nemen oid: zorg dat het in zakjes zit, want een broodtrommel of iets in die trant wordt ook niet gewaardeerd.
Oh joh,
Ik heb altijd een klein busje haarlak en deo enzo bij me, dat mag dan denk ik ook niet?
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:32:31 #23
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168265830
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:31 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Oh joh,
Ik heb altijd een klein busje haarlak en deo enzo bij me, dat mag dan denk ik ook niet?
Nee, want daar zou je mee kunnen gooien. :)
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:32:52 #24
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168265839
Veel plezier trouwens! Waar zitten jullie? Ik zou ook nog graag een keer met m'n moeder gaan alleen die kan niet meer op die harde stoeltjes zitten. ;(
pi_168265975
Ik ben nog nooit gefouilleerd bij de Kuip. Ze laten mij altijd doorlopen.
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')