Concert ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:34 schreef rubbereend het volgende:
gisteren voor het eerst in TivoliVredenbrug geweest, prachtig gebouw
Wij vorige maand. TV-opnames van B. daar om de hoek gemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:34 schreef rubbereend het volgende:
gisteren voor het eerst in TivoliVredenbrug geweest, prachtig gebouw
quote:
Ben er nog niet geweest. Wel in de oude Tivoli nog. Met Doc en Kamagurka. The Black Keys. Daarvoor ook vaak geweest. Ik ken Rondé niet. Is dat raar ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]van Rondé. In een zaal helemaal bovenin. Damn wat is het gebouw hoog en groot
oude Tivoli was ook prachtigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest. Wel in de oude Tivoli nog. Met Doc en Kamagurka.
nee dat is niet heel gek, vermoed dat het ook niet je ding isquote:The Black Keys. Daarvoor ook vaak geweest. Ik ken Rondé niet. Is dat raar ?
Welk genre ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oude Tivoli was ook prachtig
[..]
nee dat is niet heel gek, vermoed dat het ook niet je ding is
Ze zijn infantiel geworden bij d66?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Eend was ook op bezoek met zijn familie vandaag
Oe klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:06 schreef Ole het volgende:
Zo dat was me het dagje wel... Huisgenoot met spoed geopereerd aan abces bij oog. Nog afwachten of zijn oog niet beschadigd is...
Jeetje. En z'n oog ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:17 schreef Ole het volgende:
Hij had niet veel langer moeten wachten. Zit toch vlakbij de hersenen
Maartje Paumen op NPO1quote:
Dione doet zo LDLquote:Op zondag 22 januari 2017 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maartje Paumen op NPO1Wat een geile stem heeft ze toch.
Dan is het bitter sweetquote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2009. Werd wel weer eens tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |